Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Studio- en audiotechniek /
JantjeKrokantje
SBN - Krokant
Gepost door JantjeKrokantje op dinsdag 24-03-2009 om 18:11:37
Ik ben bezig met m'n website, en ik wil graag mn muziek via een andere site hosten.
Oftewel een musicplayer van een hosting op mn site (zoiets als http://www.esnips.com).
Maar esnips heeft nauwelijks de mogelijkheid om de lay-out van de player aan te passen. Weet iemand nog een goede site voor musicplayer die ik in mijn site kan plaatsen?
----------------------------------------
Jantje K.
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op dinsdag 24-03-2009 om 18:17:12
http://musicplayer.sourceforge.net/
----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 24-03-2009 om 18:31:18
Ik zou bijna zeggen Nieroth weet ghehe

Alleen met musicplayer moet je wel zelf hosten. Dus is bandbreedte voor je eigen rekening.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
JantjeKrokantje
SBN - Krokant
Gepost door JantjeKrokantje op dinsdag 24-03-2009 om 18:37:31
Quote:
SBU schreef op 24-03-2009 @ 18:31
Ik zou bijna zeggen Nieroth weet ghehe

Alleen met musicplayer moet je wel zelf hosten. Dus is bandbreedte voor je eigen rekening.


Ja dat is juist wat ik niet wil. Ik wil een gratis musichost hebben zoals esnips. Dat scheelt me echt in maandelijkse kosten. En ik wil niet dat mijn site er ineens uit ligt als ik ineens een keer een succesje heb.
----------------------------------------
Jantje K.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 24-03-2009 om 18:48:29
Sja zie het zo, als jij de kosten voor je eigen muziek niet wil draaien... zou iemand anders dat dan wel voor jou willen doen. Die kans is gewoon uiterst klein. Soundclick is trouwens wel makkelijk te embedden. Doen we voor het forum ook.

https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=21984
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
JantjeKrokantje
SBN - Krokant
Gepost door JantjeKrokantje op dinsdag 24-03-2009 om 19:04:47
beetje negatief he? niet voor mn eigen kosten willen opdragen? Die sites die dat doen, die doen dat ook puur voor winst... Dus die sites zijn er alleen maar blij mee!

Mja, soundclick is ook weer zo'n stijlvaste layout. Tot nu toe hou ik het bij esnips. Zit ook te praten met een klein electro-label, maar ik wil me liever niet binden aan een genre...
----------------------------------------
Jantje K.
 Index / Studio- en audiotechniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0074 sec.