Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 03-05-2009 om 13:01:43
Neen, er kwam geen nieuwe site of nieuw forum. Neen we waren ook niet gehackt (kan alleen op woensdag). En neen, we wilden ook niet kijken hoe verslaafd jullie zijn door jullie een dag geen NLHH te gunnen.

Waarom waren we er dan niet de afgelopen anderhalve dag? Tres simple. We hadden last van een kleine technische storing. Met een tres groot gevolg. De server waar onder andere NLhiphop op draaide had besloten er mee te stoppen. Gewoon een stuk elektronica wat de geest gegeven heeft, defect, kaput.

Gelukkig hing er al een nieuwe server in het rack welke we gister helemaal klaar gemaakt hebben om in gebruik te nemen. Echter hadden we nog steeds geen toegang tot alle data op de oude server. Hiervoor zouden we fysiek bij de machine moeten zijn.

Helaas was dat gisteren qua tijd niet haalbaar om te doen. Dus is dap vandaag na een laat avondje in Hedon gister. Vanmorgen vroeg in de auto gestapt op weg naar Amsterdam om zichzelf daar toegang te verschaffen tot de servers.

Een uur terug was de data hersteld en overgezet. En inmiddels werken de meeste dingen weer.

Mocht je nog foutmeldingen tegen komen welke niet horen mail ze dan gerust naar sven[at]nlhiphop.nl. Beschrijf wat je wilde doen en welke melding je kreeg.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Aigyptos
WAT
Gepost door Aigyptos op zondag 03-05-2009 om 13:37:49
Doodziek
----------------------------------------
LOL QUE?
Leyla
Gepost door Leyla op zondag 03-05-2009 om 14:04:44
En dat op een zondagochtend... dap, je bent een held!
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
Weazel
Gepost door Weazel op zondag 03-05-2009 om 14:07:33
Aaah man, ik had geen leven meer!
Ghehe, mooi dat ie weer (zo goed als) loopt mensen
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 03-05-2009 om 14:53:12
En PM'en, profielen en on-line users doen het ook weer. Evenals de modfuncties die even over hun nek gingen.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
dap
038
Gepost door dap op zondag 03-05-2009 om 14:54:11
Plus dat we nu op nieuwe hardware draaien dus supersnel
Weazel
Gepost door Weazel op zondag 03-05-2009 om 14:56:58
We gaan hard
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op zondag 03-05-2009 om 15:02:08
Gelukkig maar ik kan niet zonder NLHH
Finger
Gepost door Finger op zondag 03-05-2009 om 15:03:04
Gelukkig ik kreeg al een lamme arm van al die tijd die ik nu anders moest besteden.
Weazel
Gepost door Weazel op zondag 03-05-2009 om 15:08:20
Hyreme
Gepost door Hyreme op zondag 03-05-2009 om 21:12:55
omg, ik kreeg bijna rsi van anderhalve dag F5n
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
 Index / Feedback /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0096 sec.