Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
zjost
zwaar hard
Gepost door zjost op maandag 30-11-2009 om 18:14:47
Hey!!

Heb net een nieuwe videoclip af. Het is geen hiphop, maar aangezien ik ook Hiphop-clips maak drop ik hem toch.

Hoop dat jullie het toch vet vinden.

https://www.youtube.com/watch?v=JxftEBKaoXY
http://vimeo.com/7771151


[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-11-2009 @ 18:15:58 ]
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 30-11-2009 om 19:02:56
Ja het ziet er wel snor uit maar toch komt het nogal jetix op me over. Wellicht omdat het een belerend liedje is ofzo.

Swike
Newskool
Gepost door Swike op maandag 30-11-2009 om 19:53:25
Het gebeurd te vaak dat degene die in beeld moet zijn met zijn ogen boven die zwarte balken uitkomen, dit is heel storend.
Verder gebruik je veel dezelfde bewegingen van de camera en lange shots waardoor het een beetje saai overkomt op mij.
Ik denk dat je er meer mee kan, zorg voor wat meer afwisseling tijdens die lange shots dat de band speelt en zorg ervoor dat je de ogen op de ooglijn houdt. (Hoeft niet altijd, maar als t te vaak niet gebeurd is het erg warrig.)
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
Finger
Gepost door Finger op maandag 30-11-2009 om 19:57:13
Ik vind het knap hoor wat je doe.
Paupert
KenJeDat.net
Gepost door Paupert op maandag 30-11-2009 om 21:42:50
Toffe clip hoor. Stukken beter dan het nummer ook.
----------------------------------------
Ik heb geen dampo nodig om los te komen.
zjost
zwaar hard
Gepost door zjost op dinsdag 01-12-2009 om 12:38:14
Ik verwacht niet dat er op een hiphop forum veel liefde voor deze muziek is, maar hoop gewoon dat jullie de clip wel dope vinden. Dus thx

Heb bewust gekozen om bij veel scenes 1 camera te gebruiken. Vond het wel onderscheidend met wat je nu veel ziet, wilde het niet TE druk maken.

Vind de kadrering zelf wel kloppen. Bij de katheter is het voorhoofd even weg maar dat word weer uitgezoomt en bij de hell word de focus verlegt.
Maar ik snap heel goed wat je bedoeld Swike, thx dat je op zulke dingen let.

pz
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0086 sec.