Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
ceynox
Omdat het KAN!
Gepost door ceynox op maandag 07-09-2009 om 16:02:44


Ik heb een remix gemaakt van deze track, check hem!
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op maandag 07-09-2009 om 16:05:15
dope
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
LijpePindaFront
-Bring Da Motherfuckin Ruckus-
Gepost door LijpePindaFront op maandag 07-09-2009 om 17:53:40
Zeker dope, SEAN PEEHHHH!!
----------------------------------------
Fuck Batman & Robin, i'm Robin Layin in Bed Mann..
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op maandag 07-09-2009 om 18:15:17
sean p fout geplakt?
----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
ventsupervent Gepost door ventsupervent op maandag 07-09-2009 om 18:42:21
yo ik had je PM gestuurd maar heb de acapella zelf al gevonden inmiddels.
Je hebt alleen zelf wel de acapella verkeerd er op geplakt idd.. zo klinkt sean P's verse voor geen meter.. die van blame one gaat nog wel.. je bpm enzo klopt wel maar de hele acapella staat te ver naar rechts opgeschoven

blame begint: i don't care which...
die which moet op de 1e kick van de 1e maat van je 16.. succes ermee dude ik zou hem wel ff rechttrekken want dit is zonde natuurlijk
ceynox
Omdat het KAN!
Gepost door ceynox op maandag 07-09-2009 om 19:32:55
Quote:
ventsupervent schreef op 07-09-2009 @ 18:42
yo ik had je PM gestuurd maar heb de acapella zelf al gevonden inmiddels.
Je hebt alleen zelf wel de acapella verkeerd er op geplakt idd.. zo klinkt sean P's verse voor geen meter.. die van blame one gaat nog wel.. je bpm enzo klopt wel maar de hele acapella staat te ver naar rechts opgeschoven

blame begint: i don't care which...
die which moet op de 1e kick van de 1e maat van je 16.. succes ermee dude ik zou hem wel ff rechttrekken want dit is zonde natuurlijk


Hmm je bent echt de eerste uit velen die hierover begint.
Sean P komt, mijn inziens, juist extra hard, hoe die line "the worst rapper in the world is you, the best rapper in the world is Sean" uitkomt is gewoon ziek. Bovendien vind ik het wel wat hebben zo.. Het blijft een remix met eigen interpretatie, en of een verse dan anders staat in het origineel geeft niet, mits er maar enige logica in is terug te vinden. Zolang alles maar on beat is, is die vrije interpretatie voor de remixer.... No hatin'

Peace!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-09-2009 @ 19:33:42 ]

ventsupervent Gepost door ventsupervent op maandag 07-09-2009 om 19:42:49
ok als jij er over nagedacht hebt en je vind het zo beter dan is dat uiteraard jouw keuze, no spang

ik heb alleen het origineel al kk veel geluisterd dus voor mij komt het dan ff gek over die hele flow klopt niet meer bij wat ik in me hoofd heb
maar snap je punt
ceynox
Omdat het KAN!
Gepost door ceynox op maandag 07-09-2009 om 21:24:06
Quote:
ventsupervent schreef op 07-09-2009 @ 19:42
ok als jij er over nagedacht hebt en je vind het zo beter dan is dat uiteraard jouw keuze, no spang

ik heb alleen het origineel al kk veel geluisterd dus voor mij komt het dan ff gek over die hele flow klopt niet meer bij wat ik in me hoofd heb
maar snap je punt


Nu snap ik ook precies wat je bedoelt, maar een van de redenen zal zijn dat ik het origineel slechts sporadisch gehoord heb... en deze is inderdaad anders
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0094 sec.