Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
Rhyme-Tale
Banaan-actie
Gepost door Rhyme-Tale op zondag 09-08-2009 om 18:39:11
Ik heb teveel inspiratie, ik pak m’n pen op, en de lat stijgt gelijk, ik geef geen gratie.
Het enige wat ik je kan geven is de garantie, op nice lyrics, ‘kom nog harder, k heb vakantie
Mij is verteld, ik heb de hersens, maar toch hou ik het meest van alles in de hens.
Ik doe geen fuk voor iets dat ik wil, bitches ik neuk ze, zonder condoom, geef hun maar de pil.
Ik weet nooit hoelang een liedje moet zijn, majaa, ik kom toch hard voor je ass, het doet pijn.
Ik kan het ook in German, Anglais, of Franzosich maar ik hou het voorlopig op nederlands.
Dus kom niet zeuren dat je een battle wint, ik heb altijd wel wat achter de hand.
Zonder mijn lyrics wisten veel mensen niet dat ik bestond,
Logisch ook, heb me jaren verschuild, diep onder de grond.
Nu sta ik ook op, net als Jezus, precies hetzelfde, ik ben ook heilig,
En zoek je ruzie, kom dan maar, ik ben samen met mijn vuisten veilig.
Nederland, een van de weinige landen, die geen enkele berg kent,
En elke boer hier is een ochtend vent, XTC verkrijgbaar is hier in iedere disco tent.
Al van jongs af aan, kraag omhoog, ik heb je wackness gespot, schiet je met mn peil en boog,
Natuurlijk altijd flapjes van mn schoenen boven mn broek, wat moet je, ik sta niet met drugs op de hoek,
No no, ik doe never nooit drugs, zonder die stuff is mn leven al genoeg opgefukt.


Gewoon wat gespit...WAT GOEDE FEEDBACK PLEASE
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-08-2009 @ 18:55:14 ]

----------------------------------------
Mijn flows zijn sicker dan ever, hier kan je niet aan tippen,
Je kan niet komen dus geef ik je vrouw lipgloss voor d'r droge lippen
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op zondag 09-08-2009 om 19:03:20
relatief gezien; erg lang zinnen, rijm is ook wat simpel voor zover ik gelezen heb..

keep goin'
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
Rhyme-Tale
Banaan-actie
Gepost door Rhyme-Tale op maandag 10-08-2009 om 14:52:03
nog meer aub...:~
----------------------------------------
Mijn flows zijn sicker dan ever, hier kan je niet aan tippen,
Je kan niet komen dus geef ik je vrouw lipgloss voor d'r droge lippen
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0091 sec.