Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 23-01-2004 om 16:41:30
Het bezoek dat Idol Jamai gisteravond aan Drachten bracht, heeft geleid tot chaotische taferelen. In het gewoel dreigden enkele kinderen platgedrukt te worden en een aantal jongeren gooide eieren naar de zanger. Jamai werd niet geraakt; hij hield zich schuil achter de ruit van de winkel Specsavers.

Jamai bracht de Specsavers-vestiging aan de Noorderbuurt gisteren een bezoek om twintig kinderen te ontmoeten die een wedstrijd hadden gewonnen. Na de ontmoeting zouden ook fans van buiten de winkel in kleine groepjes naar binnen mogen. Steeds meer mensen verzamelden zich voor de winkel om de Idol te ontmoeten en er werd flink geduwd en getrokken. De politie moest ter plaatse komen om de menigte te bedaren.

"Door alle commotie dreigden een paar kinderen tegen de winkelpui gedrukt te worden," legt politiewoordvoerder Peter Boomsma uit. Politieagenten konden de winkel via de achteringang bereiken en besloten na overleg met Jamai's manager, zijn bodyguards en de Idol zelf om het programma voort te zetten in het magazijn van de winkel.

De manager vertelde aan het publiek dat buiten stond dat ze de Idol niet meer te zien zouden krijgen. Toch ging de groep niet weg. Uiteindelijk moest de steeg tussen de Noorderbuurt en de Oudeweg afgezet worden toen Jamai om negen uur de winkel wilde verlaten. Hij heeft Drachten onder politiebegeleiding verlaten. Er zijn voor zover bekend geen gewonden gevallen. De identiteit van de eiergooiers is nog onbekend.

Gert Schonewille van Specsavers vertelt: "Dit hebben wij, en ook Jamai, nog nooit meegemaakt. Hij was ook echt aangeslagen, vond het verschrikkelijk voor alle fans die niet binnen konden komen." Jamai was eerder die dag al bij opticiens in Groningen en Emmen geweest. Daar was wel alles ordelijk verlopen. De Idol heeft wel ooit een optreden in Emmeloord af moeten blazen omdat hij met bier en tomaten bekogeld werd.

bron: fok

haha
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op vrijdag 23-01-2004 om 18:33:58
is dit nieuws?!?!?!

maar ik weet wel dat het geen vrouwen waren (of het moet zijn omdat ze jaloers zijn op jamai ivm boris )
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
squee
hm..
Gepost door squee op vrijdag 23-01-2004 om 19:14:16
...Of mannen die jaloers zijn i.v.m. Boris
----------------------------------------
Vind je dat normaal?
teigetje Gepost door teigetje op zaterdag 24-01-2004 om 13:57:59
Arme eieren...

Maar even serieus, zo begint het. Langzaam bouwt het zich op via een taart naar... inderdaad. Fijn dat we een beetje respect hebben voor elkaar. Je kan best met een boogje om Jamai heenlopen als je er geen fan van bent.
----------------------------------------
Code #404: User not found
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 24-01-2004 om 16:27:19
Ja ok, het moet wel bij eieren blijven.
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op zaterdag 24-01-2004 om 17:05:24
ik wacht geduldig op het bekogel jamai met eieren spel
----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 24-01-2004 om 17:23:06
schandalig
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op zaterdag 24-01-2004 om 17:36:27
ok, ik lieg!
ik wacht ongeduldig
----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0089 sec.