Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
creech
Limited Edition
Gepost door creech op donderdag 05-07-2001 om 21:03:29
oftewel de Tour (Tour de France voluit)
Vanaf aanstaande zaterdag gaan de NOS Studio Sport en BRT (1 dacht ik, maar dat mag je navragen bij Bliss) ons weer iedere dag blij maken met uitzending over een rondje fietsen. Wat zijn jou verwachtingen/favo's etc. En als prijsvraag:" Hoeveel rijders vallen uit ivm doping of te dik bloed?"

shirt
draait ook weer
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
Bliss Gepost door Bliss op donderdag 05-07-2001 om 23:50:49
Canvas is het. Iedere ochtend half negen. (brt 2 zoals jullie het nog steeds noemen)

Mag ik tevens ff zeikerig doen en opmerken dat de BRT (Belgische Radio en Televisie) al minstens 4 jaar niet meer bestaat.
Het is nu VRT (Vlaamse Radio en Telvisie) en RTBF (Radio et Télévision Belge Francophone)

En de kanalen die jullie ontvangen heten dus "tv 1" en "Canvas"
creech
Limited Edition
Gepost door creech op vrijdag 06-07-2001 om 06:32:03
Bliss schreef:

> Mag ik tevens ff zeikerig doen en opmerken dat de BRT (Belgische Radio en Televisie) al minstens 4 jaar niet meer bestaat.

Sja, er zijn ook nog steeds Nederlanders die denken dat Veronica (tegenwoordig Urine (hoezo zeikerig nog steeds goede programma's heeft....

> En de kanalen die jullie ontvangen heten dus "tv 1" en "Canvas"

De naam Canvas kende ik al, maar in Nederland ben je gewend dat er meerdere namen op 1 zender staan (Ned 1,2 en 3). Ik dacht dat dat ook zo iets was.

Maar nu we de zenders gehad hebben kunnen we weer terug gaan naar de essentie.... namelijk WIELRENNEN en om preciezer te zijn de Tour de France (en dan niet de dames of de mountainbikers dus.

Paar voorspellingen, Dekker komt minder vaak ver weg, omdat ze beter op hem letten en Boogert valt weer tegen.

Eerste ploegarts is al gearresteerd als de lichtkrant op het monument goed begrepen heb.

shirt
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-07-2001 @ 06:33:02 ]

----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
Montague Gepost door Montague op vrijdag 06-07-2001 om 09:15:17
Ketnet is beter... En de TdF zuigt driemaal in de rondte...
/ignore Tour de France...

Grtz, MT-Q
zkills
Ken je dat gevoel dat je......
Gepost door zkills op vrijdag 06-07-2001 om 23:30:26
Verwachting: Lance wint de Tour Der Jan wordt tweede en Boogert bewijst weer eens dat ie (veel) te weinig slikt (Mischien dat ie wat bij Dekker kan halen, die had er nl vorig jaar genoeg voor het hele peloten )

Favoriete ploeg: Lotto (vanwege die sympatieke Belgen)
Favoriete renner(s): Jan Ullrich en José María Jiménez

Nog effe over de Tour in het algemeen. Om te beginnen kan die lul van een leblanc van mij op zijn minst de pot op. Als je 'vieze' renners als Pantani, Cipollini en Zulle niet uitnodigt ten gunste van 'scone' FRANSE renners die geen fuck voorstellen, dan houdt het wat betreft de competitie wel erg snel op
Doping wordt gewoon (net als in ieder tak van topsport)door iedereen die wil winnen gebruikt. Punt.
Is dat nou zo moeilijk om het te accepteren??

Wat betreft die prijsvraag: Das toch geen strikvraag he?
----------------------------------------
A wise man speaks when he has something to say, the not so wise when he has to say something - Plato
Montague Gepost door Montague op zaterdag 07-07-2001 om 10:03:23
Eng gewoon dat iemand al die namen kent en een prognose kan maken...

Mt-Q
creech
Limited Edition
Gepost door creech op zondag 08-07-2001 om 13:51:28
Montague schreef:
> Eng gewoon dat iemand al die namen kent en een prognose kan maken.

Zeg dan gewoon niks, zeker als je zelf al eerder aangeeft dat het je niks interesseert en je het gaat negeren.

zkills schreef:
> Nog effe over de Tour in het algemeen. Om te beginnen kan die lul van een leblanc van mij op zijn minst de pot op. Als je 'vieze' renners als Pantani, Cipollini en Zulle niet uitnodigt ten gunste van 'scone' FRANSE renners die geen fuck voorstellen, dan houdt het wat betreft de competitie wel erg snel op.

Sja, het blijven Fransen, jeweetwel die mensen die helemaal niet nationalistisch zijn. En daarom ook toprijders niet in beeld brengen, omdat een of andere Fransoos uit het 2e peleton naar het 1e springt enzo. Terwijl iedereen zich afvraagt of die top20 renner nou uit de 2e kopgroep gelost is of naar de 1e springt.

shirt

----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
Montague Gepost door Montague op maandag 09-07-2001 om 16:20:18
My GOD! Wat hebben jullie toch...! Can't take a joke?
Ik denk dat Hinault gaat winnen btw...

Mt-Q
creech
Limited Edition
Gepost door creech op maandag 09-07-2001 om 20:06:52
Montague schreef:
> Ik denk dat Hinault gaat winnen btw...

Bernard of Sébastien ?
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0079 sec.