Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
Brainiac
brainiac
Gepost door Brainiac op maandag 30-03-2009 om 16:53:10
Ik wou een tekst schrijven maar kon niets bedenken.
Tot ik op jullie forum kwam en ging lezen. hahahaha ik doe maar wat hoor!!!!

Kom niet hier om met gasten te toasten of te proosten.
liever dat ik je in A,dam zuid -oost ga losen (achterlaten)
Kan je los gaan met G-host, die is altijd boos.
Zijn hoofd is net zo beperkt als een doos, vol is vol.
G-host zijn verstand slaat op hol, maar zijn reacties eisten wel hun tol, leden, reageren niet voor hun lol en draaien boos zijn edits terug op hun scroll.

Ik wordt moe man, kijk wat 1 man kan doen dan.
argumenten komen niet terecht, eerlijk vond ik G-host zijn feed, wel slecht, het is 3/4 man die hij bevecht maar bleef wel echt, dus is het terecht wat ieder heeft gezegd zolang niemand het weerlegd.


Ik ging hellemaal stuk op jullie. hahahaha

sorry ,als ik g-host of andere heb beledigd en zal verder met niemand meer bemoeien en me ding gaan doen.

Ik ga voortaan proberen echt een tekst te schrijven.
Wie kan mij helpen, hoeveel regels mot een tekst zijn en hoe bepaal je een onderwerp, dit is echt kut.


G-host ken jij gasten van de Aso, bro,s en Mo & brakko?

Methode
De scheidingslijn tussen fictie en realiteit
Gepost door Methode op maandag 30-03-2009 om 17:19:11
Quote:
Brainiac schreef op 30-03-2009 @ 16:53
Kan je los gaan met G-host, die is altijd boos.
Zijn hoofd is net zo beperkt als een doos, vol is vol.


Je kunt zelf bepalen hoe lang je tekst is. Een onderwerp moet je zelf kiezen, ik kan wel wat zeggen alleen misschien vind je het niets. Als je dan toch een onderwerp wilt: aids
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-03-2009 @ 17:48:53 ]

----------------------------------------
omdat je altijd wel eens...
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op maandag 30-03-2009 om 17:46:09
Kut sooi
Kut sooi
Kut sooi
Kut sooi

Kut sooi
Kut sooi
Kut sooi
Kut sooi

Kut sooi
Kut sooi
Kut sooi
Kut sooi

Kut sooi
Kut sooi
Kut sooi
Kut sooi
Brainiac
brainiac
Gepost door Brainiac op maandag 30-03-2009 om 18:38:47
Quote:
-pascool- schreef op 30-03-2009 @ 17:46
Kut sooi
Kut sooi
Kut sooi
Kut sooi

Kut sooi
Kut sooi
Kut sooi
Kut sooi

Kut sooi
Kut sooi
Kut sooi
Kut sooi

Kut sooi
Kut sooi
Kut sooi
Kut sooi





Oke dan Aids.
Moeilijk maar ga het proberen, thanxxx.

Kut- (S) zooi
Bedankt
Borderline
Revolution Of The Open Mind
Gepost door Borderline op maandag 30-03-2009 om 20:32:22
Kijk, je moet onderwerpen kiezen die je interesseren en bij je eigen persoonlijkheid liggen. Rappen om het rappen is leuk, maar als je niks te vertellen hebt, waarom de moeite nemen? Een standaard verse bestaat uit 16 regels, maar in principe kan jij zelf bepalen hoelang een tekst word. Vooral in het begin is een refreintje vaak nog niet nodig, dus begin met een lyric en kijk hoever je kan komen. Bedenk ook voor jezelf aan welke maatstaf jij je wilt meten. Hoe hoger jij de lat legt voor jezelf, des te harder je zal werken om je skills te ontwikkelen. Je moet in ieder geval niet denken dat deze shit 'over night' komt. Als je niet bereid bent de benodigde tijd, moeite en energie erin te steken, ga je er snel genoeg achter komen dat dit misschien niet voor jou is. Maar iedereen moet ergens beginnen, dus doe je best en blijf trouw aan jezelf.
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0149 sec.