Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
DirtMcGirt
Ronald McAkuma
Gepost door DirtMcGirt op vrijdag 24-07-2009 om 19:55:35
http://www.zshare.net/audio/6310742944a249c8/
----------------------------------------
Fock jullie gasten, ik ga naar huis
ZatteZakZix
Hung like a Horse
Gepost door ZatteZakZix op zaterdag 25-07-2009 om 11:56:08
hehe, klinkt alsof je een instrumental van een levenslied hebt gesampled. klinkt wel lekker, maar de drums kunnen wel wat dikker. en de bass ook. en ik heb het idee dat het af en toe vals is ofzo...
----------------------------------------
May the Horse be with you!
Finger
Gepost door Finger op zaterdag 25-07-2009 om 12:25:55
Het concept is wel dope maar de uitvoering nog wel een beetje aan de simpele kant.
En dan bedoel ik vooral die drums.
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op zaterdag 25-07-2009 om 12:29:03
jup mee eens
DirtMcGirt
Ronald McAkuma
Gepost door DirtMcGirt op zaterdag 25-07-2009 om 23:19:03
Enige suggesties voor wat ik met de sample zou kunnen doen? Of suggesties voor wat er met de drums gedaan zou kunnen worden zodat ik een passend setje krijg voor deze sample? Als ik weet wat er mee mis is zou ik ook graag willen weten hoe ik kan verbeteren.
----------------------------------------
Fock jullie gasten, ik ga naar huis
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op zaterdag 25-07-2009 om 23:45:50
drums klinken mager de sound, steekt wat af tegen de beat. iets met de sample spelen en de drums daarin mee laten rollen, verder weet ik t ook niet, ben geen held met die sample shit
Lerrie
Je weet wel wie
Gepost door Lerrie op zaterdag 25-07-2009 om 23:48:44
Sample klinkt dope, alleen drums klinken echt minder Probeer ten eerste hihats er onder te zetten, en een beetje swing aan de drums te geven, ook klink de kick een beetje dof, probere een andere!!

Peace
Skiz
Big Pimpin'
Gepost door Skiz op maandag 27-07-2009 om 16:56:23
mjah, de gesampelde stukjes staan bepaald niet met elkaar in verhouding kwa pitch. zo lijkt het soms wel een halve noot te verschillen. Ik heb iig flink moeilijk zitten kijken toen dit nummer voorbij kwam rollen...
----------------------------------------
myspace
DirtMcGirt
Ronald McAkuma
Gepost door DirtMcGirt op maandag 27-07-2009 om 19:48:46
Quote:
Skiz schreef op 27-07-2009 @ 16:56
mjah, de gesampelde stukjes staan bepaald niet met elkaar in verhouding kwa pitch. zo lijkt het soms wel een halve noot te verschillen. Ik heb iig flink moeilijk zitten kijken toen dit nummer voorbij kwam rollen...


Heb je idd gelijk in, ja, dat loopje in het begin verschilt met dat loopje dat in het refrein wordt gebruikt qua toonhoogte.
----------------------------------------
Fock jullie gasten, ik ga naar huis
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op maandag 03-08-2009 om 00:56:30
Sample is wel dope, maar de uitwerking is idd nog wat simpeltjes
drums is ook heeeeeel eentonig..

not bad

----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 03-08-2009 om 01:52:10
hmm zal aan mij liggen maar ik vind hem wel doen, maar ik let dan ook totaal niet op de qualiteit van de beat

maar die piano en dat tringeltje door elkaar vlak voordat die strings of wat het ook zijn inkomen is wel vals, haal die tringel daar weg of gitaar, het kan niet door elkaar
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-08-2009 @ 01:53:37 ]

----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0149 sec.