Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
loyal
Jullie kennen mij als loyal - mc
Gepost door loyal op woensdag 22-07-2009 om 13:26:52
jow, ik heb weer wat nieuws... is nog maar 'n demootje... moet 'm nog afmaken..!
wat ik wou vragen was, jullie mening, hoe die strakker kan enzo...

http://www.speedyshare.com/750178913.html
loyal
Jullie kennen mij als loyal - mc
Gepost door loyal op woensdag 22-07-2009 om 23:13:21
niemand iets te zeggen hierover.. !!??
loyal
Jullie kennen mij als loyal - mc
Gepost door loyal op donderdag 23-07-2009 om 20:05:23
ouwe, kom op zeg... allemaal gewoon niet reageren... zijn jullie nou echt zo moeilijk ouwe.. ik vraag jullie 'n mening en jullie reageren gewoon niet.. laat me even weten joh..!
Rockenjager Gepost door Rockenjager op donderdag 23-07-2009 om 20:12:30
denk je dat je nou nog feed krijgt ofso..

niet zo stressen, smoke een beetje.of een beetje veel
DirtMcGirt
Ronald McAkuma
Gepost door DirtMcGirt op vrijdag 24-07-2009 om 09:33:18
Aan dat intro mag gerust wat knippen aan te pas komen, gelukkig is de sample tijdens je verse niet zo overmatig aanwezig.

De tekst zit redelijk goed in elkaar, maar laat ik eerlijk zijn: ik krijg echt zo'n pseudo-diep gevoel. Alsof je probeert over te komen als Typhoon ofzo. Ik snap dat dit niet je intentie is maar dat hele gedoe van "laat mij alleen, mijn pen is het enige wat ik nodig heb" en allemaal van die gedachten alsof dit de Romantiek van de 18e eeuw is begint irritant te worden.

Probeer eens iets anders voor de verandering, de laatste drie tracks die je volgens mij hier gepost hebt passen ook in dit rijtje maar nu wordt het redelijk eentonig en saai om naar te luisteren.
----------------------------------------
Fock jullie gasten, ik ga naar huis
loyal
Jullie kennen mij als loyal - mc
Gepost door loyal op vrijdag 24-07-2009 om 15:52:28
Quote:
DirtMcGirt schreef op 24-07-2009 @ 09:33
Aan dat intro mag gerust wat knippen aan te pas komen, gelukkig is de sample tijdens je verse niet zo overmatig aanwezig.

De tekst zit redelijk goed in elkaar, maar laat ik eerlijk zijn: ik krijg echt zo'n pseudo-diep gevoel. Alsof je probeert over te komen als Typhoon ofzo. Ik snap dat dit niet je intentie is maar dat hele gedoe van "laat mij alleen, mijn pen is het enige wat ik nodig heb" en allemaal van die gedachten alsof dit de Romantiek van de 18e eeuw is begint irritant te worden.

Probeer eens iets anders voor de verandering, de laatste drie tracks die je volgens mij hier gepost hebt passen ook in dit rijtje maar nu wordt het redelijk eentonig en saai om naar te luisteren.


aight thnks!!
ik zal er aan denken!
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0097 sec.