Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Marsman Gepost door Marsman op donderdag 05-03-2009 om 14:08:11
-Voor de mensen die het nog niet hebben gelezen op ML75-



Producers opgelet. LYRIC Recordings stelt 'de acapella van 'Wees Niet Bang' beschikbaar om te remixen. De beste Remix zal onder een exclusieve zwart wit remix-versie van de clip gezet worden! Tevens zal de winnaar een ECKO prijzenpakket, een Brainpower T-shirt en een gesigneerd boek/DVD set van 'Tekst & Uitleg' ontvangen.

"De briljante beat van SirOJ zal niet makkelijk te remixen zijn. Gezien de plaatsing van de kicks en de snares en hoe ik daar dan weer over flow, zal het een uitdaging zijn voor de creative beatmakers onder jullie!" Aldus Brain. De 3-track single 'Wees Niet Bang' van Brainpower featuring Freek De Jonge is momenteel verkrijgbaar op iTunes. Andere tracks zijn 'Hart/Hard' medley en de iTunes exclusive non Album track 'GJ Versus Brain'.

Let op: De track moet exact dezelfde snelheid hebben en evenlang zijn als de originele versie. De snelheid van 'Wees Niet Bang' is 95 BPM. Check de originele versie op Brainpower’s Youtube pagina https://www.youtube.com/MCbrainpower. Stuur je inzending voor 31 maart 2009 naar het volgende email adres: prijsvraag@ml75.nl. Klik op de foto om de acapella te downloaden!
Jspr
Gepost door Jspr op donderdag 05-03-2009 om 14:47:09
Wel offtopic, maar misschien hebben mensen deze nog niet:

http://www.speedyshare.com/246583835.html
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Marsman Gepost door Marsman op donderdag 05-03-2009 om 14:58:18
Er staat een link naar de youtube video van het origineel.
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op donderdag 05-03-2009 om 15:04:39
hoe wannabe-diepzinnig is brain zen tekst
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
Marsman Gepost door Marsman op donderdag 05-03-2009 om 15:16:30
Freek de Jonge maakt het nummer voor mijn gevoel wel oke. Zonder Freek de Jonge zou ik inderdaad ook terugvallen op hetgeen wat jij zegt, DGE.
Steach
ego is
Gepost door Steach op donderdag 05-03-2009 om 15:20:12
ik vind die samenwerking tussen hun wel wat hebben maar idd dge... niet mijn ding ook...
----------------------------------------
www.hofvanjaeden.com
Swike
Newskool
Gepost door Swike op donderdag 05-03-2009 om 16:02:46
Brandt kwam er al mee inderdaad, maar ik vind die accapella een beetje extreem kut eigenlijk, misschien dat ik nog wel mee doe.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
Marsman Gepost door Marsman op donderdag 05-03-2009 om 16:06:45
Wat vind je kut aan de acapella? Dat je de beat af en toe nog hoort door de headphones? Dat is nauwelijks te voorkomen eigenlijk, hoe goed de headphones ook zijn. Vind de acapella qualitatief gezien wel goed eigenlijk. 1000x beter als die acapella van Ali B en Opposites.

Je hebt in ieder geval nog tijd genoeg. Tot het 31 maart is, dat duurt nog wel even. Ik denk alleen dat de dealine te ver weg is. Ik denk dat de contest een beetje doodgebloed zal zijn.
Swike
Newskool
Gepost door Swike op donderdag 05-03-2009 om 16:21:45
Nee, dat niet man, hoor je niet eens meer terug als je er een beat onder zet.
Maar ik voel em echt totaal niet, weet niet waarom...
Maar ik ga nog wel een poging wagen als ik bij Brandt ben binnenkort, beetje stonen, drinken en beats maken.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
Marsman Gepost door Marsman op donderdag 05-03-2009 om 16:23:08
Brandt was ermee gestopt toch?
Swike
Newskool
Gepost door Swike op donderdag 05-03-2009 om 16:25:10
Nee man, paar weken terug nog een hele sicke beat met hem gemaakt samen.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
Marsman Gepost door Marsman op donderdag 05-03-2009 om 16:32:22
Met blowen bedoel ik.
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op donderdag 05-03-2009 om 20:36:41
nee man,ik heb laatst nog met m gesmoked.
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
Kadee
Gepost door Kadee op donderdag 05-03-2009 om 21:10:57
met drinken misschien?
----------------------------------------
http://www.binnenlandsefunk.nl
Marsman Gepost door Marsman op donderdag 05-03-2009 om 22:04:49
Oh ben je weer begonnen Apro?
Gizzle
Onid/Flowëtisch
Gepost door Gizzle op donderdag 05-03-2009 om 22:14:46
Hmm 'k ga wel een poging wagen
----------------------------------------
Basic Instructions Before Leaving Earth'
Marsman Gepost door Marsman op donderdag 05-03-2009 om 23:30:25
Ja is leuk toch.
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op vrijdag 06-03-2009 om 14:17:29
haha raar om zo shit over je zelf te lezen, heb idd al iets langer dan maand niet meer gerookt! shit is nieuwswaardig? hahahah
maaruh ik ga nog wel proberen wat van deze acapella te maken
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0185 sec.