Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 27-06-2001 om 18:29:49
Wat ik mij af begin te vragen, ben ik nou een vreemd mens of valt dat mee. Nu gaat het om maar een kleinstukje waar je naar moet kijken anders zou je gelijk al zeggen dat ik vreemd ben hoor

Maar het volgende is het geval: In de afgelopen 8 tot 9 maanden ben ik steeds minder CD's gaan draaien en steeds meer MP3. Tot dat ik er gister in ene achter kwam dat mijn stereo al bijna 2 a 3 maand niet heeft aangestaan ?

Zijn er meer mensen die eigenlijk nooit meer CD's draaien maar steeds meer muziek van de PC af draaien (van welke media dan ook) Of ben ik een apart verhaal. En hoe komt het dat jullie steeds meer MP3 draaien en steeds minder CD's, of juist niet

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
QyRoZ
Zwart.
Gepost door QyRoZ op woensdag 27-06-2001 om 22:21:34
Nee, ik draai nog cd's als ik aan het gamen ben, want dan doet Winamp het niet En ik heb ook niet alles op MP3 staan, en daarbij is mijn harde schijf niet zo groot...
----------------------------------------
De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden.
yiddo Gepost door yiddo op woensdag 27-06-2001 om 23:38:58
ik draai 90% cd maar dat zijn dan wel mp3s op cd
en de rest af en toe mp3 op puter
met zon gare geluidskaart is cd speler het beste
----------------------------------------
http://www.hiphopinjesmoel.com
limon
Gepost door limon (Oldschool) op donderdag 28-06-2001 om 09:55:48
Mijn stereotoren deed het al niet zo goed meer, dus die staat nu al maanden onder een laag stof ergens in mijn huis. Ik draai nu vooral cd`s op m`n pc met mp3, want ik heb gewoon een goede versterker gekocht en die op m`n pc aangesloten
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
mhr-zip
*gaap*
Gepost door mhr-zip op donderdag 28-06-2001 om 13:18:54
Meestal wel mp3, want heb stereo gewoon op me pc aan gesloten. Wel leuk geluid verders. Mp3 is ook goedkoper :p Cd luister ik alleen als pc uitstaat
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 28-06-2001 om 18:14:09

Quote


Quote van WiFe in een reactie die fout geplaatst werd.
Ik heb alleen maar mp3's van nummers die niet of nauwelijks op cd te verkrijgen zijn.
Als ik achter me comp zit, luister ik dus meestal daar naar, maar voor de rest is het gewoon ouderwets een cd-tje in me stereotoren.


----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
teigetje Gepost door teigetje op donderdag 28-06-2001 om 20:01:42
Ik luister meestal ook mp3s, heb nu zo'n geweldige 'best of' directory (lees: harddisk) met allemaal jaren 80 stuff, beetje lastig om de hele tijd met cds te gaan gooien (vooropgesteld dat de nummers die ik wil horen nog op cd te krijgen zijn). Maar sinds win98/xp over hun nek zijn gegaan heb ik wel weer de neiging om gezellige punk/andersoortige gitaarplaten op te zetten. Van cd.
----------------------------------------
Code #404: User not found
spam
do not enter
Gepost door spam op donderdag 28-06-2001 om 20:09:45
goh, mcb heeft nog niet gereageerd

Uhm de computer hiero is ook van mijn broer en staat dus niet op mijn kamer Op mijn kamer draai ik dus altijd mijn cd's, en hard ook!
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
McBouncer Gepost door McBouncer op donderdag 28-06-2001 om 20:18:39
Op speciaal verzoek van spam zal ik dan ook maar even reageren

Als ik op mijn kamer zit draai ik vooral mp3's.
Reden: nieuwere muziek zonder eerst te hoeven branden, meer mogelijkheid tot verschillende cd's door elkaar af te spelen (mijn wisselaar kan maar 3 cd's aan) geluid gaat toch via mijn stereo dus vanwege de pcboxjes hoef ik het ook niet te laten. Tel daarbij op een redelijk grote hd (43 gb) en een goede internetverbinding, dus dan zijn er weinig belemmeringen.

Als ik ergens onderweg ofzo muziek luister is het meestal via mijn diskman die ook cd's met mp3's aankan. Als ik net een mp3 cdtje brand draai ik vooral mp3's ermee, anders over het algemeen toch hoofdzakelijk gewone cd's.
----------------------------------------
Is it coz I is black?
GrieP Gepost door GrieP op woensdag 11-07-2001 om 00:53:48
Meestal CD's, aangezien ik nu eindelijk (door betere speakers/versterker) begin te horen wat mp3 wel niet met muziek doet...
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0083 sec.