Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
thommy-b
thommy-b je weet 't
Gepost door thommy-b op donderdag 09-07-2009 om 21:01:02
ik denk vierentwintig zeven aan een meid, want ik ben haar kwijt en ik heb foking spijt van de daden die ik heb aangedaan bij dat meisje, ik weet ja ik heb zoveel fout gedaan. en ik wil terug naar de tijd dat ik met haar was. samen hand in hand alles was perfect ja, alles ging chill, maar het werd me iets te veel. en de ruzies namen toe, ik weet niet hoe maar het ging fout. alles liep verkeerd, we waren net als peper en zout, net als vuur en 't water. nee het ging niet samen. we waren niet meer 1 nee we waren van elkaar afgestoten en dat was het probleem. en toen ging ik vreemd, ja toen was het over. ik realiseerde wat ik had laten lopen. Ik keek in dr ogen, ik had haar bedrogen. ik voelde me alleen en ik kon het niet geloven. ik was haar kwijt en mn hart stond op springen, ik ging gewoon kapot. heel de love was gone. ja het was foking verrot. maar ik heb me draad weer opgepakt want ik ga verder, want ver weg is er een meisje die op me wacht. en die geeft me de feeling, de echte liefde. ik maak geen fouten meer, nee ik doe niet meer bedriegen. ik ga niet meer vreemd omdat ik zelf weet dat ik er heel veel spijt van ga krijgen. want, ik heb zoveel haat aan me eigen.



drop reactie.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-07-2009 @ 23:16:55 ]
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op donderdag 09-07-2009 om 21:15:57
zozo toe maar.
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
Nickert
boss
Gepost door Nickert op donderdag 09-07-2009 om 21:18:17
Tering wat gay.

fuck them bitches
BBeat
bbbeatsss
Gepost door BBeat op woensdag 15-07-2009 om 20:39:25
Quote:
Nickert schreef op 09-07-2009 @ 21:18
Tering wat gay.

fuck them bitches


Hahahaha
ChillingSkills
Gepost door ChillingSkills op donderdag 16-07-2009 om 12:50:55
In befo' da lock.


thinkfast
noem namen anders heb nix aan jouw gratis reclame
Gepost door thinkfast op dinsdag 28-07-2009 om 16:22:30
opzicht vind ik het niet super slecht voor je aller eerste tekst je onderwerp is opzich juist goed voor een eerste vandaar ook die matige reacties maar egt een bijzondere tekst vond ik het niet probeer volgende keer

De zinnen even iets duidelijker onder elkaar te zetten.

multi's te gebruiken.voorbeeld (peper en zout
verbeteren wou

en moeilijkere rijmwoorden gebruiken dan toe hoe.


----------------------------------------
Life is a bitch so fuck it
sreob Gepost door sreob op dinsdag 28-07-2009 om 16:32:52
check eens wat ander lyrics hier mayn
dan snap je misschien een beetje wat de bedoeling is
----------------------------------------
hiphop naar het oosten,laat maar komen
KingDecay
King of decay to come
Gepost door KingDecay op zaterdag 01-08-2009 om 23:13:58
de eerste quoi? 20 woorden zijn ok, maar dan...
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0091 sec.