Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
family dialekt Gepost door family dialekt op donderdag 26-02-2004 om 12:39:26
Rob Vanoudenhoven gezien in de Diestsestraat tijdens de opnames van een (rap)viedeoclip voor het RobRapport (zondagavond voor Witse op de VRT, Belgische televisie). Rob was gans Eminem/8Milestyle gekleed als gangstarapper dik lacheuh, en allemaal kijken (wie het kan ontvangen!
----------------------------------------
.::http://www.soundclick.familydialekt::.
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op donderdag 26-02-2004 om 12:44:40
hehe ff onthouden u komt er toch zelf ook in?
family dialekt Gepost door family dialekt op donderdag 26-02-2004 om 12:47:12
haha, neeje, khemme onthouden voor indie wacke dingen te verschijnen

----------------------------------------
.::http://www.soundclick.familydialekt::.
bertdogg Gepost door bertdogg op donderdag 26-02-2004 om 13:09:19
haha bom moet ik checkke wat vinden jullie trouwens van de kortessem beringen connection bij chris&co??
family dialekt Gepost door family dialekt op donderdag 26-02-2004 om 13:10:30
5tig is nen vetten mc, pressure ook, waze doen bij Chris isni reprazent voor wat ze echt brengen... kvind de 5tig echt de max gewoon, goeie rapper!
----------------------------------------
.::http://www.soundclick.familydialekt::.
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op donderdag 26-02-2004 om 13:11:42
bij chris en co ist echt de max vaak goei texte
bertdogg Gepost door bertdogg op donderdag 26-02-2004 om 13:12:23
ode-c cru heeft ille rhymes maar ik kan nergens iets van ze vinden. dat is klote, ik had een cd met een liejde van hun maar die ben ik kwijt geraakt, maar vind ook geen sites ofzo, is wel jammer. misschien kan iemand van jullie me helpen aan meer informatie ?
bertdogg Gepost door bertdogg op donderdag 26-02-2004 om 13:13:55
ik heb wel alle liedjes van chris&co op pc, maar van de echte ode-c niks
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op donderdag 26-02-2004 om 13:16:04
ik ben niet thuis in de limburgse markt dus ik dacht dat jij ons zou helpen maar kun je die liedjes van chris en co doorsturen ofzo?
bertdogg Gepost door bertdogg op donderdag 26-02-2004 om 13:18:25
ja geen probleem heb je msn ? brechtaelberts@hotmail.com voeg me maar toe as ge wilt
Beatysitter
belgian hiphop lova
Gepost door Beatysitter op donderdag 26-02-2004 om 19:31:22
jow ik heb e lieke van ODC crew vanop een compilatie cd is wel vet
voeg me anders toe lefke74@hotmail.comen k ben rob vanoudenhove trouwens ook tegengekome da wa keigrappig met zn klakske en kap erover hehe

----------------------------------------
Hou je klein in mn aanwezigheid of speel je leven kwijt/ik haal je naam door het slijk als een zedenfeit
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.006 sec.