Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Jakyman Gepost door Jakyman op woensdag 27-05-2009 om 15:38:06
Ik heb even weer voor de eerste keer sinds heel lang wat beats online gezet. Feedback please!







waterfiets
Baas vd waterfietsen
Gepost door waterfiets op woensdag 27-05-2009 om 15:42:43
ik vind de beats best chill, behalve de eerste dat is gewoon alleen gitaar en dan een beetje bewerkt .
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op woensdag 27-05-2009 om 15:46:42
ey hoestnou

1e: klinkt zeer fresh, ik herken je stijl qua rappen in beats. hoe heb je deze gemaakt, zelf ingespeeld?

2e: dope mix van oud en nieuwe scheisse

3e: dope componie, qua originaliteit moet de beat t wel hebben van de 'emotie' die de piano brengt. Hij is wel wat te repetitief.

4e: lekkere drum uiteraard, de add rond 1:00 geeft beetje wu-sfeer eraan. probeer die uuh saw? keer te twisten, gooi je shit eens in Audition ofzo en probeer wat effecten: flanger/phaser/enveloppe weetoch.

ohja de eerste is trouwens de dopeste, anders dan wat die dude zegt
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-05-2009 @ 15:47:25 ]

----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
Jakyman Gepost door Jakyman op woensdag 27-05-2009 om 15:48:03
Oke, thanks, naja, alleen een gitaar, heb je inderdaad gelijk in, hoewel ik die gitaar best wel gefockt heb met effectjes enzo maar daar heb ik een smoes voor! Mijn broer zei dat ik daarmee een beat moest maken, lang verhaal.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-05-2009 @ 15:48:56 ]
Kadee
Gepost door Kadee op donderdag 28-05-2009 om 00:59:51
die laatste is het dopeste, die eerste is een beetje nirvana like...
maar das mijn idee

pz
----------------------------------------
http://www.binnenlandsefunk.nl
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0075 sec.