Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
streetstylegods
Gepost door streetstylegods op dinsdag 07-04-2009 om 13:44:06
Hey mensen,

Een tijdje geleden hebben we al een keer om jullie feedback gevraagd op het "weblog shizzle en links" forum. Hier hebben we veel aan gehad en we zijn momenteel bezig met een re-design van de site, en wat andere kleine aanpassingen. Wel hebben we nog een vraag om hulp, we zijn namelijk altijd op zoek naar mensen die willen helpen! Natuurlijk zal er iets tegenover staan, maar het moet ook deels op vrijwillige basis zijn.

Wij zijn dus op zoek naar hulp voor onze site www.streetstylegods.com .Het is een online streetwear store met momenteel de merken Ecko, Rocawear en Southpole. Het assortiment word nog aan gewerkt en zal hopelijk zeer binnenkort al wel groter worden!

Maar nu weer ontopic. Wij zijn opzoek naar hulp in allemaal verschillende dingen. Denk hierbij aan :

- Design, wij zoeken altijd mensen die willen helpen in design, er zijn vaak genoeg banners, flyers, advertenties en reclame voor de aanbiedingen te maken. Wat wij hiervoor terug doen is zorgen dat (mits je dat hebt) wij zullen doorlinken naar je site en natuurlijk als mensen naar het design vragen ze doorsturen (noem het maar portfolio building) verder zullen er ook wel andere vergoedingen tegenover staan maar dit zal nooit om veel geld gaan (denk dus meer aan kleine vergoedingen of kleding).

- Artiesten, wij zoeken ook altijd artiesten, onze doelgroep zal voornamelijk in de hip-hop scene liggen en wij zijn dus constant opzoek naar artiesten die willen helpen en die wij daarmee ook terug kunnen helpen. Zo kunnen artiesten voor ons onze naam droppen en onze shirts dragen. In ruil daarvoor zullen wij ook de artiesten promoten, denk hierbij aan hulp met het uitbrengen van dingen (als een artiest cd's of shirts verkoopt is dat dan mogelijk via onze site zonder dat wij in de winst hoeven te delen). Er zijn natuurlijk nog tientallen andere dingen die te bespreken zijn qua cross promotie!

- Beatmakers en andere creatievelingen, ook deze mensen zijn altijd welkom! Wat we dan voor elkaar kunnen betekenen is altijd te overleggen en te bekijken, denk hierbij bijv ook aan webdesign en dergelijke.

Momenteel zijn wij in gesprek met meerdere artiesten. Of je bekent bent of niet maakt niks uit, daarom is deze crosspromotie, elkaar helpen.

Op dit moment worden wij oa door Kraantje Pappie en Abbeye gepromote en deze jongen doen dat doormiddel van wat name dropping en het dragen van shirts met onze naam.

Kraantje Pappie

Als er hier dus mensen zijn die willen helpen horen wij dat graag via pm op dit forum of neem contact op via : info@streetstylegods.com

Peace
----------------------------------------
Pimp Your Stylah!
et-cetera
ja, sorry!
Gepost door et-cetera op dinsdag 07-04-2009 om 14:30:13

Ik wil best eens wat graffiti ontwerpen voor je maken want ik vind het shirt dat bv kraan aan heeft echt dodelijk saai. Een beetje leuk shirt met graffiti letters vind ik persoonlijk wel dik en 10 keer beter dan de letters die je nu gebruikt!!

Marsman Gepost door Marsman op dinsdag 07-04-2009 om 14:33:13
Wat een stom idee Et-cetera! Nee dit lettertype enzo is goed om de website te promoten, omdat dit gewoon het logo is van de website. Herkenbaar.
et-cetera
ja, sorry!
Gepost door et-cetera op dinsdag 07-04-2009 om 14:37:40

ja ik herken het ook meteen!!
Het punt dat je maakt snap ik zelf ook wel maar ik hoop dat je het met me eens bent dat zo een shirt gewoon niet aanspreekt en me tevens totaal niet triggert om naar die site te gaan.

streetstylegods
Gepost door streetstylegods op dinsdag 07-04-2009 om 15:09:21
Ben het met jullie beide eens, het shirt moet herkenbaar zijn en het logo van de site dragen maar dit was het "oude" logo, na het redesign zal er een nieuwe banner zijn en daarmee waarschijnlijk dus ook nieuwe shirts. De site komt geheel in qua design in een nieuw jasje en of we dan de banner ook voor shirts gebruiken is nog niet zeker. Dus dingen proberen qua ontwerpen voor dit soort dingen kan nooit kwaad! PM zit in je inbox!
----------------------------------------
Pimp Your Stylah!
streetstylegods
Gepost door streetstylegods op vrijdag 17-04-2009 om 01:58:40
De persoon die voor ons een nieuw design voor de site zou maken is afgevallen en dat gaat dus niet door, wij zoeken nu dus iemand anders die dit wil doen. Er zal spraken zijn van een vergoeding (maar reken niet op grote bedragen).

het gaat om het maken van een nieuw design voor de site waarbij de layout hetzelfde blfijt (dus plaats van de menu's en dergelijke)


Ik hoop dat ik het in het goede deel van het forum drop want ik heb al even zitten twijfelen.

www.streetstylegods.com is op zoek naar enthousiaste hulp bij het redesignen van onze site! Het gaat hier puur om het design (achtergrond, banner, menu balken etc) Dus niet om de layout. Wij zoeken iemand die dit tegen een kleine vergoeding en mogelijkerwijs een link op onze site zou willen doen.

Contact kan via dit forum of via de website worden gemaakt. Mailen kan ook altijd naar : info@streetstylegods.com

Greetz and Peace!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-04-2009 @ 12:50:19 ]

----------------------------------------
Pimp Your Stylah!
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0116 sec.