Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
ParaNormaal
is heel gewoon
Gepost door ParaNormaal op woensdag 04-02-2009 om 00:19:10
Hoot niet echt thuis op het HipHop forum maar dat geeft niet.

Ik heb deze aangeschaft vrijdag en ik vroeg me af of er hier ook een paar zijn die hem hebben?

Wat vind je beter er aan en wat zijn de mindere punten?

En welke lenzen je er allemaal bij hebt.

En of iemand nog een goede macro lens voor erop weet?


Ben opzich wel tevreden met mn cameratje, het is een leuk beginners opstapje naar de spiegelreflex wereld en ik schiet er best lekkere foto's mee.
----------------------------------------
para\\el verbonden
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 04-02-2009 om 12:09:28
Heb zelf de EOS50D en tijdelijk een EOS5D liggen. Canon maakt fijne cams... Hoewel ik moet zeggen de de EOS3xx, EOS4xx en EOS1000 mij te klein zijn. Liggen niet prettig in de hand, zeker met zwaardere lenzen er op.

Verder ken ik de EOS1000niet in gebruik. Maar de functionaliteiten liggen vrij gelijk aan een EOS4xx. Hier en daar wat functies minder, maar niks schokkends. Alles bij elkaar is het een mooi beginners cameraatje.

Wat betreft de lenzen ligt het altijd moeilijk. Lenzen moet je eigenlijk aanschaffen met de gedachte dat ze moeiteloos 15 tot 20 jaar mee kunnen. Echter kom je dan wel weer bij de hele dure uit als je dat ook echt wilt halen met een goeie lens

Sowieso heb je voor elk ding een andere lens, niet elke lens is voor alles geschikt beter gezegd. Dus wat wil je er mee?
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op woensdag 04-02-2009 om 12:13:12
wat hij zegt
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
ParaNormaal
is heel gewoon
Gepost door ParaNormaal op woensdag 04-02-2009 om 14:25:31
Aight aight, nou ik ga geen duizend pleuro's neerleggen voor een lens, hij hoeft ook geen 20 jaar mee te gaan. Volgens mij zit er na 20 jaar ook meer stof in dan dat er onder mn bed ligt.

Hij is inderdaad wel klein ja, dat vind ik ook vervelend maargoed helaas groeit er nog steeds geen geld op mn rug ik wacht nog steeds op de dag dat dat gaat gebeuren. Zal dan vast een hernia krijgen maar dat maakt niet uit.

Anyways thanks
----------------------------------------
para\\el verbonden
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op woensdag 04-02-2009 om 14:34:20
Ik had eerst een 350 D en een batterygrip is dan echt eeen hele goede oplossing.

Hoe zit het eigenlijk met de batterygrip van jou spade? Is die nog beschikbaar

Ik heb nu overigens een 30D, alleen nog veel te weinig mee gedaan Hopelijk als me huisje af is weer genoeg tijd
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
ParaNormaal
is heel gewoon
Gepost door ParaNormaal op woensdag 04-02-2009 om 19:23:20
Ik heb ook weinig tijd Muss, maar mijn oplossing is dus om mijn camera gewoon altijd bij me te hebben. Al kan ik me voorstellen dat je geen zin hebt om m altijd mee te dragen, is het toch vaak wel zo dat je vaak mooie fotomomenten hebt al loop je bijvoorbeeld gewoon ergens ofzo.

Ik zie altijd dingen en dan baal ik dat ik mn camera niet bij me heb.. Ik zag in de herfst 3 naaktslakken IN een fles vodka die op straat lag, toen baalde ik toch wel dat ik mijn camera niet mee had.
----------------------------------------
para\\el verbonden
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 04-02-2009 om 23:03:02
Tijd schijnt een lastig ding te zijn, ook al last van. En altijd mee is helaas geen optie, vroegah had ik 'm standaard in de auto liggen, maar aangezien ik tegenwoordig 2 dagen per week midden in Amsterdam geparkeerd sta neem ik dat risico niet meer. Nabewerken is ook altijd een bitch als het om tijd gaat...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0096 sec.