Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Mc_sKiTtLeS
De Topfokker - 0416
Gepost door Mc_sKiTtLeS op woensdag 14-01-2004 om 11:08:19
In wat voor wereld leven we tegenwoordig...
Een leraar/decaan in koele bloede vermoord op een school in de kantine... door een minderjarige allochtone jongem, omdat hij door zijn eigen schuld van school was geschorst...

Ik wil nix zeggen met dit topic...
Ik wil alleen dat jullie gaan nadenken over wat er moet gaan veranderen... wat we er aan kunnen doen... SAMEN...

Just Think About It...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-01-2004 @ 11:09:19 ]

----------------------------------------
www.soundclick.com/praatjesmakers
SpooK!
Gepost door SpooK! op woensdag 14-01-2004 om 11:15:41
Ik vind het ook verschrikkelijk, mijn pa is een tijd docent geweest. Het zal je vader maar zijn....

Verschikkelijk... laten we hopen dat de dader een flinke straf krijgt, al zal dat het leed natuurlijk niet verzachten.
QaaZ
Le Rustique
Gepost door QaaZ op woensdag 14-01-2004 om 11:28:41
Ik denk dat je dit moeilijk kan veranderen, omdat het 1 jongen is en hij heeft schijt hij schiet gewoon voor de hele school die lerraar dood dus boeit m vast ook niet als er camera's hangen of shit. En als je met ijzer detector naar school moet fok dat daar heb ik echt geen zin in en dan wacht hij m buiten wel op .. Ja en over nadenken .. hij moet er over nadenken wij doen het niet we kunnen hier wel allemaal ow wat erg maar dan heb je er nog niks aan dr zal gerust nog wel een x iemand opstaan die zoiets doet.. Ik denk dat er niks aan te doen is.
----------------------------------------
Hey rasta ! Heb je marlboro?
-kasper- Gepost door -kasper- op woensdag 14-01-2004 om 11:34:04
jah shit, wat kan je er tegen doen, het enige wat je kan is er niet aan mee doen...
en verder zie ik dit als een veramerikanisering van onze samenleving.
dit soort shit hoort niet te gebeuren, maarja, hoe voorkom je dit.
ik ben het ook wel eens dat ik echt niet door een metaal detector naar school ga...
straten worden oveilig, ik zeg preek liefde...

streef naar vrede, laat geen bloed vloeien
leef en laat leven, doe dingen die goed voelen
----------------------------------------
streef naar vrede, laat geen bloed vloeien
leef en laat leven, doe dingen die goed voelen
Lau Gepost door Lau op woensdag 14-01-2004 om 11:38:35
Met alle respect; maar we zijn nu denk in 2 topics bezig hierover te praten;
forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=2935
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-01-2004 @ 11:48:24 ]

----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0078 sec.