Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Re-iLL
Gepost door Re-iLL op dinsdag 10-11-2009 om 21:47:36
Nieuw trackje, heb een beetje zitten spelen met afmixen, vind het zelf wel tof geworden



feed plz
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op dinsdag 10-11-2009 om 21:54:01
Nou, ik vind het concept niet zo zeer slecht, maar het is zeer matig uitgewerkt. Daarnaast vind ik je delivery op elke track hetzelfde en het klinkt hier echt totaal ongeloofwaardig. Tekstueel is het ook niet zo heel hoogstaand. De beat vind ik zelf ook niks en dan over het refrein nog maar niet te spreken.

Het komt over als een slecht uitgewerkt concept met een wack refreintje en op sommige punten wel wat leuke line's.

Je flow is verder wel gewoon aight, versnellingen lopen vaak niet lekker tho', maar dat is oefenen. Ik voel je stem nog steeds niet, maar ik bitch daar nu weer over en jij kunt er niks aan doen, maar ik zou je stem wel 's horen op een beat die bij je stem past, want zoals ik het nu hoor klinkt het allemaal nogal 'niet passend.'

Maar da's mijn mening!
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
Re-iLL
Gepost door Re-iLL op dinsdag 10-11-2009 om 22:15:09
Yo thx voor je feed man, kweet t over dat refreintje man, haha ben daar echt niet goed in. Verder zijn stem en beat natuurlijk persoonlijk.
rangerrr Gepost door rangerrr op woensdag 11-11-2009 om 14:38:21
ik vind em nice..textueel en je delivery vind ik juist wat hebben man..

p'z
----------------------------------------
http://www.rangerramon.nl/
Re-iLL
Gepost door Re-iLL op vrijdag 13-11-2009 om 12:37:21
thx
Re-iLL
Gepost door Re-iLL op zondag 15-11-2009 om 17:33:56
iemand nog?
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0113 sec.