Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Internet en computer /
streetstylegods
Gepost door streetstylegods op maandag 23-03-2009 om 15:38:04
Eindelijk een goede online streetwear store geopend!
Op het moment verkopen we Rocawear, Southpole en Ecko en we hopen snel meer merken aan te kunnen bieden. Graag zouden we van jullie wat feedback krijgen over de site en horen wat er anders/beter kan en wat jullie er van vinden.

De site is te vinden op : www.streetstylegods.com

We hebben de site expres simpel gehouden en dit zal ook zo blijven.

----------------------------------------
Pimp Your Stylah!
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op maandag 23-03-2009 om 19:58:21
ik vind het er allemaal wel heel erg eenvoudig uitzien
komt een beetje onprofessioneel op me over, om eerlijk te zijn
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Do-P
!Ongelegen!
Gepost door Do-P op maandag 23-03-2009 om 20:02:14
Beetje idiote naam al. Ook ziet de site er te simpel uit.
Verder zijn de prijzen niet echt concurrerend. In de winkel kan ik het zien en voelen. Als ik dan toch via internet wil, dan koop ik het wel in Amerika.
----------------------------------------
L2N: "quoten is voor homo's"
Krozs
Terminaal Chillend
Gepost door Krozs op maandag 23-03-2009 om 20:30:22

Ja wat Do-P zegt eigenlijk.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-03-2009 @ 20:30:40 ]
streetstylegods
Gepost door streetstylegods op maandag 23-03-2009 om 22:05:05
Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties. Dat sommige mensen het te simpel zouden vinden wisten we wel, maar dit hebben we met opzet gedaan omdat veel mensen het toch nog vervelend vinden om op internet te kopen doordat ze dingen vaak te druk en lastig vinden. Verder komen er nog wel meer dingen als een kleine music player op (met muziek speciaal voor ons gemaakt). Ook dit zal niet iedereen een + vinden, maar dan zetten ze het maar uit . De prijzen zijn het minimale wat ze mogen zijn in Nederland, alles is officieel via de enige leveranciers / agenten die er voor de merken zijn, en omdat de merken zichzelf willen beschermen zijn er minimum prijzen. Wij hebben die minimum prijs (veel winkels gaan daar al snel 5-10 euro boven zitten) en bij 70 euro geen verzendkosten (dit stellen we nog naar beneden bij binnenkort). Dat sommige mensen bijv liever passen dat kan, echter weten veel mensen gewoon hun maat en kan je ook in een regenachtige week gewoon de volgende dag nieuwe kleren in huis hebben.
----------------------------------------
Pimp Your Stylah!
zjost
zwaar hard
Gepost door zjost op maandag 23-03-2009 om 22:42:25
Dat de site simpel is dat is alleen maar goed. Daar kan weinig mis mee zijn.

Maar hij is zo lelijk dat er waarschijnlijk veel mensen gelijk snel wegklikken met ctrl-W. Hoe kom je erbij om puzzelstukjes in de vormgeving te gebruiken van Urban/straat kleden. Hoe straat is puzzelen dan? En de typografie en het logo is ook gewoon zwaar lelijk.
Niet om negatief te doen maar gewoon een oprechte mening.
Als je klanten wilt krijgen zou ik echt een re-design doen want dit is verre van professioneel.
Jere Gepost door Jere op maandag 23-03-2009 om 23:07:01
de site is grafisch onverantwoord, daar kan een bepaalde persoon* best wel wat aan doen voor je. Voor de rest is de functionaliteit volgens mij best oke. De vraag is alleen of 'another online store' is wat mensen nodig hebben / willen / gaan gebruiken

*ik
----------------------------------------
www.jere-me.com
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op dinsdag 24-03-2009 om 00:10:33
Toen ik die pyamaoutfit voor 137.50 op de frontpage zag staan haakte ik af.
----------------------------------------
Days to come
streetstylegods
Gepost door streetstylegods op dinsdag 24-03-2009 om 00:29:55
Nogmaals bedankt voor de feedback.

Zouden de mensen die dingen afkraken echter wel voorbeelden willen geven van wat ze dan wel zouden willen zien? ik bedoel dat puzzelstukjes niet street zijn ofzo boeit weinig, maar wat zou dan wel een mooie achtergrond zijn?

Ook de prijzen kunnen mensen over klagen tot ze een ons wegen maar die zijn niet door ons te bepalen en zijn bij de desbetreffende merken niet goedkoper te vinden (legaal in Nederland). Dan zou je dus uit het buitenland moeten kopen, dit willen veel mensen echter niet.


----------------------------------------
Pimp Your Stylah!
cml.exe
Gepost door cml.exe op dinsdag 24-03-2009 om 09:59:38
Ik vind de site er opzich wel goed uitzien, maar het kan beter. Wees niet te zuinig met investeren in je website. Dat het simpel is, is niet per se slecht. "Simplicity makes sence" luidt de zin van Philips. Maar als je site wat mooier is, dan komt de simpelheid ook beter tot zijn recht. Die puzzel stukjes op de achtergrond maken het een beetje "druk".

En hoeveel heb je al verkocht?

Wel goed om te zien dat je ermee bezig bent!
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op dinsdag 24-03-2009 om 11:02:50
Dit is niet een keuze voor simpel design, dit is gewoon lelijk design. Het oogt allemaal amateuristisch, het geheel, en het is als online shop juist heel belangrijk dat alles er tip top uitziet, omdat inderdaad mensen online minder snel iets kopen/vertrouwen dan offline.
----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 24-03-2009 om 13:45:03
Dit oogt inderdaad heel amateuristisch. Ik voel me als potentiële klant niet serieus genomen als ik de site bezoek. Heb het idee dat ik behandeld wordt als een kind van 5. Qua simpelheid vind ik het wel prettig rondklikken.
Poco
Marquez Music
Gepost door Poco op dinsdag 24-03-2009 om 13:54:25
Met een mooiere grafische smaak valt er best wat te verkopen..

Ik wil je site gratis vormgeven voor dit vest; (maat XL of XXL)
[ Dit bericht is gewijzigd door op 24-03-2009 @ 13:55:42 ]
streetstylegods
Gepost door streetstylegods op dinsdag 24-03-2009 om 14:59:04
Allemaal bedankt, hier kunnen we wat mee!

Als ik het goed begrijp vinden jullie dat het er amateuristisch uitziet omdat het te kinderlijk oogt? Verder hebben jullie enig idee wat daarin een rol speelt behalve de achtergrond?

Ook vroeg iemand of we al verkopen, ja dat doen we. We zijn pas kort online maar we verkopen al wel! Er is ook zeker wel vraag naar, er zijn genoeg mensen die niet in een stad wonen waar veel keus is in deze markt, of waar bijv maar 1 winkel zit die de prijzen boven het al dure minimum pushed. Ook kunnen wij op den duur een groter assortiment bieden dan winkels en ook zullen wij niet altijd hetzelfde hebben als de winkel om de hoek.

Ook zijn er voordelen aan online shoppen als je eenmaal het vertrouwen in een site hebt. Stel je woont een half uur van de dichtst bijzijnde winkel en het regent. Bij ons heb je als je voor 4 uur bestelt gewoon de volgende dag de kleren in huis.

Verder zijn we met een aantal dingen bezig als een beat op de site. Niet iedereen is hier fan van maar er zullen mensen zijn bij wie dit toch vertrouwen wekt. Zeker aangezien de beat door proffs zal worden gemaakt. Ook zijn we bezig met nog meer rappers die ons promoten.

Er word zeker werk verricht en dat we hier op een forum vragen naar een mening heeft ook een reden. Forums zijn bijna altijd negatief. Overdrijven bij hun mening en zijn niet zuinig in hun taalgebruik. Ook hiervan valt voor ons te leren, zeker de opbouwende feedback die sommigen geven!
----------------------------------------
Pimp Your Stylah!
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 24-03-2009 om 15:31:29
Achtergrond, kleurgebruik, lettertype..
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op dinsdag 24-03-2009 om 17:05:40
Quote:
Forums zijn bijna altijd negatief. Overdrijven bij hun mening


Dat is wel heel kort de bocht. Je krijgt misschien niet altijd de meest genuanceerde reacties, maar dit wil niet zeggen dat meningen overdreven worden. Ik denk eerlijk gezegd dat je nu eerlijkere meningen krijgt dan wanneer je het aan iemand 'persoonlijk' vraagt.

Bovendien zijn fora zeker niet altijd negatief. Als iets goed is, dan wordt dat ook echt wel gezegd. Het punt is gewoon dat jullie site er qua opbouw en uiterlijk erg simpel en goedkoop uitziet.

----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
streetstylegods
Gepost door streetstylegods op dinsdag 24-03-2009 om 17:14:22
Quote:
V.I.P. schreef op 24-03-2009 @ 17:05
(...)

Dat is wel heel kort de bocht. Je krijgt misschien niet altijd de meest genuanceerde reacties, maar dit wil niet zeggen dat meningen overdreven worden. Ik denk eerlijk gezegd dat je nu eerlijkere meningen krijgt dan wanneer je het aan iemand 'persoonlijk' vraagt.

Bovendien zijn fora zeker niet altijd negatief. Als iets goed is, dan wordt dat ook echt wel gezegd. Het punt is gewoon dat jullie site er qua opbouw en uiterlijk erg simpel en goedkoop uitziet.



Ik heb het hierbij ook niet perse over alleen dit forum, hier word het nog wel enigsinds onderbouwd. Bij andere forums krijg je reacties als : word je toch misselijk van.... Nou daar kan niemand wat mee en dan kan ik die mensen genoeg voorbeelden geven van slechtere sites. Hier werd vooral de afgelopen reacties goeie opbouwende kritiek gegeven, ben ik dan ook erg dankbaar voor.
----------------------------------------
Pimp Your Stylah!
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op dinsdag 24-03-2009 om 17:16:51
Ok, daar kan ik niets over zeggen, kom niet zo vaak op andere fora. Excuses.

Voor de rest blijf ik wel bij m'n andere punten trouwens.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 24-03-2009 @ 17:17:27 ]

----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
streetstylegods
Gepost door streetstylegods op dinsdag 24-03-2009 om 17:21:22
Quote:
V.I.P. schreef op 24-03-2009 @ 17:16
Ok, daar kan ik niets over zeggen, kom niet zo vaak op andere fora. Excuses.

Voor de rest blijf ik wel bij m'n andere punten trouwens.



Er zal ook aan de punten die jullie hebben genoemd worden gewerkt! Dus dat is al goed. Of hier ook iets uit komt weet je nooit zeker. Meer feedback is altijd welkom!
----------------------------------------
Pimp Your Stylah!
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op dinsdag 24-03-2009 om 17:54:03
Ik sluit me aan bij de rest. Het ziet er gewoon heel amateuristisch uit en daardoor komt het niet geloofwaardig over. Online kopen brengt soms nogal een risico met zich mee en als je site er zo uit ziet zou ik het minder snel vertrouwen dan een professioneel uitziende site.
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
streetstylegods
Gepost door streetstylegods op dinsdag 24-03-2009 om 18:13:26
Ok, andere vraag van mij kant nu (feedback mag blijven komen)

Als de layout wat strakker word en wat meer proff. Wat vinden jullie dan van het concept en hoe we de webwinkel hebben ingericht (dus gebruiksvriendelijkheid).

Zijn er nog merken waarvan jullie zeggen dat die de eerst volgende op de lijst zouden moeten zijn (Phat farm komt sowieso al volgend seizoen)
----------------------------------------
Pimp Your Stylah!
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op dinsdag 24-03-2009 om 18:29:28
LRG, DC, New Era, Carhartt?

of houden jullie het bij gangster/urban only?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 24-03-2009 @ 18:29:43 ]
streetstylegods
Gepost door streetstylegods op dinsdag 24-03-2009 om 18:44:51
Nee LRG en New Era staan beide vrij hoog op onze lijst, het is streetwear (wel enigsinds hiphop orientated)
----------------------------------------
Pimp Your Stylah!
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op dinsdag 24-03-2009 om 18:45:01
Adidas Originals. Dat is nu best moeilijk te vinden, althans vette shit daarvan.
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
streetstylegods
Gepost door streetstylegods op dinsdag 24-03-2009 om 18:54:45
Quote:
Twister schreef op 24-03-2009 @ 18:45
Adidas Originals. Dat is nu best moeilijk te vinden, althans vette shit daarvan.


Klopt maar merken als Nike en Adidas zijn heel lastig, deze staan daardoor ook lager op onze lijst.
----------------------------------------
Pimp Your Stylah!
Seubie Gepost door Seubie op dinsdag 24-03-2009 om 19:05:37
Wat je sowieso mist, is een soort tabblad waar je op kan klikken, puur voor de informatie over betaling & verzendkosten en verzend proces e.d., ik denk dat veel mensen dat fijn vinden bij online bestellen. Verder wat er al gezegd is inderdaad, meer variatie (misschien ook accesoires ipv alleen kleding?) en het webdesign is een lachertje.
streetstylegods
Gepost door streetstylegods op dinsdag 24-03-2009 om 19:12:56
Al die info staat in de algemene voorwaarden maar we zullen ze waarschijnlijk op een pagina die over ons heet (of iets in die richting) zetten. Verder komt de variatie in artikelen nog wel, dat is puur financieel niet mogelijk op dit moment. Alles moet op voorraad genomen worden.
----------------------------------------
Pimp Your Stylah!
prime
P.R.I.M.E.
Gepost door prime op dinsdag 24-03-2009 om 19:50:21
koop die oude nwa carhartt jassen in die zijn wreed.
jaren geleden eens eentje in barcelona van tegen gekomen, was helaas een s'je. ik denk trouwens dat die bubblegum streetwear misschien een beetje uit gaat raken
----------------------------------------
betta believe that
zjost
zwaar hard
Gepost door zjost op dinsdag 24-03-2009 om 20:35:49
ik zat met illustator voor me neus dus ik dacht: zal je ff opweg helpen. Misschien is dit doper als titel.


ook kan ik je aanraden om naar deze site te kijken voor kleurgebruik en patronen. http://www.colourlovers.com/

streetstylegods
Gepost door streetstylegods op dinsdag 24-03-2009 om 20:51:59
Super vet, persoonlijk vind ik hier niks mis mee maar denk dat veel mensen moeite zullen hebben het te lezen. Maar het ontwerp verder zie ik wel zitten! Op het moment kijkt er iemand naar nieuw design in dezelfde layout. Tis dus even afwachten of daar wat uit komt maar heb goeie hoop!

Ook gaan we komende week naar beatmakers toe om ff in overleg te gaan daarover en dan kan dat ook al snel op de site staan.
----------------------------------------
Pimp Your Stylah!
c-dubb
Gepost door c-dubb op dinsdag 24-03-2009 om 20:57:12
tjong jonge die letters van die gozer kan je amper lezen die moet je zeker niet gebruiken,maar goed ik vind de producten gewoon beneden peil daar zit je grootste probleem alleen die rocawear broeken zijn wel dope,leveren jullie ook onder rembours?????
[ Dit bericht is gewijzigd door op 24-03-2009 @ 21:02:34 ]
aapje
Gepost door aapje op dinsdag 24-03-2009 om 20:58:14
dat is wel leuk, muziek enz. en als het beetje strakker eruit komt te zien en niet zo bafboem maar beetje doorklikken naar dingen is ook niet erg zolang je niet in een web van doorlinkpagina's komt te zitten ofzo. ook kleding onderverdelen enz, maarja jullie hebben ook niet zoveel dus dan is dat best wel tricky want dan ziet het eruit alsof het vet weinig is. maar en ff kijken. wat zou ik nog meer zeggen. ohja dat dat van zjost onleesbaar is maakt niet zoveel uit want ze zien in de url balk dingetje waar je de site intypt wel welke site het is toch. ook wel leuk van die actie als je die twee shirts bestelt, denk wel dat van die aanbiedingen wel helpen dus meer van dat misschien ?
oke succes verder.
streetstylegods
Gepost door streetstylegods op dinsdag 24-03-2009 om 21:19:25
Quote:
c-dubb schreef op 24-03-2009 @ 20:57
leveren jullie ook onder rembours?????



Dat is een vraag die wij vaker krijgen, helaas doen we dit niet als een standaard optie aangezien er extra kosten en moeite bij komen kijken, de kosten zijn natuurlijk door te voeren naar de klant als die er op staat dat het onder rembours is. Contact op nemen over dergelijke dingen kan altijd.

Zelfde hebben we met paypal, dat doen we ook wel maar dan moet de klant eerst even contact met ons opnemen (staat in de algemene voorwaarden, die nog duidelijker ook op de site aanwezig zullen zijn) dit omdat met paypal nogal makkelijk cashbacks en dergelijke van de kant van de klant mogelijk zijn.

@ aapje, dankje voor je feedback.

We gaan het ook in meerdere categorieën plaatsen maar zoals je zelf al zei komt het er nu dan vrij leeg uit te zien. Ook zullen we meer van die acties doen, maar daarmee wachten we even tot alles voor deze maand binnen is er komt nog het 1 en ander binnen en dat kunnen we er dan ook in betrekken.
----------------------------------------
Pimp Your Stylah!
c-dubb
Gepost door c-dubb op dinsdag 24-03-2009 om 21:36:25
ok,succes met je handel homie,ik probeerde niet te haten ofzo het meeste is gewoon niet mijn smaak maar op elk potje past een deksel,nogmaals do your thang
[ Dit bericht is gewijzigd door op 24-03-2009 @ 21:38:35 ]
streetstylegods
Gepost door streetstylegods op donderdag 26-03-2009 om 20:00:41
Wat is naar jullie mening goed qua beat op een site? Zelf dachten we gewoon aan een goeie beat die rustig is lang doorloopt (dat die niet overslaat of lame opnieuw gaat als je lang in de webshop bent) met een goede bass! mensen die hier ideeën over hebben of voorbeeldje kunnen geven van goeie beats waarmee we qua stijl kunne proberen te matchen?
----------------------------------------
Pimp Your Stylah!
rame
Gepost door rame op donderdag 26-03-2009 om 21:44:19
Ik zou er geen beat op zetten.

Als ik aan het computeren ben heb ik mijn eigen muziek aanstaan.

Ik hoor liever geen muziek vanaf een site, welke site dan ook.
streetstylegods
Gepost door streetstylegods op donderdag 26-03-2009 om 22:00:56
We zullen er wel een beat op zetten maar zijn er nog niet helemaal uit of we deze dan standaard op play zullen hebben en je op pause kan drukken of andersom.
----------------------------------------
Pimp Your Stylah!
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op donderdag 26-03-2009 om 23:29:04
k vind dat fakin iritant altijd
als k wil horen klik ik wel
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op donderdag 26-03-2009 om 23:32:21
wordje
en het is helemaal irritant als de player ergens verstopt op de site zit, en je niet meteen doorhebt hoe je hem uit moet zetten
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
streetstylegods
Gepost door streetstylegods op vrijdag 27-03-2009 om 00:03:05
Daar ben ik het wel mee eens, denk er dan ook wel over om hem niet standaard op aan te hebben staan maar dat mensen die keuze kunnen maken.
----------------------------------------
Pimp Your Stylah!
streetstylegods
Gepost door streetstylegods op zondag 29-03-2009 om 17:59:29
Hey mensen,

We hebben tot nu toe echt super veel aan jullie feedback gehad, zo zijn we momenteel bezig met een redesign om het allemaal wat strakker en "minder speels?" te laten lijken! Ook zijn we bezig nog wat speciale combo's op de site te plaatsen en zal er nog wat kleding in de webshop bijkomen!

Verder zullen we eind deze week meer weten over of er een beat op de site zal komen of niet en wat voor beat het dan zal zijn. Ook gaan we goed kijken welke merken er iig volgend seizoen bijkomen en mogelijk als het financieel uit kan al dit seizoen.

Wel hebben we nogsteeds een paar vragen waar jullie ons misschien mee kunnen helpen, en een paar dingen waar we nog naar zoeken.

Ten eerste zouden we graag willen weten wat jullie een geschikte manier van promoten voor een site als de onze vinden? Wij zijn momenteel bezig met flyeren (voornamelijk op feesten, maar ook wel gewoon op straat) en hebben daarvoor ruim 5000 flyers (kzal het design daarvan ook nog wel ff hier droppen). Verder hebben wij Kraantje pappie die ons promote en af en toe ons shirt draagt bij optreden, ook zijn we met nog een aantal andere artiesten bezig.

Verder zijn we nog op zoek naar mensen die ons met een aantal dingen kunnen/willen helpen, er staan hier sowieso geen grote geld bedragen of ladingen kleding tegenover maar meer cross promotie en/of support, natuurlijk zijn kleine vergoedingen altijd mogelijk. Wij zijn vooral op zoek naar mensen die in de design willen helpen (denk hierbij aan het bewerken van foto's / filmpjes, maken van banners/logo's en eventueel zelfs het ontwerpen van t-shirts want op den duur willen we zelf ook wat dingen uitbrengen, aangezien we goeie connecties met goede drukkers en dergelijke hebben.

Ook zijn artiesten altijd welkom, we moeten het vooral van de hiphop scene hebben en artiesten (groot en klein) staan hiervan aan de basis en kunnen ons altijd helpen.

Zo zijn er nog wel meer dingen te bedenken!

Reageer maar of PM mij, en alles is te bespreken!

Peace
----------------------------------------
Pimp Your Stylah!
dap
038
Gepost door dap op zondag 29-03-2009 om 18:06:14
banner via ons. info@nlhiphop.nl
streetstylegods
Gepost door streetstylegods op zondag 29-03-2009 om 22:52:15
Dat is zeker iets wat we overwegen! Juiste publiek en redelijk actief. Nemen hier later nog specifiek contact over op!
----------------------------------------
Pimp Your Stylah!
streetstylegods
Gepost door streetstylegods op dinsdag 07-04-2009 om 13:45:08
omdat wij opzoek zijn naar hulp heb ik een nieuw topic geopend : https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=30084
----------------------------------------
Pimp Your Stylah!
 Index / Internet en computer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0143 sec.