Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
ChefS
Gepost door ChefS op dinsdag 05-05-2009 om 12:57:50
M’n internet is er net uitgezet Ik wil m’n mail checken
maar de page loopt vast als een vlieg in het web
ik had geen zin een maand te wachten op een nieuwe set
ik had gehoord van een dongel dus ik checkte het
in de hi-winkel verteld die slet over een aanbieding
een proefabonnement voor een maand gratis internet
precies wat ik nodig heb, maar ik werd leip misleid
het zou me niks gaan kosten, kreeg er zelfs een gratis list bij
tijdig opgezegd, nog steeds in de veronderstelling
dat dit me niks zou kosten; dat zweerde ze als een zwelling
flabbergasted was ik toen de volgende week
een rekening van die dongel op mn deurmat verscheen
eerst dacht ik dat het fout was of dat ze een grap uithalen
7000 euro?! Dat kan ik toch niet betalen?
Helaas werd het balen toen ik de voorwaarden
Achterhaalde, en blijkbaar 30ct per mb betaalde
Ik vind het maar bizar dat dit allemaal kan
Als je geen kleine letters leest wordt je genaaid aan alle kanten
Dit is shit voor de kranten, hoe Hi hun zaken handelt
Dit is niet hoe klanten moeten worden behandelt
Ze zat me voor te liegen, dus voor wat me lief is
wat kom je me bedriegen? Krijg de dikke tyfus!
Dus in m’n brief naar Hi de directeur uitgescholden
Die voelde m’n dreigementen wel en had het kwijtgescholden
Maar denk niet dat dit over is, ik laat dit niet overwaaien
We got unfinished business, bitch, ik laat me niet zo naaien
Morgen is het judgement day dan vallen er dooien
Dan kom ik met een molotov je winkel ingooien!

7054,08 euro... voor drie weken ‘gratis’ internet...WTF!!!
Geen hoogstaande tekst maar moest ff kwijt hoe ik zo KENKERHARD genaaid werd door Hi... Is inmiddels dus kwijtgescholden door de misleiding in de winkel, maar vind na al dit gezeik een molotov cocktail wel op z’n plaats. Er zijn genoeg mensen die voor een wat lager bedrag precies zo zijn genaaid en het gewoon hebben betaald, dus dan is deze voor hun en natuurlijk voor die last op m’n schouders de afgelopen maand.
Wat een kenkerleiers
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op dinsdag 05-05-2009 om 15:38:54
wat heb je allemaal gedaan dan op dat internet?!?
----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op dinsdag 05-05-2009 om 15:39:57
haha leipe shit
ik zit nu op dit moment voor me werk te bellen voor een maandje gratis eindeloos online hehe moet je wel opzeggen binnen die maand natuurlijk
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Locutus of Borg
Asura
Gepost door Locutus of Borg op dinsdag 05-05-2009 om 16:00:03
Die meen je niet...7000???
Omfg die mensen verdienen de dood
Nickert
boss
Gepost door Nickert op dinsdag 05-05-2009 om 16:02:27
7000?

Als ik 2 keer spring verlies ik meer
Locutus of Borg
Asura
Gepost door Locutus of Borg op dinsdag 05-05-2009 om 16:06:44
in World of Warcraft.
Nickert
boss
Gepost door Nickert op dinsdag 05-05-2009 om 16:07:36
Dat speel ik niet
Do-P
!Ongelegen!
Gepost door Do-P op dinsdag 05-05-2009 om 16:10:45
Mijn broertje had het ook bij Hi.
2 x 400 euro ofzo. Er was ook in de winkel verteld dat het onbeperkt was en dat er geen voorwaarden aan zaten.
Hij heeft het nooit terug gehad geloof ik.
----------------------------------------
L2N: "quoten is voor homo's"
ChefS
Gepost door ChefS op dinsdag 05-05-2009 om 20:04:01
@ Teh Jordy: Ik heb nog niet eens zo leip lopen downloaden ofzo, maar ben toch op 23 gb over mn bundel heen gekomen. Die paar films waren niet meer dan 5 gb, maar ik luister veel last.fm, dat is ook alweer 128 kb/sec, youtube ook zoiets geloof ik. Daarnaast geld het voor al het dataverkeer, als je computer aan staat loopt het al op, door spyware etc. Zo'n abo slaat dus echt helemaal nergens op als je veel gebruik maakt van het net, meer iets voor mensen die af en toe hun mail checken.

@ Do-P: Dat is dus precies waarom er iets aan gedaan moet worden. Ik heb lopen dreigen om naar Kassa/media te stappen, en dat zagen ze niet zitten natuurlijk. Als je dit probleem googled kom je tig mensen tegen die genaaid zijn door dit zogenaamde gratis actietje. En daarbij krijgen verkopers van dit abonnement ook nog eens commissie als ze meer abos verkopen, misschien dat ze daarom geldzaken verzwijgen of in mijn geval er gewoon glashard over liegen. Kijk ik zit nu in de clear, maar zat nog wel te denken alsnog naar kassa te stappen, hoewel ik helemaal geen zin heb in al die tijd en moeite die daar dan weer in gaat zitten. Dezelfde reden dat mensen zoals je broertje een lagere rekening dan toch maar gewoon betalen.
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op woensdag 06-05-2009 om 15:50:38
Wow, dat klinkt best kut.
Afhankelijk van hoe de feiten liggen (als in: wat stond er in de algemene voorwaarden, hoe is het jou aangeboden en wat zijn jullie precies overeengekomen), zou hier bedrog dan wel dwaling aan de orde kunnen zijn.

Ik zou, mocht het bovenstaande het geval zijn, een mailtje naar kassa/radar sturen en een mailtje naar de bedrijven in kwestie (de zaak die het jou verkocht en Hi). Als rechtenstudent had ik persoonlijk in dat laatste mailtje nog gedreigd met het nemen van gerechtelijke stappen.
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
ChefS
Gepost door ChefS op woensdag 06-05-2009 om 23:25:54
@ Iminic: in eerste instantie heb ik Hi benaderd, met daarin inderdaad de dreiging naar Kassa te stappen of er eventueel een rechtzaak van te maken, indien zij het bedrag niet zouden kwijtschelden. Maar ze hebben dus al het hele bedrag kwijtgescholden. Moet ik dan alsnog naar Kassa stappen? Of alleen Kassa inlichten, want ik heb zelf weinig zin in nog meer tijd en moeite omdat er toch geen schadevergoeding inzit.
Ben aan de ene kant best blij dat ik er nog zo goed vanaf gekomen ben. Aan de andere kant vet pissed natuurlijk op de verkopers die klanten gewoon voorliegen om er zelf wat uit te kunnen halen...
Hyreme
Gepost door Hyreme op woensdag 06-05-2009 om 23:55:17
kassa gek
rellen !!!
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
elmagicoh
Gepost door elmagicoh op donderdag 07-05-2009 om 00:42:01
Ik kreeg van de week ook een rekening van 150euro wat ik dus niet snapte.. Ik heb onbeperkt internet onbeperkt sms voor 10 euro en ik bel nooit lang.. Specificatie aangevraagd kom ik op een bedrag van 80euro uit en die andere 70 is een raadsel.. Morgen maar bellen FUCK KPN
----------------------------------------
Magicozzz
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op donderdag 07-05-2009 om 02:57:34
Korte melding aan Kassa zou geen kwaad kunnen, maar je hebt het wel goed gedaan, inderdaad.

----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
Peteybey Gepost door Peteybey op donderdag 07-05-2009 om 03:37:58
Zeker melding doen bij kassa en je verhaal kwijt.

God, ik haat dat soort oplichters. Teringlijers!
ZatteZakZix
Hung like a Horse
Gepost door ZatteZakZix op donderdag 14-05-2009 om 01:33:55
maar ondertussen pakken die Hi mensen money vriend. en hard ook. als je zoveel buit pakt voor een beetje misleiding, wordt je volgens mij blind voor de consequenties voor derden...

Ik werk hard weet je, maar als ik eerlijk ben, zou ik het liefst gewoon op een vieze manier veel geld pakken... Klinkt dat onmenselijk? Ik denk dat het een menselijke eigenschap is. Die slet aan de toonbank heeft ook een minimumloontje... En dit soort taferelen gaan door Kassa echt niet ophouden. Ze vinden wel een nieuwe manier om geld te 'stelen'. Overal pakken ze met manipulatie en misleiding vies veel knaken. Dat heeft niks met mobiele telefonie te maken. Gas en Electra, Digitale TV, Goedkope Leningen, Verzekeringen, Hypotheken... Uiteindelijk spelen ze in op onze gierigheid. Voor niets gaat de zon op...

En ik vind het echt gestoord dat we hier inmiddels rekening mee moeten houden, dat we heeeel goed moeten opletten om niet keihard genaaid te worden. Gerenommeerde bedrijfsnamen kan je gewoon niet vertrouwen. kanker irritant.

vergeef me mijn nachtelijke monoloog...
----------------------------------------
May the Horse be with you!
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0116 sec.