Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
creech
Limited Edition
Gepost door creech op woensdag 18-02-2004 om 10:57:15
DEN HAAG - De Mededingingsautoriteit NMa heeft gisteren een inval gedaan in het kantoor van de concertorganisator Mojo Concerts in Delft. De NMa heeft een "redelijk vermoeden" dat het bedrijf de concurrentieregels heeft overtreden.
De NMa zegt in actie te zijn gekomen na "berichten uit de media en klachten van partijen uit het veld" dat Mojo zijn monopoliepositie misbruikt. Bij de inval zijn digitale bescheiden en papieren in beslag genomen. Mojo heeft laten weten de NMa alle medewerking te verlenen.
Mojo Concerts bestaat sinds 1968. Het is naar eigen zeggen verantwoordeljk voor 95% van de concerten in Nederland.

bron: teletekst

Dit zal zelfs voor Mojo niet onverwachts komen. Lijkt me niet meer dan logisch dat de NMa ergens langs gaat als dat 95% van alles regelt op 1 gebied (en nog meer omzet pakt verhoudings gewijs)
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
dap
038
Gepost door dap op woensdag 18-02-2004 om 13:46:23
hahahah ik ben benieuwd wat daar uit komt!
Mip
Gepost door Mip op woensdag 18-02-2004 om 18:55:34
concurrentieregels overtreden..

wat moet ik me daarbij voorstellen?
creech
Limited Edition
Gepost door creech op woensdag 18-02-2004 om 19:58:42
Actief ervoor zorgen dat je een monopolie positie behoudt.
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
limon
Gepost door limon (Oldschool) op woensdag 18-02-2004 om 20:01:18
en de monopoliepositie onterecht uitbuiten. Dus ze hanteren prijzen die bij eerlijke concurrentie veel lager kunnen liggen.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op woensdag 18-02-2004 om 21:50:50
idd fucking hoog
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0092 sec.