Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Bad_Wolf
BAD WOLF - JINGLE BELLS
Gepost door Bad_Wolf op zaterdag 19-12-2009 om 08:38:02
Beste volk,

Hoe is het?
Hebben jullie zin in Kerst? Na het horen van mijn Kersttrack waarschijnlijk niet meer
Want deze is RAUW!!!

Ik zet m’n Kersthit van vorig jaar weer online. Geproduceerd door Santa Klaas.
Hij is te beluisteren op mijn hyves in mijn player.
www.bad--wolf.hyves.nl
Ook op youtube istie dit keer te vinden:

https://www.youtube.com/watch?v=LjjF-oiThfk

Je kan hem ook downloaden via deze link:

http://rapidshare.com/files/322879816/Bad_Wolf_-_Jingle_Bells__produced_by_Santa_Klaas_.rar

En als je de fotoclip die op youtube staat wilt downloaden:

http://rapidshare.com/files/322879287/Bad_Wolf_-_Jingle_Bells__produced_by_Santa_Klaas__-_Fotoclip.rar

Nu kan je hem bijvoorbeeld op je mp3 pleuren en de hele dag beluisteren om lekker in de kerstsfeer te komen. Of ‘m op CD branden en ‘m als cadeau doen aan je buurman die van klassieke muziek houdt (noem deze dan maar een klassieker in een nieuw jasje). Ook leuk tijdens het kerstdiner met je ouders, opa en oma, en natuurlijk die vervelende tante. De track doet het vooral goed tijdens het romantisch samen zijn bij de open haard met je vriend of vriendin.

In ieder geval: POMP DIE SHIT ZO HARD DOOR JE SPEAKERS, DAT HEEL NEDERLAND ER LAST VAN HEEFT!!!

WAARSCHUWING!!!
Deze tracks is niet bedoeld voor jongeren onder de 18!!! Dit is geen grap, de inhoud van de tekst is zeer aanstootgevend. Het is namelijk horror rap.
Kindertjes, jullie mogen dit liedje niet luisteren van ome Bad Wolf, want alles wat ik zeg in dit liedje is niet geschikt voor jullie onschuldige oortjes. Jullie zullen erg schrikken als jullie dit liedje horen, en tot 2012 niet meer kunnen slapen.
(Daarna vergaat de wereld.)

WAARSCHUWING!!!!!!!!!!!!!!!

Ik gebruik in deze track ZIEKTES ALS KRACHTTERMEN. Iedereen die hier niet goed tegen kan, er niet van houdt als dit wordt gedaan, ertegen is als dit wordt gedaan, moet NIET NAAR DE TRACK LUISTEREN!!!
Het spijt me alvast oprecht als je er per ongeluk toch naar hebt geluisterd, zonder dat je van tevoren wist dat je dit zou horen, en er door bent geraakt. Je zou kunnen zeggen dat ik ze dan niet moet gebruiken, maar dit is mijn keuze geweest. En ik denk dat het ook wel een beetje bij deze stijl van rappen hoort. Nogmaals alvast mijn verontschuldiging als je het per ongeluk hebt gehoord. Ook mijn verontschuldigingen naar de mensen die het vorig jaar hebben gehoord, toen ik niet van tevoren heb gewaarschuwd over de inhoud. Het spijt me.


Voor de rest veel plezier met luisteren.

Support the Artist!
Download die shit, verspreid die shit, spread the word, voeg ‘m toe op je hyvesplaylist, zet de link in je msn naam, verstuur dit bericht naar al je matis, zorg dat zij het op hun beurt weer doorsturen, enzovoorts.
Doe het, want al die gare kettingberichten sturen jullie ook allemaal door, en maar blijven zeuren erover.
Moet ik ’t erbij zetten?
Aight, komt ie:
Stuur dit bericht door naar 52 mensen, en je krijgt misschien een snoepje van de Kerstman.
Stuur dit bericht door naar 101 mensen, en dan kom je op 101 barz (voor de rappers onder ons die iets te graag willen, dit is je kans, grijp ‘m!)
Stuur dit bericht door naar 532 mensen, en je krijgt een tweedehands fiets, om door de vrieskou naar school te fietsen.
Stuur dit bericht door naar 1848,4 mensen, en je krijgt een pluim in je reet (deze is voor de batiboiz onder ons)
Stuur dit bericht door naar 1.039.478.498 mensen en je bent mijn persoonlijke held, dan krijg je een handtekening op je bibs die je er nooit meer af mag wassen, en een natuurlijk een gratis cd (van Andre Hazes (gekopieerd))

Doe dit binnen anderhalve kwartier nadat dit bericht is geschreven (wat nooit mogelijk is, want ik heb het gisternacht geschreven) anders ben je voor eeuwig gedoemd (eeuwig is niet zo lang meer, nog 2 jaar wachten op 2012) en zal je voor altijd branden in de hel! (Dat is tenminste warmer dan deze vrieskou hier in Holland)

Doet u hem binnen 3,5 werkdagen op de post zonder postzegel, dan ontvangt u een gratis grasmaaier voor uw buurman, en een sticker van de juffrouw! Ohw nee hij was niet voor de kindertjes bedoeld.

Nee fatu mensen, niemand gaat branden of doemen, of weet de fok ik veel wat. Ik heb alleen maar Liefde!

Maar ja, je weet wat je te doen staat, steun je artiest. Ik bedoel als je ‘m niet steunt, hoe gaat ie dan nog meer van zulke knetter knoei keiharde shit voor je brengen dan??!

En nee mensen, deze track is geen haat. Ik heb alleen maar Liefde!

Geniet van die shit!

Blessings!

En een hele fijne Kerst toegewenst, en alvast een Gelukkig Nieuwjaar!!

Bad Wolf


www.ouiwack.com/badwolf.htm
www.bad--wolf.hyves.nl
www.myspace.com/badwolfnospang


Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.

[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-12-2009 @ 08:42:04 ]

----------------------------------------
www.ouiwack.com/badwolf.htm
www.bad--wolf.hyves.nl , www.myspace.com/badwolfnospang
Swike
Newskool
Gepost door Swike op zaterdag 19-12-2009 om 09:30:33
Haha, ik ga maar even luisteren dan.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
L2N
twezus
Gepost door L2N op zaterdag 19-12-2009 om 11:36:41
vers
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Bad_Wolf
BAD WOLF - JINGLE BELLS
Gepost door Bad_Wolf op zaterdag 19-12-2009 om 17:25:22
Wheheh, aight

Laat me maar weten wat je ervan vind, op hyves ofzo.
Alvast bedankt.

Pheuze,
Bad Wolf
----------------------------------------
www.ouiwack.com/badwolf.htm
www.bad--wolf.hyves.nl , www.myspace.com/badwolfnospang
Quizmaster
Gepost door Quizmaster op zaterdag 19-12-2009 om 23:07:05
leuk concept, beat en foto.... niet vet gerapt
----------------------------------------
Stop writing raps, and go play volley ball

http://www.myspace.com/quizmasterhiphop
Re-iLL
Gepost door Re-iLL op zondag 20-12-2009 om 13:07:25
haha die foto is echt dope
burn_dm
BurN
Gepost door burn_dm op zondag 20-12-2009 om 14:52:27
flow is wel lekker man
leuke track voor live on stage
Bad_Wolf
BAD WOLF - JINGLE BELLS
Gepost door Bad_Wolf op donderdag 24-12-2009 om 07:29:23
Aight, thx voor de props mensen!
En zeker ook voor de feedback!! :7

@ Quizmaster
Maar wat vind je er dan precies niet dope aan gerapt dan? De tekst, de flow? Of gewoon alles?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 24-12-2009 @ 07:30:37 ]

----------------------------------------
www.ouiwack.com/badwolf.htm
www.bad--wolf.hyves.nl , www.myspace.com/badwolfnospang
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0079 sec.