Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op dinsdag 21-04-2009 om 15:54:46
Ok, ik heb nu dus mijn complete muziekcollectie in 1 map staan, namelijk mijn muziek.
Nu wil ik die complete muziekcollectie op een externe harde schijf zetten. Niet kopieren, maar knippen en plakken, zodat ik op m'n main harde schijf geen muziek meer heb staan. Dit doe ik natuurlijk om eventuele depressies te voorkomen als ik bijvoorbeeld mijn muziekcollectie kwijt zou raken als het door een virus of een crash wordt getroffen.

Maar ik heb dus in iTunes een aantal afspeellijsten die ik niet kwijt wil raken. Als ik m'n muziek naar een andere locatie verplaats, wat ik dus wil gaan doen, dan kan iTunes ze niet meer vinden in iTunes zelf. Maar als ik de muziek vanaf de nieuwe locatie in iTunes zet, dan zijn die afspeellijsten verloren. En ik heb geen zin om 12428 nummers door te gaan spitten om ze in afspeellijsten te gaan zetten.
De vraag is dus: Hoe verplaats ik de gehele muziekcollectie, zonder daarbij afspeellijsten te verliezen?

Ik heb al een manier geprobeerd, namelijk deze: http://support.apple.com/kb/HT1451?viewlocale=nl_NL

Maar die werkt alleen als de muziekbestanden gewoon op dezelfde locatie blijven.
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op dinsdag 21-04-2009 om 17:43:46
afspeellijsten exporteren?
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op dinsdag 21-04-2009 om 19:22:56
Dan hou ik hetzelfde probleem.
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0099 sec.