Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
als-best
fris
Gepost door als-best op dinsdag 21-07-2009 om 18:02:14
Duisternis viel op het lege blad
dat kwetsbaar op het punt stond te verwelken
Mijn lust om het te vervloeken,
tochtte uit van jewelste
Een zondvloed kwam er over en deed
het blad rotten
Krankzinnigheid gebeurd voor mijn ogen
Een pilaar tussen mijn botten
Ik ben een geboren veroveraar
en deze landschap was niet meer veilig
Mijn diepzinnige liefde voor moordlust
Was niet meer heilig
Zonder geweten liet ik mijn stappen daarop bedaren
Achter dagen achtervolgd door demonen die mij op plaagden
Ik heb een zee gevonden dat ik mij daarop kan laten vaaren
Een wrok in mij dat zich had gekoesterd met haat bracht de schade
Ik kan niets goeds belooven
Mijn vaste hand streelde woorden
Inspiratie in mijn hoofd was datgene dat mij daarop liet sporen....



Need feedback









----------------------------------------
-
Locutus of Borg
Asura
Gepost door Locutus of Borg op dinsdag 21-07-2009 om 18:22:56
Het klinkt omsamenhangend en ik kan er geen rode draad in vinden, beetje zweverig...ok niet helemaal mijn smaak maargoed. Je spelling kan hier en daar beter...zoals ''krankzinnigheid gebeurd'' en ''deze landschap'' en soms grammaticaal ben je vreemd bezig (om maar even jouw zinsopbouw te kopieren)

Volgens mij kunnen bladeren niet verwelken...alleen bloemen?
Het is op zich niet slecht maar voor mijn gevoel erg zweverig en omsamenhangend...en ik ben ook geen poëzie-kenner dus misschien dat iemand anders er wel een ruwe diamant in ziet.
Ik denk dat als je meer afwerking toont dat het allemaal net wat soepeler leest.
als-best
fris
Gepost door als-best op dinsdag 21-07-2009 om 18:47:59
Quote:
Locutus of Borg schreef op 21-07-2009 @ 18:22
Het klinkt omsamenhangend en ik kan er geen rode draad in vinden, beetje zweverig...ok niet helemaal mijn smaak maargoed. Je spelling kan hier en daar beter...zoals ''krankzinnigheid gebeurd'' en ''deze landschap'' en soms grammaticaal ben je vreemd bezig (om maar even jouw zinsopbouw te kopieren)

Volgens mij kunnen bladeren niet verwelken...alleen bloemen?
Het is op zich niet slecht maar voor mijn gevoel erg zweverig en omsamenhangend...en ik ben ook geen poëzie-kenner dus misschien dat iemand anders er wel een ruwe diamant in ziet.
Ik denk dat als je meer afwerking toont dat het allemaal net wat soepeler leest.



Dank voor je feedback man, ondanks de tekst is het juist mijn bedoeling dat het zweverig is op poëtische manieren
----------------------------------------
-
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0074 sec.