Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Mayor Addz Gepost door Mayor Addz op vrijdag 30-01-2004 om 09:55:17
Hei, hiphopfanatics..ben nieuw hier, maar zekersss niet nieuw in de buiz..(1 jaar, terwijl E-life, Def ,Postmen etc..nederland tegoed doen, ben ik me ergens anders gaan focussen en heb internationaal voet in de aarde weten te krijgen..

www.unsignedtalent.nl hebben we opgezet om gasten die weinig kans kregen hun product expressie te geven te supporten te ontwikkelen. Hetzelfde doen we in Roemenie.. ik ben gevraagd om in zweden op te treden, in Amerika (door neef van Jay Z) inEngeland, etc.. het is mogelijk om samen te werken met bekende mc's, maar kwaliteit in nederland is nog jong..maar kan makkelijk groeien het enige wat nederland mist is samenwerking..nederland is te koppig ..
maar als mc's ipv hun tijd te verdoen met battlen nou eens een fundament voor Rap neer zetten. Ik kan nergens een staand identiteit uit halen, alleen maar copies..,
Xtince klinkt leuk, maar heeft ng niet die flo die een standaard in nederland vormt..niet om te dissen hoor, maar het is old school, de beef met Brain die situatie tussen hun is geen voorbeeld. Brain werd of word gezien als een van de beste rappers..ahum, sorry maar verre van dat heeft hij mij gedist door niet mijn clip te draaien..Brain...Klanzmen is er klaar voor..( voor de wel geinteresseerden)www.streetcollege.nl onder artiesten de eertse foto klikken en dan op de singlefoto en je hebt mijn clip gedownload.
samen werk ik met bekende artiesten uit VS en heb bijv. meegewerkt aan Biosfilm Minoes, showcases gedaan bij vara,NPS,Veronica etc..dus zo onbekend ben ik niet in de media..

wat ik wil zeggen met dit rommelig bericht (moet vlug naar de studio)
is wat je wilt kan je bereiken maar gasten streef kwaliteit en originalitiet na..

ik ben bezig met het team een centraal bestand op te maken iedereen kan zich aanmelden, we krijgen vaak bericht van organisatoren die dingen willen en zo, we kunnen je ophooken...
think about it...

peace. En mijn album elementen van het leven komt spoedig uit via red bullet records...aaight..
Bartoslocos Gepost door Bartoslocos op vrijdag 30-01-2004 om 13:20:59
Ben jij die gozer van Klanzmen>???
ik heb die sjit wel es getjekt, om en lau is wel grappig,maar damn je heb wel sterrallures hoor!! in die clip zitje in een dure auto, maar die heb je ongetwijfeld moeten huren. en je mocht willen dat die dames je ook zo leuk vonden als je ze niet had ingehuurd....
Tevens vraag ik me af in hoeverre jij unsignedtalent als een succes ziet? ik heb die show gezien in hardenberg, de winnaar was op zich wel terecht (5tf season volgens mij), maar die 3e plek voor de band waarvan ik gelukkig niet meer de naam weet was echt BAD,er waren betere MC's daar. En om over het bezoekersaantal maar niet te spreken..
En niet om te dissen hoor, maar wat voegen jullie toe aan de scene??? waarom is die clip aleen te downloaden en niet op MTV enzo te zien?
Extince is in ieder geval veeeeel bter dan jullie as je et mij vraagt, en bat brain jullie niet heeft gedraaid en extince wel zegt misschien al genoeg......
Peace!
----------------------------------------
I'd kill for a Nobel Peace Prize
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op vrijdag 30-01-2004 om 15:14:09
Quote:
terwijl E-life, Def ,Postmen etc..nederland tegoed doen, ben ik me ergens anders gaan focussen en heb internationaal voet in de aarde weten te krijgen..


voet op eigen bodem is toch wel het belangrijkste, manta is tenslotte ook heel populair in het buitenland
je sjit getjekt maar ik vind het maar zo zo

en idd als ik dit zo lees dan is je clip wel heel erg gettho wannebee thug

maar dan nog propz aan iedereen die ze ding doet

----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
creech
Limited Edition
Gepost door creech op vrijdag 30-01-2004 om 16:22:02
Damn, de meeste freestyles, waarvan ik een opname heb, zijn beter te volgen dan dat stuk tekst dat jij neergetikt hebt. Beter dat je daar eerst iets aan doet.

----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
QaaZ
Le Rustique
Gepost door QaaZ op vrijdag 30-01-2004 om 17:18:04
Vind t nummer niet denderent ofzo
----------------------------------------
Hey rasta ! Heb je marlboro?
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0125 sec.