Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
MVL0416
Kleine Jongens
Gepost door MVL0416 op maandag 20-04-2009 om 19:16:18
Hey mensen, ik ben net begonnen met wat 'spitten' op een beat. Tenminste als ik dat zo kan noemen ... Het rijmen gaat ook nog niet zo heel goed maar daar kom ik vanzelf wel achter hoe dat allemaal werkt.

Maar ik zou 't fijn vinden als iemand mij zou kunnen uitleggen wat ik allemaal moet doen bijv. 't flowen, stemgebruik enz. dat het beter gaat klinken.

Hier is een klein stukje, ff snel inelkaar gezet ...


Link: https://www.youtube.com/watch?v=d0Yhf21eqjo&fmt=18

Alvast bedankt voor de reacties.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-04-2009 @ 23:45:12 ]
Krozs
Terminaal Chillend
Gepost door Krozs op dinsdag 21-04-2009 om 18:49:25

Ik kan je niet verstaan.

aapje
Gepost door aapje op dinsdag 21-04-2009 om 20:26:24
Quote:
Krozs schreef op 21-04-2009 @ 18:49

Ik kan je niet verstaan.



Hij vraagt toch vet normaal wat hij beter kan doen enzo, dat je hem niet verstaat kan meerdere redenen hebben. Nu weet hij alsnog niets.
Ik denk dat je je vocals luider moet zetten zodat de beat niet zo overheerst want je bent inderdaad heel slecht te verstaan. Misschien is het handig om je tekst erbij te droppen zodat mensen weten hoe de tekst is en hoe je het spit. Dan kunnen ze je hierop feedback geven ook!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-04-2009 @ 20:31:29 ]
Krozs
Terminaal Chillend
Gepost door Krozs op dinsdag 21-04-2009 om 20:36:45
Lijkt me toch vet duidelijk dat ik zeg wat er beter kan.

Als ik er niks van versta, hoe moet ik dan de rest beoordelen?

aapje
Gepost door aapje op dinsdag 21-04-2009 om 20:39:15
Haha jaaa maar kijk. Het kan ook zijn datie vet onduidelijk praat en dat dát het probleem is maar zn stem staat gewoon te zacht. Je hebt articuleerhelden en afmixhelden.
Ko-eN Gepost door Ko-eN op dinsdag 21-04-2009 om 20:41:38
kep slechter gehoort voor een 1e track, niet dat dat betekend dat dit goed is, maar je hebt in ieder geval wel redelijk gevoel voor ritme. Verder is het de kunst om je eigen stijl te ontwikkelen, dat doe je met name door veel te leren van andere mc`s en daar je eigen toevoeging aangeven.
Je articulatie is bagger, evenals je stemgebruik, verder geef ik je 1 tip dat is ook een fout die ik zelf gemaakt heb: zolang je shit nog niet op nivo is ga het dan niet doorsturen etc, hou het voorjezelf, werk het uit en je zult zien dat mensen dan dalijk zoiets hebben van wtf..snapje.
ait succes
pz
MVL0416
Kleine Jongens
Gepost door MVL0416 op dinsdag 21-04-2009 om 22:10:27
Quote:
Ko-eN schreef op 21-04-2009 @ 20:41
kep slechter gehoort voor een 1e track, niet dat dat betekend dat dit goed is, maar je hebt in ieder geval wel redelijk gevoel voor ritme. Verder is het de kunst om je eigen stijl te ontwikkelen, dat doe je met name door veel te leren van andere mc`s en daar je eigen toevoeging aangeven.
Je articulatie is bagger, evenals je stemgebruik, verder geef ik je 1 tip dat is ook een fout die ik zelf gemaakt heb: zolang je shit nog niet op nivo is ga het dan niet doorsturen etc, hou het voorjezelf, werk het uit en je zult zien dat mensen dan dalijk zoiets hebben van wtf..snapje.
ait succes
pz
hey bedankt voor je reactie man kvond zelf al dat mijn stem bagger was maarja ik dacht zo van ; altijd anders om je eigen stem terug te horen, goed om te horen. maar ik heb ff wat simpels opgenomen met crap teksten puur alleen om 't flowen en stem gebruik zou je die misschien ook willen beoordelen? Nieuwe :LINK: https://www.youtube.com/watch?v=zkIcZ4vC1HM
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-04-2009 @ 22:16:41 ]
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0115 sec.