Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 02-07-2001 om 11:44:17
Nasibal had dit topic al eerder geplaatst, maar dat had ik per ongeluk gewist toen ik het wou verplaatsen Bijdeze dus ff op nieuw:

Quote


Nasibal schreef ongeveer dit
Op lowlands 2001 is het mogelijk om te trouwen. De organisatie wil een ambtenaar van de burgerlijke stand van dronten ter plaatse huwlijken laten voltrekken.

Hmmmz .... * Maakt ongeduldig, draaiende, verlegen en ongemakelijke bewegingen * ..... Irninaaaaahhhhh

Nah eerlijk gezegt vindt ik dat geen goed idee, mitz het goed geregeld is. Het moet niet zo zijn dat je donderdag iemand ontmoet, zaterdag met he,m/ haar trouwt en zondag van hem/haar gaat scheiden. Het zal ook wel een 'attractie' op Lowlands worden. Nodig toch liever me eigen bekende uit op mijn trouwerij 9als die al ooit gaat komen)

Ik denk dat het als een extra (orginele) mogelijkheid leuk is voor als je toch al gaat trouwen. Maar het moet niet zoiets als een weddingchapel in Vegas moeten gaan hebben. Trouw voor $50,-, no questions asked.

-SA-
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-07-2001 @ 11:44:38 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
creech
Limited Edition
Gepost door creech op maandag 02-07-2001 om 17:16:07
SpadeAce schreef:

> Ik denk dat het als een extra (orginele) mogelijkheid leuk is voor als je toch al gaat trouwen. Maar het moet niet zoiets als een weddingchapel in Vegas moeten gaan hebben. Trouw voor $50,-, no questions asked.

Minimaal 1 week vantevoren aanmelden oid bedoel je ?
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 03-07-2001 om 00:30:36
SpadeAce schreef:
>Hmmmz .... * Maakt ongeduldig, draaiende, verlegen en ongemakelijke bewegingen * ..... Irninaaaaahhhhh

Toch maar goed at we niet getrouwd zijn, zou het korste huwlijk ooit zijn geweest... denk ik
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op dinsdag 03-07-2001 om 06:42:31
let the future be the guide.....
----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0065 sec.