Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
SpooK!
Gepost door SpooK! op woensdag 21-01-2004 om 21:15:16
Hoi Allemaal,

Ik heb me onlangs ingeschreven voor de studie journalistiek, en het lijkt me leuk/slim om als voorbereiding op mijn studie veel te oefenen, en ook zelf een site te maken.

Op die site wil ik alle artikelen die ik schrijf (bijvoorbeeld hier en ook voor Colorful) bij elkaar zetten, evenals andere "persoonlijke notes/columns". Een soort combinatie van een review-site en weblog, zodat ik dat bij de toelatingstoets kan laten zien.

Nou is mijn vraag:
Wie weet er nog een goede goedkope domein/hosting provider?
Ik heb waarschijnlijk niet zo veel ruimte nodig, 15-25MB zal wel genoeg zijn. Met het oog op de techniek zou ik wel graag PHP/MySQL erbij willen.

Wie weet iets?

Daarnaast weet ik dat er leuke open source Content Management Systemen bestaan. Kan iemand me een goede aanraden?

Dit betekent overigens niet dat ik minder voor nlhiphop wil gaan doen, hoogstens meer.

Let me know,

SpooK!
(de toekomstige Student
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-01-2004 @ 21:52:00 ]
dap
038
Gepost door dap op woensdag 21-01-2004 om 21:20:21
ik heb me laten vertellen dat datarack koel is, maar dat is niet voor arme sloebers die kwaliteit voor 0.001 per maand willen.
Lau Gepost door Lau op woensdag 21-01-2004 om 21:25:17
Ik kan je niet helpen Spook!, ik ben niet thuis in de wereld van computernerds.
Succes met je studie...
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
SpooK!
Gepost door SpooK! op woensdag 21-01-2004 om 21:29:04
0.0001 hoeft ook weer niet, maar ik ben dus wel een arme student
dap
038
Gepost door dap op woensdag 21-01-2004 om 21:31:14
7 eur per maand, ruimte , php, uitgebreide stats,support,email adressen,spam filter etc.
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op woensdag 21-01-2004 om 21:53:53
datarack.nl zo heet die sjit jah


grote klasse van kleine jongens dat was het geloof ik

daar heb ik dr ook 3 spook moet je doen
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 21-01-2004 om 22:00:52
ja man, van mij lopen er ook 2

niets dan goeds over die jongens van datarack!

datarack, omdat ik het waard ben... jij toch ook ??
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 21-01-2004 om 22:15:28
is een bedrijfje euhmz datarack ofzo... schijnt wel ok te zijn...

Er zijn een heleboel kleinere webhosters voor 'weinig' geld. Je moet er alleen 1 vinden die ook goed is. Heb zelf stuk of 3 of 4 ? Geen idee ben de tel kwijt sites draaien bij datarack. Moet zeggen dat ik wel tevreden ben. PHP + MySQL voor zeer redelijke prijs (best laag eigenlijk zelfs).

koop nu daar!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-01-2004 @ 22:16:26 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SpooK!
Gepost door SpooK! op woensdag 21-01-2004 om 22:55:29
ik heb via via www.webhosters.nl gevonden, voor een overzicht van providers, specificaties en persoonlijke reacties

eentje die goed uit de verf komt is www.vdx.nl, vrij goedkoop en een hoop dingen als phpBB en een CMS kant klaar...

ik moet trouwens eerst een naam/concept en content maken, maar ik laat het nog wel weten

_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op woensdag 21-01-2004 om 23:16:03
vdx zuigt man.

een maat van mij die had daar een site draaien

1 en al drama gewoon.

datarack is relax die hebben ook een goede service enz
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
X500 Gepost door X500 op woensdag 21-01-2004 om 23:27:46
http://www.exsilia.net/webhosting.php

zeer goedkoop... tevens is diegene daarvan via IRC bereikbaar
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-01-2004 @ 23:29:56 ]
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 22-01-2004 om 00:37:23
x500 die waar jij het over hebt, had ik hiervoor ook, echt zoveel klachten, terwijl ik bij datarack nog nooit problemen heb gehad! nee nee, ik zou wel weten wat ik zou doen.

Datarack natuurlijk, een eenvoudige doch zakelijke oplossing voor iedereen !
limon
Gepost door limon (Oldschool) op donderdag 22-01-2004 om 09:33:44
www.datarack.nl lijkt mij het beste, is linux server, dus sowieso betrouwbaarder, verder perfecte service etc. En mysql-php is echt niet duur daar.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 22-01-2004 om 10:04:23
Zeg mensen, nu begint het toch wel op te vallen hoor...

Maar zie het zo spook, met datarack heb je wel een bekend iemand op korte afstand met een prijs onder het gemiddelde. Er zijn er goedkoper als datarack (denk ik, ik check dat niet eens als ik webspace zoek), je weet alleen dan niet waar je mee in zee gaat zegmaar.


----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
X500 Gepost door X500 op donderdag 22-01-2004 om 11:50:26
Quote:
livio schreef op 22-01-2004 @ 00:37:23
x500 die waar jij het over hebt, had ik hiervoor ook, echt zoveel klachten, terwijl ik bij datarack nog nooit problemen heb gehad! nee nee, ik zou wel weten wat ik zou doen.

Datarack natuurlijk, een eenvoudige doch zakelijke oplossing voor iedereen !


problemen zoals??
ik heb nergens problemen mee, hij maakt er ook niet zo'n probleem van als je iets over je datalimiet heen gaat enz. wel chill!!
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0112 sec.