Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op dinsdag 24-11-2009 om 19:31:12
we blijven die wekelijkse tracks droppen!
Deze keer in samenwerking met Re-ill: Voorafgaand



Aanstaand weekend: De Supermarktenblues
[ Dit bericht is gewijzigd door op 24-11-2009 @ 19:41:08 ]

----------------------------------------
onderschrift
NoApologies
echt
Gepost door NoApologies op woensdag 25-11-2009 om 00:49:13
hard!!!!!!!!!!!!!!!
----------------------------------------
niet
T-Nutz Gepost door T-Nutz op woensdag 25-11-2009 om 12:02:55
best dope
----------------------------------------
http://soundcloud.com/sirthomasedward
lay-on
Zeg maar Leon.
Gepost door lay-on op woensdag 25-11-2009 om 23:36:16
bedankt voor de reacties.

verder nog iemand?
----------------------------------------
De dandy van die rapshit
revo
Daarom
Gepost door revo op donderdag 26-11-2009 om 13:10:42
Ja wel lekker mannen
Athomus
De Alliantie.
Gepost door Athomus op donderdag 26-11-2009 om 14:24:47
beat is dope, chester: dope, rust goed bewaard alleen benadruk je misschien nog wel een beetje te veel je rijmwoorden, re-ill ik vind je stem altijd lekker rauw klinken en je flow zit ook lekker, alleen moet ik soms wel erg me best doen om je goed te verstaan. Leon komt lekker lekker, vind dit ding ook wel goed bij je passen tof dat jullie een keer nu hebben gekozen voor zo'n soort topic!
----------------------------------------
We finger fuck bitches with Freddy Krueger gloves
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op donderdag 26-11-2009 om 15:49:36
Bedankt voor je feedback!
Elke week een nieuw onderwerp
----------------------------------------
onderschrift
blasterjack
BJ
Gepost door blasterjack op donderdag 26-11-2009 om 16:59:09
chester springt er voor mij uit

re-ill best dope had alleen iets beter gemixt mogen worden

lay-on heb ik beter van gehoord

inderdaad dope zoon onderwerp

ik gooi hem zo snel mogelijk op BJmusik met de andere tracks zodra de site weer helemaal doet (was gehackt moet alles opnieuw uploaden T-T)
----------------------------------------
Represent B.J crew productions genooiyork4life
www.bjmusik.tk voor meer dan 40 dope rappers
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op donderdag 26-11-2009 om 17:54:11
Ja, ik weet niet. Het concept ofzo is wel dope, maar het klinkt alleen echt als een re-ill track. Tekstueel is het bij re-ill ook weer precies hetzelfde als anders en op de een over andere manier hoor ik in elke track het woord 'kindertijd' voorbijkomen.

Hoewel ik chester en re-ill een vrij irritante stem vind hebben voor deze beat, ript leon deze beat. lekkere flow, tekstueel goed, alles. Chester's flow is tof, tekstueel ook, maar ik vind je stem gewoon vrij kut. Zelfde geld,qua stem dan, voor re-ill. Maar tekstueel kwam re-ill weer hetzelfde (tenminste als ik zijn andere tracks herinner) Flow is wel aight, maar ik erger me aan je stem.

no offence
Op de een of andere manier passen de stemmen van chester en re-ill, naar mijn bescheiden mening, niet echt op deze beat. Maar dat is echt puur mijn smaak hoor, klinkt technisch allemaal niet slecht! Concept is verder ook gewoon tof. Ik zal wel kieskeurig zijn, maar het is gewoon niet mijn ding. Hopefully kunnen jullie wat met de feed! Of niet natuurlijk, maakt ook niet uit
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
Re-iLL
Gepost door Re-iLL op donderdag 26-11-2009 om 18:48:59
hmm, ik ben dus niet een van je favo MC's. Geen probleem, dope dat je iedere keer tog je feed dropt. Het woord kindertijd heb ik volgens mij maar 1x gebruikt in een nummer en das al een tijdje geleden.. iig thx voor t checken
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0068 sec.