Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /
UrbanGRadio
.: Urban G Radio :. .: The Best Urban Hits :.
Gepost door UrbanGRadio op dinsdag 12-05-2009 om 18:43:15
Hallo mensen,
Vanaf 1 juni gaat er een nieuwe Urban radio de lucht in met non stop hip-hop,R&B,reggaeton en nog veel meer check it out http://net.clubs.nl/urbanradio

livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 12-05-2009 om 18:46:01
Ik moet bekennen dat ik niet heel erg G ben, mag ik desondanks toch luisteren?
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op dinsdag 12-05-2009 om 18:49:47
gelukkig ben je wel urban
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 12-05-2009 om 18:53:37
succes... je rechten wel netjes geregeld... of is daar op bespaard net als op de hosting?
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
UrbanGRadio
.: Urban G Radio :. .: The Best Urban Hits :.
Gepost door UrbanGRadio op dinsdag 12-05-2009 om 19:19:40
ik begin met een gratis website word het wat ja of nee nog afwachten komen er veel luisteraars website erbij en een mooi ledensysteem enzo.
Rechten zijn geregeld.
Maar ik verzeker jullie er gaan alleen maar super vette knallers komen.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 12-05-2009 om 19:24:06
Vergeef me dat ik toch wat sceptisch ben. Maar wellicht is dat omdat we zoiets hier al eens hebben gehad en weten wat de pro's en con's zijn.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Radio, televisie en film /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0134 sec.