Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Krozs
Terminaal Chillend
Gepost door Krozs op woensdag 08-04-2009 om 22:39:08
















Door wat gekut moest ik deze track maken. Geen tijd om een beat te fixen dus heb er één van uncle Dré gepakt.

Sjek um out
Kadee
Gepost door Kadee op donderdag 09-04-2009 om 12:17:05
Ga ik vanavond effe checken!
----------------------------------------
http://www.binnenlandsefunk.nl
Krozs
Terminaal Chillend
Gepost door Krozs op donderdag 09-04-2009 om 19:26:46
Aaaight, laat maar weten dan.

Kadee
Gepost door Kadee op donderdag 09-04-2009 om 19:31:05
vind het wel erg dik eigenlijk, jammere alleen is dat er erg lelijke lines tussen zitten die erg gerekt zijn...
Ik vind je shit erg dope en je kan denk ik wel ver komen maar
zorg er wel voor dat die rotte appels eruit gaan want die trekken
je shit erg naar beneden, m.a.w. zorg dat alle lines dope zijn.
en misschien wat minder naar stickert luisteren,.....verder dope
----------------------------------------
http://www.binnenlandsefunk.nl
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op donderdag 09-04-2009 om 19:31:21
Op zich best dope, maar je stijl en stem doen me wel heel veel aan Sticks denken! Verder is het zeker niet slecht hoor.
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Peteybey Gepost door Peteybey op donderdag 09-04-2009 om 19:33:19
Wel ok,

Maar je klinkt wel heel erg als sticky steez, zoek iets meer een eigen stijl zou ik zeggen.
Dat geldt zoiezo voor 80 procent van de rappers die ik hoor. Ze klinken of als jiggy of als sticky.
Maar je hebt een goede stem en flow. Maar nogmaals het is net of ik naar een mindere sticky aan het luisteren bent en zo ga je je niet onderscheiden.

pz
Krozs
Terminaal Chillend
Gepost door Krozs op donderdag 09-04-2009 om 19:44:54
Dikke Word naar het meeste hierboven.

Kheb zelf gelukkig geen bord voor mn kop. En ik hoor ook dat ik wel erg veel door sicks ben beinvloed. Flowen en een beetje op de beat rappen is niet zo moeilijk. Een eigen dikke stijl is verdomd moeilijk.
Bedankt in ieder geval.

En Kadee, er zitten inderdaad een paar fucking lelijke lines tussen verdomme. Ik kan ze niet aanhoren. Maar buiten dat, denk ik dat ik er weer een vriendschap mee gered heb.
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 09-04-2009 om 20:39:47
Zogenaamd een stijl overgenomen, ik stoor me er niet aan. Het valt me niet eens op afgezien van het feit dat je stem enige gelijkenis heeft.

Ik vind het dope in ieder geval.


zjost
zwaar hard
Gepost door zjost op donderdag 09-04-2009 om 20:41:58
Je was er een tijd van af dat je op sticks lijkt. Maar bij deze is het weer terug. Denk dat het deels aan de beat ligt.
Als ik je gewoon spreek lijkt je stem ook op die van sticks dus daar kan je verder niks aan doen.


Wel weer sterke shit gast.
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0079 sec.