Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
whaddup
shit
Gepost door whaddup op vrijdag 19-06-2009 om 00:18:04
Het verbaasde me btw al die reactie op m'n vorige topic had ut niet verwacht maar heb de kritiek eens even bekeken
met sommige was ik het eens met andere niet zoals die dude die mij op m'n grammatica corrigeerde terwijl hij zelf met nie en dergelijke schrijft maar klaar zand er over nieuwe ronde nieuwe kansen

Deze tekst heb ik geschreven over m'n moeder deze keer wel zelf verzonnen !

Vijf jaar geleden is mijn moeder overleden
ze wou zo graag leven maar het was haar niet gegeven
Ik dacht altijd die trekt wel
Aan het langste eind bij het spel
Het is oneerlijk je hebt zo dapper gestreden
Voor alles wat je lief had
Overwon alle obstakels op je pad
Maar uiteindelijk overwon toch de kanker
Ik vond het verkankerd als ik kon had ik je verankerd
Dat je niet heen zou gaan
Je liet me achterstaan helemaal ontdaan
Alles was van de baan leefde in een roes
Realiseerde me later onder de douche
Dat je weg was ik je nooit meer zou zien
Je was een kei telde voor tien
Daarom doet het zoveel pijn om nu zonder jouw te zijn
Je bent waarschijnlijk al tot stof vergaan
maar de herinnering aan je zal altijd blijven bestaan

Wat vinden jullie er van sowieso ben verslaafd aan het schrijven geraakt kan nu shit van me afschrijven als je begrijpt wat ik bedoel
[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-06-2009 @ 00:19:16 ]
Weazel
Gepost door Weazel op vrijdag 19-06-2009 om 19:26:10
Het overlijden van je moeder is direct een zware stof om over te schrijven
Zoals jezelf al aangaf, schrijven werkt verslavend, maar probeer te blijven groeien
Voor jou komt deze tekst vast goed over doordat het precies je gevoel beschrijft
Maar tekstueel gezien vind ik het geen sterke tekst, check andere/oude teksten hier op de site en de gegeven feed erbij

Sterkte
Dnamiek
Profetisch
Gepost door Dnamiek op zaterdag 20-06-2009 om 12:46:00
Dat je er verslaafd aan kan raken klopt, en dat je je gevoelens erin kwijt kan ook. Dat is een goed iets, want dat motiveerd je. Toch zeg ik je, ook uit eigen ervaring, hou deze onderwerpen op de achtergrond tot je een stuk beter bent (Of verbeter hem constant naarmate je vordert). Het zijn vaak deze onderwerpen waardoor mensen beginnen met schrijven, maar het niveau is dan nog niet goed genoeg om het onderwerp eer aan te doen. Blijf doorgaan natuurlijk, maar als ik je een tip kan geven: Dit is een goed iets om over te schrijven, maar je zult zelf zien dat als je beter bent, die tekst hierover ook veel mooier en beter zal zijn.

peace
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-06-2009 @ 12:48:50 ]

----------------------------------------
Wise like that guy, that walked out of Nazareth
High as Silent Bob on top of the Everest
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.007 sec.