Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
reflow
Aka The Bom Collector
Gepost door reflow op zondag 02-08-2009 om 00:59:26
SORRY MENSEN IK HEB EEN KAPOT GOEDE TIP GEKREGEN DUS DEZE SHIT HEB IK NIETNODIG IK MOET MEZELF VERBETEREN!!!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-08-2009 @ 01:24:45 ]
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op zondag 02-08-2009 om 01:02:59
Euhm, lees even de tutorial door, deze vind je Hier

Rijm is erg saai en simpel.

Nou ja, lees iig de tutorial even goed door. Dan snap je het vanzelf
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
reflow
Aka The Bom Collector
Gepost door reflow op zondag 02-08-2009 om 01:13:00
Quote:
FreshS schreef op 02-08-2009 @ 01:02
Euhm, lees even de tutorial door, deze vind je Hier

Rijm is erg saai en simpel.

Nou ja, lees iig de tutorial even goed door. Dan snap je het vanzelf


Ik heb multi's en overige gebruikt maar ik heb deze simpel gehouden omdat deze liefdes beat bounct en diepe tekst pas er niet op..
Maar tog bedankt voor je reactie, maar ik wil echt dat iemand mijn zinnen en overige verbetert, dat die laat zien wat bijvoorbeeld beter dan deze zin is geweest en welke beter weg kan..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-08-2009 @ 01:14:05 ]
Replay
...
Gepost door Replay op zondag 02-08-2009 om 01:21:52
hoezo 'beter', als iemand je zinnen gaat veranderen ,komt er een andere tekst uit, die misschien weer iemand anders wel anders zou doen en 'beter..
als je wil dat die nog verbetert moet worden, ben jij degene die dat moet doen..
gewoon teksten blijven schrijven over deze shit en andere dingen, dan merk je vanzelf wel wanneer deze of misschien een hele nieuwe tekst beter is..

maar dat neemt niet weg, dat je hier natuurlijk genoeg tips kan krijgen over hoe JIJ je tekst kan verbeteren
----------------------------------------
....
reflow
Aka The Bom Collector
Gepost door reflow op zondag 02-08-2009 om 01:24:12
Je heb Kapot veel gelijk thnx man.. de belangerijkste shit vergeten..
L2N
twezus
Gepost door L2N op zondag 02-08-2009 om 03:41:30
reflow het maar
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0089 sec.