Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
VaderJakob Gepost door VaderJakob op vrijdag 13-11-2009 om 00:08:18
deze partij voor de kanker spoken word sessie valt niet onder de noemer hiphop maar ik wilde het toch even kwijt.




----------------------------------------
hoge bomen vangen veel bliksem
Weazel
Gepost door Weazel op vrijdag 13-11-2009 om 00:34:40
Toch kun je beter iets tegen kanker hebben
VaderJakob Gepost door VaderJakob op vrijdag 13-11-2009 om 12:37:53
Dat is waar, maar aangezien kanker bewust gegenereerd wordt door de overheid of wie daar dan ook achter zit, kan je ook weer niet hypocriet zijn, Ik zeg, namens de partij: iedereen aan de inentingen, spuit alle baby's vol kwik en lood.
----------------------------------------
hoge bomen vangen veel bliksem
revo
Daarom
Gepost door revo op vrijdag 13-11-2009 om 13:22:51
Quote:
VaderJakob schreef op 13-11-2009 @ 12:37
,spuit alle baby's vol kwik en lood.

juist
mixxman
Gepost door mixxman op vrijdag 13-11-2009 om 13:40:22
Ehm ja, retarded
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Jspr
Gepost door Jspr op vrijdag 13-11-2009 om 15:25:16
Kanker is een goed middel om de wereldpopulatie niet te hoog te laten worden, net als AIDS. Ik heb zelf ook wel mensen in mijn omgeving die eraan zijn overleden (of ja, die zijn dus eigenlijk niet meer in mijn omgeving, wink) maar ik ben het anders gaan zien.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-11-2009 @ 15:25:44 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
KoenakadeJager Gepost door KoenakadeJager op vrijdag 13-11-2009 om 19:09:29
wat is dit??? Ik hoop serieus dat je zelf ooit kanker krijgt. Wat een mongool ben je dan met zo ` n titel. Als de track dan nog enige betekenis had met een boodschap oke. Maar de track slaat nergens op, laat je lelijke fluffykutkop maar daar fokkin retard gezicht.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-11-2009 @ 19:13:28 ]
Replay
...
Gepost door Replay op vrijdag 13-11-2009 om 19:15:53
waarom altijd zo op de teentjes
----------------------------------------
....
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op vrijdag 13-11-2009 om 19:17:43
Quote:
VaderJakob schreef op 13-11-2009 @ 12:37iedereen aan de inentingen, spuit alle baby's vol kwik en lood.


Dat is precies wat er gebeurt met de griepprik, dus je zit er niet eens ver naast. Verder moet ik niet zo veel hebben van complottheorieën over door de overheid gemaakte kanker, aangezien ik daar al veel familieleden en bekenden door ben verloren. Als ik er ooit 100% zeker achter kom dat de overheid erachter zit wordt ik terrorist.
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
KoenakadeJager Gepost door KoenakadeJager op vrijdag 13-11-2009 om 19:18:18
Idd dan word ik ook terrorist, maar dat is wel een ernstige complottheorie die ik nu voor het eerst hoor. Dus zit er niet echt in denk ik.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-11-2009 @ 19:19:58 ]
melle
Gepost door melle op vrijdag 13-11-2009 om 19:19:08

----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op vrijdag 13-11-2009 om 19:25:45
@ melle

da's een eckte complotter, stel je voor dat ze je kat hersenspoelen om je te vermoorden

@KoenakadeJager

Ja ik geloof er ook niet in, net als die illuminati shit. Vroeger wel maar toen ging ik logisch nadenken jeweet.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-11-2009 @ 19:26:45 ]

----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
KoenakadeJager Gepost door KoenakadeJager op vrijdag 13-11-2009 om 19:26:13
hahaha
melle
Gepost door melle op vrijdag 13-11-2009 om 19:27:18
In hun volgende track gaan ze condenssporen dissen!
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
KoenakadeJager Gepost door KoenakadeJager op vrijdag 13-11-2009 om 19:28:45
Wat moet dit voorstellen eigenlijk? een Gimmick? ik vind t nog steeds spotten met een ziekte. Kijk, een Steen heeft nog skills weetje dit slaat gewoon nergens op.
VaderJakob Gepost door VaderJakob op vrijdag 13-11-2009 om 23:45:17
Quote:
Twister schreef op 13-11-2009 @ 19:17
(...)

Dat is precies wat er gebeurt met de griepprik, dus je zit er niet eens ver naast. Verder moet ik niet zo veel hebben van complottheorieën over door de overheid gemaakte kanker, aangezien ik daar al veel familieleden en bekenden door ben verloren. Als ik er ooit 100% zeker achter kom dat de overheid erachter zit wordt ik terrorist.

Ik ben een ongevoleige pummel om dit zo te zeggen, het kan me echt wel schelen, anders praat ik er niet over. Maar er bestaan helemaal geen terroristen behalve de staat. Weet je de originele definitie van terroisme? Een techniek gebruikt dopor de overheid om zijn beviolking bang te maken. WTC, controlled demolition. Vietnam: Strategische zelfsabotage (e gelt weet je, wapes verkope) WWII en WWI wil je niet eens weten, ik iig niet, het is te kut voor woorden. Maar ook weer ontzettend knap gedaan. Van die gasten.

Luister naar mn track Bafomet hoe ik erover denk. Ik geeft toe mn soud is niet optimaal, ik ben niet zo aanwezig in de fysieke wereld.





[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-11-2009 @ 00:10:05 ]

----------------------------------------
hoge bomen vangen veel bliksem
VaderJakob Gepost door VaderJakob op zaterdag 14-11-2009 om 00:28:04

Deze is beter dan die van mij. Meer muziek ii geval.

----------------------------------------
hoge bomen vangen veel bliksem
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op zaterdag 14-11-2009 om 00:34:22

----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
VaderJakob Gepost door VaderJakob op zaterdag 14-11-2009 om 00:45:28
Quote:
KoenakadeJager schreef op 13-11-2009 @ 19:28
Wat moet dit voorstellen eigenlijk? een Gimmick? ik vind t nog steeds spotten met een ziekte. Kijk, een Steen heeft nog skills weetje dit slaat gewoon nergens op.

Steen is een domme gast met kankerveel skills. Ik ben dat niet.

----------------------------------------
hoge bomen vangen veel bliksem
VaderJakob Gepost door VaderJakob op zaterdag 14-11-2009 om 12:27:29

Ik weet niet wie hier voor dom wordt uitgemaakt, ik hoop iedereen die gelooft wat de overheid hem vertelt.
----------------------------------------
hoge bomen vangen veel bliksem
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op zaterdag 14-11-2009 om 12:30:57
Maar wat wil je nou eigenlijk?
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
roerbak
WKYA
Gepost door roerbak op zaterdag 14-11-2009 om 12:31:23
''er bestaan helemaal geen terroristen behalve de staat''

boehoe, echt alle nederlanders die zo denken zouden kanker moeten krijgen.
nederland is een facking paradijs om als burger in te leven in vergelijking tot vele andere
landen. facking retard.
----------------------------------------
hoi
Mindstate
Gepost door Mindstate op zaterdag 14-11-2009 om 12:36:03
Word naar hierboven, iedereen die zegt dat Nederland kut is weet half niet hoe goed diegene het heeft. In dit land hoef je geen zwerver ofzo te zijn dat ligt gewoon aan de personen zelf..

Ik zeg niet dat de politiek hier niet corrupt is maar then again alle politiek is corrupt.

Maargoed verder vind ik dit topic best waardeloos..
VaderJakob Gepost door VaderJakob op zaterdag 14-11-2009 om 14:26:56
Quote:
roerbak schreef op 14-11-2009 @ 12:31
''er bestaan helemaal geen terroristen behalve de staat''

boehoe, echt alle nederlanders die zo denken zouden kanker moeten krijgen.
nederland is een facking paradijs om als burger in te leven in vergelijking tot vele andere
landen. facking retard.

Domme domme snikkel, je snapt er weer geen fuk van.

Nederland is nu nog een paradijs, omdat het opgebouwd is vanuit individualistische en humanistische idealen in constant gevecht tegen het tegenovergestelde. Dat is al zo sinds de eerste dagen van de Republiek.

Als mensen als jij echter in de meerderheid zijn, mensen die denken dat dit een gegeven is en dat iedereen die ervoor vecht een sukkel is, dan verdient een land ook niet beter dan dat het wordt gekaapt.
----------------------------------------
hoge bomen vangen veel bliksem
Locutus of Borg
Asura
Gepost door Locutus of Borg op zaterdag 14-11-2009 om 18:41:09
Weetje,

Door retard tracks als deze wil ik onderzoek naar kanker(bestrijding) staken...en de mensheid aan hun lot overlaten
VaderJakob Gepost door VaderJakob op zaterdag 14-11-2009 om 19:20:03
Quote:
Locutus of Borg schreef op 14-11-2009 @ 18:41
Weetje,

Door retard tracks als deze wil ik onderzoek naar kanker(bestrijding) staken...en de mensheid aan hun lot overlaten

Ik vermoed niet dat de mensheid er erg veel last van heeft als jij je kankerbestrijdinsginsactiviteiten zou staken. Ik vermoed namelijk dat jij sowieso geen enkele bijdrage levert aan de wereld behalve gekanker.
----------------------------------------
hoge bomen vangen veel bliksem
ZatteZakZix
Hung like a Horse
Gepost door ZatteZakZix op zaterdag 14-11-2009 om 20:35:50
Quote:
aprofourz schreef op 14-11-2009 @ 12:30
Maar wat wil je nou eigenlijk?

----------------------------------------
May the Horse be with you!
jB93 Gepost door jB93 op zaterdag 14-11-2009 om 20:42:32
Die overheid ook altijd met haar rotstreken, tsjonge.. ;o
----------------------------------------
summerfeelings
VaderJakob Gepost door VaderJakob op zaterdag 14-11-2009 om 21:39:51
Quote:
ZatteZakZix schreef op 14-11-2009 @ 20:35
(...)

Hoezo moet ik iets willen? Wat wil jij precies?
Wel echt het toppunt om je op een hiphop forum druk te gaan maken om iemand die zich tegen de overheid uitlaat. Maar goed.


[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-11-2009 @ 21:52:50 ]

----------------------------------------
hoge bomen vangen veel bliksem
revo
Daarom
Gepost door revo op zaterdag 14-11-2009 om 21:59:57
Quote:
VaderJakob schreef op 14-11-2009 @ 21:39
(...)
Hoezo moet ik iets willen? Wat wil jij precies?
Wel echt het toppunt om je op een hiphop forum druk te gaan maken om iemand die zich tegen de overheid uitlaat. Maar goed.

Tja als je komt met het idee dat iedereen het met je eens is kan het wel eens tegenvallen.
DirtMcGirt
Ronald McAkuma
Gepost door DirtMcGirt op zaterdag 14-11-2009 om 23:06:04
Whoooeeee! Fuck the system, yeah! Fuck de gevestigde orde, yeah! Anarchie! Anarchisme! Viva le revolution!
----------------------------------------
Fock jullie gasten, ik ga naar huis
ZatteZakZix
Hung like a Horse
Gepost door ZatteZakZix op zondag 15-11-2009 om 00:01:44
Quote:
VaderJakob schreef op 14-11-2009 @ 21:39
(...)
Hoezo moet ik iets willen? Wat wil jij precies?
Wel echt het toppunt om je op een hiphop forum druk te gaan maken om iemand die zich tegen de overheid uitlaat. Maar goed.




ik maak me niet druk
----------------------------------------
May the Horse be with you!
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zondag 15-11-2009 om 01:46:18
Quote:
maar aangezien kanker bewust gegenereerd wordt door de overheid of wie daar dan ook achter zit


dit is vrij precies het punt waarop ik besloot nooit meer je posts serieus te nemen
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
KoenakadeJager Gepost door KoenakadeJager op zondag 15-11-2009 om 01:57:32
edit
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-11-2009 @ 02:06:29 ]
VaderJakob Gepost door VaderJakob op zondag 15-11-2009 om 14:58:26
Revo -
Quote:
Tja als je komt met het idee dat iedereen het met je eens is kan het wel eens tegenvallen.

Ik heb juist liever dat mensen het met me oneens zijn, dan kan er dialectiek van de grond komen. Maar mensen komen hier niet eens tot het punt dat ze een mening kunnen formuleren - er herst een instinctieve haat tegen redeneren en nadenken.


VIP -
Quote:
"maar aangezien kanker bewust gegenereerd wordt door de overheid of wie daar dan ook achter zit"

dit is vrij precies het punt waarop ik besloot nooit meer je posts serieus te nemen

Niet alle kanker wordt gegenereerd, maar er zijn genoeg archieven geopend waarin medische experiementen worden beschreven waarbij mensen bijvoorbeeld met radioactief materiaal worden behandeld in het kader van de wetenschappelijke vooruitgang.

Dat je mijn posts niet serieus neemt zal me een zorg zijn, zolang je jezelf maar serieus genoeg neemt om een beetje na te denken over waarom er eigenlijk zo'n kankerexplosie is. Futiule hope natuurlijk, maar je moet het mij maar niet kwalijk nemen als ik me wel interesseer voor de andere mensen op deze planeet.


ZattaZakZix -
Quote:
ik maak me niet druk

Dat is een uitdrukking. Je vind het duidelijk dom dat ik me tegen de gevestigde orde uitspreek. Dat is opvallend te noemen aangezien maatschappijkritiek in hiphop traditioneel nogal gebruikelijk is.


Dirt McGirt -
Quote:
Whoooeeee! Fuck the system, yeah! Fuck de gevestigde orde, yeah! Anarchie! Anarchisme! Viva le revolution!

Ook weer zo'n heldere gedachtegang. Al ik tegen het huidige handelen van politiek/economische overheden ben moet ik meteen voor anarchie pleiten. Ook jij zou wat aan je historisch besef kunnen werken.


----------------------------------------
hoge bomen vangen veel bliksem
Replay
...
Gepost door Replay op zondag 15-11-2009 om 16:39:16
je moet je niet zo bezig houden met die illuminatie ding joh
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-11-2009 @ 16:39:50 ]

----------------------------------------
....
Schaduw Gepost door Schaduw op zondag 15-11-2009 om 16:52:32
Doe maar niet. Discussies zijn prima maar dan zonder het over en weer gescheld en nutteloze posts. Hou het toch ff op niveau. Dat een topic van een track naar een discussie gaat is ook prima, dingen gebeuren.

Maar op de één of andere manier kan hier op nlhiphop geen serieuze discussies gevoerd worden.
Laat ik jullie de goede kant op helpen.

Kakleng!
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0148 sec.