Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op zaterdag 03-10-2009 om 19:15:38
Zondag 4 oktober (morgen dus) staat Raekwon in de melkweg in amsterdam, ik ben sowieso van de partij gaan er verder nog mensen?

Wat: Raekwon + support (als ik het kaartje moet geloven)
Wanneer: 4 oktober 2009
Waar: Melkweg Amsterdam
Hoelaat: Zaal open om 20.00 Aanvang om 21.00
Schade: 22 euro + lidmaatschap

Nou maar hopen dat Ghostface erbij is!

Klik voor meer info



----------------------------------------
Jos de Boss
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op zondag 04-10-2009 om 13:28:13
wat een pappies zijn jullie, nigga heeft net een nieuw album uit, wat toch echt vrij hard is en jullie slapen gewoon op een oud wu tang clanner.
----------------------------------------
Jos de Boss
ventsupervent Gepost door ventsupervent op zondag 04-10-2009 om 13:51:42
schijnt live echt vreselijk te zijn
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op maandag 05-10-2009 om 10:25:44
De show was inderdaad vreselijk, het live rappen deed ie wel gewoon goed maar het neppe was dat ie allemaal tracks deed van wu tang en zelf alle verses rapte, hij had ook niemand meegenomen ofzo die een verse kon doen, t was vooral een one man wu tang show
----------------------------------------
Jos de Boss
Jackdeaap
PABLAAAAAAAAAAAW
Gepost door Jackdeaap op maandag 05-10-2009 om 14:46:29
wat is daar mis mee? de beste man laat zo wel zien wat hij in petto heeft [I wasn't there tho]
----------------------------------------
ijerkoffinmycereal
Steach
ego is
Gepost door Steach op maandag 05-10-2009 om 15:12:20
Hij deed de andere dudes juist best wel overtuigend na vond ik. Rainy Dayz enzo deed Rae ook allemaal lekker overtuigend. Het werd naar het einde toe allemaal wel wat rommeliger (het begin van de show was erg strak, leek qua sfeer echt op een Raekwon albumintro, maar de backup vergat soms in te vallen enzo...
----------------------------------------
www.hofvanjaeden.com
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op maandag 05-10-2009 om 17:44:14
Ja mischien ligt het aan mij dan, maar ik ging daarheen om een raekwon show te zien en niet om raekwon allemaal verses van andere gasten te horen rappen, ik zeg al dat deed ie niet verkeerd maar ik vond het gewoon niks.
----------------------------------------
Jos de Boss
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op maandag 05-10-2009 om 22:57:25
Had al eerder gehoord dat Raekwon (en ook GZA) live echt tegenvallen, wilde best gaan maar uiteindelijk toch niet gegaan... van sommige artiesten heb ik gewoon dat ik ze op cd heel dope vind, maar live gewoon niet vermakelijk is...en dat is wel waar je het voor doet bij liveshows...en zo heb je het ook andersom, sommige artiesten zijn live master en vallen op cd weer wat tegen qua delivery....

al is een Raekwon denk ik dope genoeg om de beats keihard te horen pompen Als hij Only Built For Cuban Linx grotendeels heeft gedaan zou ik al tevreden zijn.....

Publiek telt ook wel mee, zo vond ik MOP gruwelijk live maar was t gewoon 'net niet' helemaal omdat het n halve zaal was waarvan de helft maar zin had in n party
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.006 sec.