Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Gimmi_Loc Gepost door Gimmi_Loc op maandag 09-02-2009 om 14:08:20

http://www.myspace.com/gimmiloc

Gimmi Loc is a consious rapper and producer from the Netherlands, who wanna bring hiphop back to the roots, so not just dropping shit about ho's en dough, but hiphop about reality, racism, violent in my neighhbourhood, the corrupt gouvernment etc. He started rappin back in 2003, a year after he was servin 9 months in youth detention. He knew the struggle of people in his country, and the rest of the world. In 2006, when he started to developing sum serious skills, he try to leave his past behind him and try to consentrate on the good things, like education, his spiritual consious and try to use hiphop as a weapon and shield to help him show his message to all the people he can reach. Gimmi Loc is workin together now with a group could the Rebels, spread in the Netherlands and Belgium.
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op maandag 09-02-2009 om 14:14:51
Ik kan je verhaaltje over conscious hip hop (waar trouwens veel fouten in zitten) niet serieus nemen als ik kijk naar je profiel (mobsters?) en luister naar je tracks.

Ik heb wat wil je doen geluisterd, maar ik vond hem niet zo goed. Werk aan je teksten man. En aan je flow en techniek. Eigenlijk aan alles bijna. Niet lullig bedoeld, maar je bent er voorlopig nog niet.

Na het beluisteren van Martial Arts kan ik daar aan toevoegen dat Engels je niet zo ligt.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-02-2009 @ 14:17:34 ]

----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op maandag 09-02-2009 om 14:19:13
Corrupt government? Racism? Violent neighbourhood? Heb je het over Nederland?
----------------------------------------
Days to come
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op maandag 09-02-2009 om 14:20:02
Alleen die violent neighborhood weet ik niet zeker, van de rest is zeker sprake in NL.
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op maandag 09-02-2009 om 14:27:59
Haha, als de Nederlandse overheid corrupt is, kun je net zo goed elke regering ter wereld als corrupt bestempelen. En natuurlijk komt racisme voor in Nederland, maar zo als bovenstaande rapper het beschrijft is het allemaal kommer en kwel in Nederland en dat is natuurlijk de grootste bullshit.
----------------------------------------
Days to come
NoApologies
echt
Gepost door NoApologies op maandag 09-02-2009 om 14:31:17
kijk dit gezeik heb je gelijk als iemand iets over zichzelf verteld,
echt waar nl begint op ml te lijken, maar ben geen mod of zo, ikk vind dat je gewoon
z'n track moet beluisteren of whatever of gewoon oprotten
----------------------------------------
niet
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op maandag 09-02-2009 om 14:37:44
Quote:
upnorth schreef op 09-02-2009 @ 14:27
Haha, als de Nederlandse overheid corrupt is, kun je net zo goed elke regering ter wereld als corrupt bestempelen. En natuurlijk komt racisme voor in Nederland, maar zo als bovenstaande rapper het beschrijft is het allemaal kommer en kwel in Nederland en dat is natuurlijk de grootste bullshit.


We moeten natuurlijk geen discussie gaan houden in dit topic, maar ik vind het al corrupt genoeg dat Balkenende geen onderzoek wilde naar Irak. Verder steunt hij Amerika blindelings in alle beslissingen en kopieert hij de overdreven Amerikaanse veiligheidsmaatregelen in ons toch wel zo goed als terrorisme vrije land.
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Gizzle
Onid/Flowėtisch
Gepost door Gizzle op maandag 09-02-2009 om 15:00:18
Word up naar No Apo, maar als je stelt dat wij gewoon moeten luisteren en oprotten, laat die gast dan ook puur alleen zijn muziek er neerdroppen i.p.v. een biografie.
----------------------------------------
Basic Instructions Before Leaving Earth'
Steach
ego is
Gepost door Steach op maandag 09-02-2009 om 15:10:26
word, en gimmi je moet geen gravediggaz beats verneuken man, sorry, schrale shit
----------------------------------------
www.hofvanjaeden.com
blgcrew
Gepost door blgcrew op maandag 09-02-2009 om 16:28:30
Eerst even oefenen voordat je die shit online zet. En je bio zegt dat je niet over de stereotype shit rapt maar in je eerste track heb je het al over iemand neerschieten en later meer van dit shit hmmz.


edit: 'In 2006, when he started to developing sum serious skills'
Wie heeft dit geschreven? Volgens mij niet echt objectief haha...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-02-2009 @ 16:43:02 ]
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 09-02-2009 om 17:26:34
Jeugdjournaalrappers zijn er al te veel. Doe wat origineels of doe het goed.

En je Engels is werkelijk om te huilen.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op maandag 09-02-2009 om 19:01:58
No offence verder, maar je flow is redelijk saai, en je Engels bedroevend.

@ NoApo: waarom zouden we het niet over de inhoud van z'n tracks mogen hebben?
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0086 sec.