Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Roflmao
Gepost door Roflmao op dinsdag 24-03-2009 om 12:43:09
Jezus jongens, toen ik deze account aanmaakte dacht ik van 'ik ga eens lekker schoppen op de interwebs' maar dit forum is misschien wel het meest saaie forum dat ik in tijden heb gezien. Het is verschrikkelijk, niemand hier is de moeite van het trollen waard.

Zijn de enige mensen die hier posten een stel 14-jarigen die willen weten wat voor kleur hun nieuwe petje moet zijn of hoe hun nieuwe artiestennaam moet klinken?

Verschrikkelijk. Er zit geen spatje creativiteit in jullie, stelletje hopeloze figuren. Een mens zoals ik verliest de zin om te leven als ik jullie posts lees, het gaat godverdomme helemaal nergens over.

Allez, mij zien jullie niet meer terug. Ik ga wel weer posten onder mijn gewone account, L2N.
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op dinsdag 24-03-2009 om 12:44:26
haha held
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
roerbak
WKYA
Gepost door roerbak op dinsdag 24-03-2009 om 12:46:10
grapje?
----------------------------------------
hoi
Eppo
de Hersendode
Gepost door Eppo op dinsdag 24-03-2009 om 12:53:42
ik ben 23 en wil de kleur van je petje weten

maar geniale actie man

TOP
----------------------------------------
jews, moslims, christians, what the fuck's the diffrence
we all want money drugs and bitches
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op dinsdag 24-03-2009 om 13:02:51
Ook vette avatar bij je username.
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.007 sec.