Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
laureen Gepost door laureen op woensdag 13-01-2010 om 14:41:58
<b>Masterz of tha Mic </b>

Alweer bijgekomen van Oud & Nieuw? Staat de kater alweer buiten de deur? En kun jij je weer in het openbaar vertonen? Top!!!! Want op zaterdag 30 januari luidt Outflow het nieuwe jaar nogmaals in met Masterz of tha Mic: Hiphop zoals hiphop bedoelt is!!!

Line-Up:

Tim Beumers & Friends
Manu
Partysquad
EL-Style
Beatbangers
Die Hard Kids

Waar:
Outflow
Sperwerstraat 9
4901 AW Oosterhout (Noord-Brabant)
www.outflow.nl

Wanneer: 30 januari 2010
Aanvang: 21.00 – 02.00
Entree: € 5,00 (op vertoon van Oosterhoutpas 50% korting)

Minimum Age: 16
Legitimatie verplicht!!!! No ID = No entry


[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-01-2010 @ 20:02:08 ]
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op woensdag 13-01-2010 om 14:57:16
Manu en Partysquad lekkere combi haha
laureen Gepost door laureen op woensdag 13-01-2010 om 20:00:44
Ik weet de combi is niet geheel gepast maar wij als Outflow moeten er voor zorgen dat het voor iedereen toegankelijk is, voornamelijk voor de jongeren in Oosterhout.

Jongeren in Oosterhout hebben meer baat bij artiesten zoals oa. Partysquad. Daar speel ik dus op in. Omdat ik het ook belangrijk vind om een andere kant van hiphop te laten zien en daarbij ook de liefhebbersbezoeker binnen wil krijgen heb ik Tim en manu geboekt,

Verder vind ik dat regionale artiesten ook een kans verdienen om regelmatig op te kunnen treden om de ervaring verder te kunnen ontwikkelen. Daarbij brengen deze artiesten de directe omgeving mee en promoten dit in hun kring.

Dit zijn meerdere punten die goed uit kunnen pakken. Dat de combinatie niet verwacht is wil niet zeggen dat het niks wordt.
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0105 sec.