Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Mip
Gepost door Mip op dinsdag 10-02-2004 om 22:24:12
Yo,

ik heb nu iets van 4 tracks van deze gasten en die klinken echt dope
gaan ze ooit nog eens iets nieuws droppen?of misschien wel een album?weet iemand toevallig een url?

anything!
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 10-02-2004 om 22:31:35
beter was je op Splosh festival ze hebben dacht ik geen site.
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op dinsdag 10-02-2004 om 23:00:39
ze zijn zeker dope ik weet ook niet of ze nog vele nieuwe shit maken
optredens zijn iig altijd dope en veel in ind e buurt van den haag
----------------------------------------
www.serife.nl
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op woensdag 11-02-2004 om 09:55:10
DEN HAAAG WHUT!!!!!
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
Mip
Gepost door Mip op woensdag 11-02-2004 om 16:40:57
via HIJS:

Quote:
12" vinyl is nog steeds in the makin met clip erbij (Out The Cage b/w Horror Show ft. MOD) maar door persoonlijke en professionele problemen steeds uitgestelt

liggen een aardig aantal tracks klaar voor een eventueel album, maar liggen ook nog (te) veel tracks die opzich klaar zijn maar nog getaped moeten worden waar het door studio-troubles niet van komt
Als we dat weer ff straight hebben blazen we er zo weer mad shitz uit...ligt echt TEVEEL op de plank.
WebSite is ook in the makin...daar zullen meteen als ie online is mad nieuwe tracks en sessies opstaan.

verder komt mijn solo shitz uit op SuperCharger records (MOD, Probstar, Ciph Barker, Godz Wrath production team ( )) dat duurt zeker nog wel ff maar binnenkort dropped de compilatie cd met alle
supercharger artistz en o.a. Shyrock en the Proov erop.

voor oudere tracks die je maybe nog niet kent kan je eventueel checken op de volgende links;


http://www.soundclick.com/bands/3/beatbutchamusic.htm

http://www.soundclick.com/bands/5/sewerratmusic.htm

www.zinloosgeweldig.com


Op Beatbutcher zn soundlcik site staan ook tracks die hij buiten Lingwistikz voor UK gasten heeft gedaan, erge shitzzz. Voor meer info enshitz kan je altijd mailen naar (the_lingwistikz@hotmail.com


1
dap
038
Gepost door dap op woensdag 11-02-2004 om 16:56:44
ja die links ken ik allemaal al wel ...
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0083 sec.