Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Internet en computer /
streetstylegods
Gepost door streetstylegods op zaterdag 23-05-2009 om 15:21:09
Hallo allemaal!

Het nieuwe design van www.streetstylegods.com is er!

Een tijdje terug hebben we hier voor een nieuwe online streetwear store feedback gevraagd over onze site. Toen was er veel feedback gekomen en daarvoor willen we iedereen nog bedanken! Ook hebben we er veel mee gedaan en hebben we sinds vandaag een totaal nieuw design. Dus hierbij nogmaals de vraag of jullie nog een keer je mening er op los willen laten!

We hebben de layout hetzelfde gelaten en alleen aan het design gewerkt, dit vooral omda we de layout zoals die was mooi en simpel vonden, wat het werken met een webshop fijn en makkelijk maakt.

Het nieuwe design is te vinden op :

www.streetstylegods.com

Ook is er een nieuw merkje op de site : Candede82
Dit is een exclusief nieuw merkje uit zweden, we zijn de eerste in Nederland die het verkopen. Het merk bestaat nog maar kort maar word in Scandinavië al in meerdere winkels en op het internet verkocht. We zouden ook hierover graag meningen horen!

Alvast bedankt!
----------------------------------------
Pimp Your Stylah!
HetIsJeBoy
The Movement
Gepost door HetIsJeBoy op zondag 24-05-2009 om 11:17:01
als ik jou was zou ik aan de zijkant een overzichtelijk balkje maken met de links van de merken ofzoiets.

en die letters zijn wat te groot, je wordt er door overdonderd.
----------------------------------------
a coward dies a thousand deaths, a soulja dies but once.
streetstylegods
Gepost door streetstylegods op zondag 24-05-2009 om 13:32:03
Hey bedankt voor je feedback man, die lijst is oopk wel iets wat we hebben overwogen. Maar omdat we op dit moment nog maar een klein aantal merken hebben wachten we daar nog even mee. Wel is al zeker dat er volgend seizoen (begint in juli) meer merken bij komen.

Verder zullen we nog even kijken of we het lettertype iets kleine maken, maar dit hebben we wel bewust groot gedaan aangezien dit nu nog de enige reverentie op de startpagina is naar welke merken we hebben.
----------------------------------------
Pimp Your Stylah!
aapje
Gepost door aapje op zondag 24-05-2009 om 13:34:35
Ik vind het er best .. onverzorgd uit zien, vooral zegmaar.. je hebt de 'achtergrond' en dat dat stukje bovenaan de site waar je die soort van skyline ziet.. je ziet een hele lelijke overgang tussen de achtergrond en die kop van de site. Dan zou ik persoonlijk die kop dus anders doen of de achtergrond anders ofzoiets. Lettertypes veranderen en geen hoofdletters gebruiken of juist alleen maar HOOFDLETTERS zodat het mooi 1 geheel lijkt zegmaar..
die merken namen ook niet zo dik en groot maar gewoon mooi in een rijtje van
[...........................................] zo groot ofzoiets, onder elkaar. aan de zijkant. en voor de rest weet ik het ook even niet op dit moment.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 24-05-2009 @ 13:34:59 ]
streetstylegods
Gepost door streetstylegods op zondag 24-05-2009 om 13:40:56
Ok ik krijg inderdaad momenteel vooral veel te horen dat de typografie beter kan Hier zullen we dan ook zeker naar kijken.

Met de overgang van de banner naar de achtergrond bedoel je dat het grijs niet mooi overloopt? Als dat het geval is dan is dat 1 van de kleine details die inderdaad nog moet worden gemaakt. Het design was ontworpen met een banner die gewoon een doorzichtige achtergrond had achter de skyline. Allemaal leuk en aardig en in photoshop geen probleem, maar we kregen dan op de site een wit vlak, dus hebben we tijdelijk tot dat gemaakt is even het zelfde grijs patroon er achter gedaan. Vandaar dus maar hier word nog aan gewerkt.
----------------------------------------
Pimp Your Stylah!
streetstylegods
Gepost door streetstylegods op zondag 24-05-2009 om 15:02:36
Korte vraag : Vinden jullie het duidelijk genoeg hoe we het hebben gedaan als er een 2de pagina is? Kijk bijv maar bij ecko dan hebben we 2 pagina's met kleding, maar denken jullie dat het zo duidelijk genoeg is?
----------------------------------------
Pimp Your Stylah!
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 25-05-2009 om 00:19:20
Mag ik verzoeken om niet telkens als er nieuwe feedback nodig is een nieuw topic aan te maken. Kan gerust in een bestaand. Anders raakt het tzt zo onoverzichtelijk.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
rame
Gepost door rame op maandag 25-05-2009 om 11:06:07
Die site ziet er nu nog slechter uit dan eerst.

Ik ben nog steeds geen fan van dat standaard lettertype en die achtergrond ziet er niet uit.
aapje
Gepost door aapje op maandag 25-05-2009 om 11:07:38
recht voor z'n raap
en gewoon iets aan de lettergrootte doen, dit is zo'n fout die mensen ook maken bij verslagen schrijven of .. weet ik veel visitekaartjes maken.
streetstylegods
Gepost door streetstylegods op maandag 25-05-2009 om 13:51:17
De letters zullen kleiner worden, maar als je het hebt over standaard lettertype wat zou je dan beter vinden? Het moet namelijk wel een lettertype zijn wat op elke pc zit anders krijg je dat sommige mensen hem niet kunnen laden. Of je moet overal plaatjes van maken maar dat werkt ook voor geen meter.
----------------------------------------
Pimp Your Stylah!
streetstylegods
Gepost door streetstylegods op donderdag 28-05-2009 om 13:57:17
We hebben de tekst op de homepage nu kleiner gemaakt en deze word waarschijnlijk nog wel gecentreerd (want ziet er nu beetje slordig uit) maar hier kijken we vandaag even naar hoe dit het mooist lijkt.
----------------------------------------
Pimp Your Stylah!
Oizone
lik het er van af dan!
Gepost door Oizone op donderdag 28-05-2009 om 15:35:21
ik vind het er niet mooi uit zien..
beter laat je iets speciaals maken door bijv http://www.opticalgraphics.nl/home.php?rand=560013
deze zijn vergeleken bij anderen vrij goedkoop en leveren goed werk af.
Phife
a.k.a. The Phuz
Gepost door Phife op donderdag 28-05-2009 om 15:47:22
Dit is, no offense, best een slechte site. Het is erg basic, niet overzichtelijk, en niet echt duidelijk waar men op moet klikken. Nu ben ik zelf ook webdesigner voor m'n school dus heb je wel weer de verkeerde te pakken

Ik geef je 2 tips.

-Slicen
-Dreamweaver

P'z

----------------------------------------
Het is officiëel vanaf de vraag of 'ie zwarte koffie wil
streetstylegods
Gepost door streetstylegods op dinsdag 16-06-2009 om 00:43:38
Hey mensen,

Zijn weer wat kleine dingen verandert, vooral op de homepage.

Ook zullen er binnenkort nieuwe kleren online komen, voornamelijk een nieuw merk voor de dames! Exclusief en verder nog nergens in NL te krijgen! Maar wel zeer vet!
----------------------------------------
Pimp Your Stylah!
streetstylegods
Gepost door streetstylegods op zaterdag 20-06-2009 om 17:05:35
Komende week komen onze eige nieuwe t-shirts op de site, waarschijnlijk eerst alleen in zwart en wit. Kort daarna zullen er nog meer shirts en ook een broek uitkomen!

Hier een foto van Leeroy van Zwart Licht met ons shirt aan terwijl hij Kraantje Pappie interviewt!

Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.


Edit : De shirts zullen tussen de 10 en 15 euro gaan kosten.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-06-2009 @ 17:15:08 ]

----------------------------------------
Pimp Your Stylah!
Leyla
Gepost door Leyla op zaterdag 20-06-2009 om 17:07:52
Oehhhhh, als Leeroy van Zwart Licht zo'n shirt aan heeft, dan wil ik er ook één!!!!!
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
streetstylegods
Gepost door streetstylegods op zaterdag 20-06-2009 om 17:10:07
Haha ja sorry die reacties had ik kunnen verwachten had er ngo onder willen zetten dat het niet zo bedoelt was die foto maar gewoon om ff het shirt te showen, dit was gewoon een promotie actie bij een optreden in Groningen. Hier hebben we de rappers die aanwezig waren even vorozien van wat shirtjes, De foto's van de shirtjes zelf zijn nog niet klaar.


----------------------------------------
Pimp Your Stylah!
Leyla
Gepost door Leyla op zaterdag 20-06-2009 om 17:20:33
Ik snap niet waarom iemand zo'n shirt zou willen dragen, eigenlijk... Wandelend reclamebord-praktijken!
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
ChillingSkills
Gepost door ChillingSkills op zaterdag 20-06-2009 om 17:23:00
Inderdaad, al maak je em nou net zo dope als die ene die kraantje aanheeft, dan kan ik er nog inkomen dat iemand zoiets draagt.
streetstylegods
Gepost door streetstylegods op zaterdag 20-06-2009 om 17:23:28
tsja, dat is de keus die iedereen zelf maakt. Zijn ook genoeg mensen emt bijv een shirt met alleen ver groot Nike erop, of een beter voorbeeld. Freshcotton!

En voor de meeste van dat soort shirts betaal je dan ook nog is extreem veel
----------------------------------------
Pimp Your Stylah!
streetstylegods
Gepost door streetstylegods op donderdag 25-06-2009 om 00:31:42
Hey Mensen,

Weer een update, zoals eerder vermeld zijn de shirts klaar, deze zullen morgen avond in de webshop staan. Ook hebben we nu een music player op de site! staat in de bovenste menu balk. Van Kraantje Pappie toestemming gekregen om zijn mixtape erop de zetten, misschien later ook via ons te downloaden.


EDIT : De mannen en vrouwen shirts zijn nu online! Zeker het kijken waard!


Greets
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-06-2009 @ 00:29:27 ]

----------------------------------------
Pimp Your Stylah!
streetstylegods
Gepost door streetstylegods op dinsdag 07-07-2009 om 01:44:10
Sinds vandaag is de uitverkoop begonnen 10 - 30% korting op alle producten!!!


----------------------------------------
Pimp Your Stylah!
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op dinsdag 07-07-2009 om 08:40:16
Je heb niet echt veel om uit te kiezen en het is nog een beetje onduidelijk of bij de prijs de korting er al van af is of ?
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
streetstylegods
Gepost door streetstylegods op dinsdag 07-07-2009 om 13:19:53
Ja klopt, kan het eerlijk gezegt niet meer met je eens zijn, korting is er al af. Komt waarschijnlijk later vandaag bij elk product (zowel in de overzicht pagina's als bij de omschrijving) te staan hoeveel korting er bij elk product af is gegaan.

Dit hadden we gister al geprobeerd maar toen werd opeens de pagina opbouw een zooitje dus gaan we het nog maar even anders proberen
----------------------------------------
Pimp Your Stylah!
Tjappies
smokin\'
Gepost door Tjappies op dinsdag 07-07-2009 om 18:05:59
hmz vind t een van de vele.. maja nog meer keus uit street shops
----------------------------------------
https://www.youtube.com/user/blaat1987
streetstylegods
Gepost door streetstylegods op dinsdag 07-07-2009 om 18:10:33
Een van de vele online shops, maar enige in NL met Southpole Rocawear en Candede en soon ook Phat farm. Ecko is wel meer te vinden. Elk moment zal er ook nieuw systeempje op de site zijn wat goed aangeeft hoeveel korting er op elk product zit.

Tussen eind juli en eind augustus komt de nieuwe collectie wat ons ongeveer een 3x zo groot aanbod zal geven als nu.
----------------------------------------
Pimp Your Stylah!
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op dinsdag 07-07-2009 om 18:20:49
Misschien nog even een professioneel layoutje bestellen, want dit kan echt niet..

Lijkt zeer slordig en niet betrouwbaar, no offence
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
streetstylegods
Gepost door streetstylegods op dinsdag 07-07-2009 om 18:31:10
Deze is vrij nieuw, denk wel beter dan vorige.

Zou je een voorbeeld kunnen geven van een layout hoe je dan beter zou willen zien? Want we krijgen het commentaar wel vaker, maar vaak weinig waar we echt wat mee kunnen.


EDIT : De kortingen en oude prijs staan nu ook bij elk product
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-07-2009 @ 21:01:15 ]

----------------------------------------
Pimp Your Stylah!
streetstylegods
Gepost door streetstylegods op woensdag 08-07-2009 om 18:13:11
We hebben nu het hele korting systeem aangepakt, prijzen zijn weer correct en kortingen duidelijk weergegeven. Verder zijn we nu bezig met wat promotie acties en dergelijke. Dus join onze hyves!

http://streetstylegodsstore.hyves.nl/

Ook zijn we nogsteeds bezig met evrbeteringen in de layout / design. We willen vooral de looks van de site verbeteren aangezien we zelf wel overtuigt zijn dat het nu mooi overzichtelijk is en makkelijk werkt.

Wat vinden jullie dat we qua looks / design beter kunnen doen. Vinden jullie bijv een simpel zwart / wit thema zoals bijv freshcotton heeft beter?
----------------------------------------
Pimp Your Stylah!
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op woensdag 08-07-2009 om 18:15:45
euhm, iemand op deze site had geloof ik een website design site

voor ik geloof 150 eurootjes heb je een nieuwe layout die er betrouwbaar en goed uitziet

Iemand die de link voor 'm heeft?
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op woensdag 08-07-2009 om 18:18:13



----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-07-2009 @ 18:21:40 ]

----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
streetstylegods
Gepost door streetstylegods op woensdag 08-07-2009 om 20:06:25
Bedankt, we gaan er zeker even naar kijken, of dit is wat we zoeken weet ik niet, maar informeren over de hoe en wat kan nooit kwaad!
----------------------------------------
Pimp Your Stylah!
streetstylegods
Gepost door streetstylegods op woensdag 12-08-2009 om 16:23:59
Yes, even een update!

We zullen de komende weken de nieuwe collectie binnenkrijgen en hierbij zal ook een nieuw merk zitten! namelijk : Phat farm!

Ook is al zeker dat volgend seizoen (over een half jaar) Sir benni miles zal worden toegevoegd! En waarschijnlijk nog wel meer merken. Verder word de collectie van de huidige merken stevig uitgebreid.

Ook zullen wij de 22ste aanwezig zijn op urbangers in coevorden, hier zal oa diggy dex en flinke namen optreden, en ook is er de finale van de drentse pop prijs! (Shout-out naar Danskie!)

Wij zullen hier kleding showen in de modeshow en zullen aanwezig zijn met een kraampje waar kleding kan worden gekocht! Dus wees niet bang en kom die shit checken!

Aight.

Thnx for reading and Peace

----------------------------------------
Pimp Your Stylah!
streetstylegods
Gepost door streetstylegods op maandag 24-08-2009 om 20:46:00
https://www.youtube.com/watch?v=Y5KWoln-HdM

Shout-out movie gemaakt @ Urbangers 2009 (Festival in Coevorden)

Aantal groningse boys die even een shout doen naar ons! Beter movie met nog veeeel meer shouts coming soon, ook komt er nog samenvatting van t festival met oa de modeshow waar kleren van onze site in mee deden.

Verder is ook binnen enkele weken van nu de gehele nieuwe collectie te verwachten, deze is al deels binnen en ook hebben we al fotoshoots met aantal artiesten in de planning deze week, maar we gooien de collectie pas online als die helemaal binnen is, ipv in kleine deeltjes!

Iemand nog tips of dergelijke voor ons?

Peace
----------------------------------------
Pimp Your Stylah!
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op maandag 24-08-2009 om 20:48:16
Nog steeds de lay-out mayne, ziet er niet vertrouwd uit
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
streetstylegods
Gepost door streetstylegods op maandag 24-08-2009 om 20:50:18
Nee zijn we inderdaad ook nog mee bezig, waren eerst wat dingen die gewoon eerst moesten gebeuren + het is neit iets wat we van dag op dag willen doen, omdat we veel aan het testen zijn. Zijn wel dingen onderweg! Waarschijnlijk word het gewoon vrij plain zwart - wit layout of iets dergelijks, ook moet de invulling van de site er beter uit komen te zien zodra de nieuwe collectie er is (betere banners enzo)

Thnx though!
----------------------------------------
Pimp Your Stylah!
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op maandag 24-08-2009 om 20:55:12
Gewoon lekker simpel houden, niet te ingewikkeld.
Dat ziet er al veel vertrouwder uit.

Bijvoorbeeld door een normale grootte lettertype te kiezen, ziet het er al iets 'normaler' uit.

Neem nou FreshCotton, dat ziet er simpel uit, maar toch erg betrouwbaar.

Niet dat jullie FC nou na moeten gaan apen, maar het idee van simpliciteit wel, in mijn ogen.

Succes
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
 Index / Internet en computer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0177 sec.