Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
platform Gepost door platform op woensdag 21-10-2009 om 18:50:18
Atmospheremixes: Atmosphere Tribute

Slayer, The Ramones, Michael Jackson: het repertoire van briljante artiesten wordt regelmatig nagespeeld. Zo ook dat van Atmosphere, de eigenwijze hiphopact uit Minneapolis. Want hoewel minder bekend dan bovenstaande namen kent Atmosphere veel uiterst fanatieke volgelingen.

Een aantal fanatici brengt op geheel eigen wijze een ode aan de vorm van hun muzikale helden, in de vorm van een coveralbum. Atmospheremixes – Sad Clown Bad Dutch bevat zeventien bewerkingen van Atmospheresongs. Onder anderen Def P, Macronizm en De Bokkenrijders vertaalden hun favoriete tracks, naar eigen interpretatie.
Dit tribute-album is vanaf 26 Oktober a.s. gratis te downloaden op www.statemagazine.nl .

De officiële releaseparty vindt op 23 Oktober plaats in Dynamo, Eindhoven. Naast een eenmalige liveshow van het Atmospheremixes-gezelschap zijn er optredens van Def P, Macronizm, Che, De Bokkenrijders en Justus. De entree bedraagt € 6,50, en de eerste 25 bezoekers ontvangen gratis een tastbaar exemplaar van Atmospheremixes – Sad Clown Bad Dutch.



Tijdschema Releaseparty:

20:00 Deuren open
21:00 De Bokkenrijders
21:45 Che
22:30 Macronizm
23:15 Def P.
00:00 Atmospheremixes

www.myspace.com/atmospheremixez
www.defpenco.nl
www.macronizm.nl
www.che-muziek.nl
www.bokkenrijderszuid.nl
www.myspace.com/kunstof
Spirit
sprrrt
Gepost door Spirit op woensdag 21-10-2009 om 18:56:04
Quote:
platform schreef op 21-10-2009 @ 18:50
Slayer

Bok bok

Ja, ik wou dit ook posten.. Helaas vallen de covers nogal wat tegen als ik de myspace check.
Slug is dan ook niet zo makkelijk te kopďeren. Ik ben wel benieuwd naar de release eigenlijk,
heel heel misschien ga ik het controleren. Def P, Macro als headliners vind ik wel
beschamend opzich, zijn er niet veel meer NL pappies die weten van Atmosphere enz.?
----------------------------------------
I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence.
EsX
Gepost door EsX op woensdag 21-10-2009 om 20:23:15
Quote:
Spirit schreef op 21-10-2009 @ 18:56
Def P, Macro als headliners vind ik wel
beschamend opzich,


Ga je mond spoelen knul...


Ben benieuwd naar deze...
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0079 sec.