Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Mightymiel Gepost door Mightymiel op zondag 29-02-2004 om 02:58:25
nam ik in een wazige roes mee op tv....

TEHERAN (ANP) - De Iraanse staatsradio heeft zaterdag gemeld dat de terroristenleider Osama bin Laden is opgepakt. De aanhouding zou al 'geruime tijd geleden' hebben plaatsgevonden in de zogenoemde Tribal Area (stammengebied) aan de grens met Afghanistan.

Het Amerikaanse ministerie van Defensie en de Pakistaanse minister van Binnenlandse Zaken hebben ontkend dat er sprake is van een arrestatie. Het bezoek van de Amerikaanse minister van Defensie Rumsfeld aan Pakistan, donderdag, had volgens de staatsradio te maken met de aanhouding.

Dat de arrestatie nog niet publiek gemaakt is, heeft volgens de zender te maken met de wens van de Amerikaanse president Bush de vangst pas te willen onthullen 'als de Amerikaanse verkiezingen worden gehouden'.

[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-02-2004 @ 03:06:38 ]

----------------------------------------
He was Dying To Get Famous But Never Sold Out
Mip
Gepost door Mip op zondag 29-02-2004 om 11:02:22
geloof het niet
Schaduw Gepost door Schaduw op zondag 29-02-2004 om 11:13:59
ik ook niet
dap
038
Gepost door dap op zondag 29-02-2004 om 11:57:50
naaah denk het ook niet
araphor Gepost door araphor op zondag 29-02-2004 om 12:43:58
De NOS meldde al meteen na dit bericht dat het onjuist was. Wel opletten!
dap
038
Gepost door dap op zondag 29-02-2004 om 12:48:22
de NOS hoort het ook maar van dezelfde bronnen (waaronder het bla bla van Bush).

Als de NOS in dit geval zegt dat het onjuist is, dan betekend dat dat Bush het officieel ontkent heeft .. NOG
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op zondag 29-02-2004 om 12:53:41
weet je nog met Sadam? hij was nog geen 5min gevonden of via CNN wist iedereen het al.. Osama is hun pronkstuk dus als ze hem hebben zul je waarschijnlijk ook meteen zien..

volgens mij zit hij niet meer in Afghanistan.. die kerel heeft nierproblemen en moet elke dag aan een machine gaan liggen.. ik denk niet dat hij zo eentje in elke grot heeft staan he
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op zondag 29-02-2004 om 13:09:30
en jij weet dat hij nier problemen heeft, heb je dat ook officiel gehoord?
hahah

wij weten gewoon nog helemaal niks.
en als er iets verborgen gehouden word zijn wij de laatste die het horen!
----------------------------------------
www.serife.nl
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op zondag 29-02-2004 om 13:24:23
stond toch in t boek van Michael Moore en ik denk niet dat hij dat uit z'n duim zuigt
X-ROLE
"Rappers op tape"
Gepost door X-ROLE op zondag 29-02-2004 om 16:14:56
Yeah right, bron?
----------------------------------------
Je zegt je haat players?Nou ze haten jouw ook.Daan is op kook want waar vuur is is rook.
Schaduw Gepost door Schaduw op zondag 29-02-2004 om 16:18:19
lees je de andere reacties wel door?
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 02-03-2004 om 23:12:14
Ik denk niet dat Osama bin Laden ooit gepakt zal worden. Deze man heeft wel geleerd van het op pakken van Saddam denk ik. Zowieso houdt Osama zich in veel moeilijker gebieden op (denken ze) en weten ze niet eens 100% zeker dat ie nog in Afganistan zit.

Persoonlijk denk ik dat Osama niet meer in Afganistan zelf zit, er zijn nog zat regimes die hem wel willend zijn en die het risico dat de VS er achter komt dat ze hem schuil houden wel willen nemen.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Lau Gepost door Lau op woensdag 03-03-2004 om 19:18:25
Word @ spadeace
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
The Host
aka PeArL PaNdA
Gepost door The Host op woensdag 03-03-2004 om 21:34:25
Wie is Bin Laden dan? , sorry ik kijk geen TV..
----------------------------------------
But I, being poor, have only my dreams I have spread my dreams under your feet.
Tread softly... because you tread on my dreams
Schaduw Gepost door Schaduw op woensdag 03-03-2004 om 22:42:32
weet je dat niet????

dat is de topman van Al Quaida, verantwoorlijk voor 11-9
dap
038
Gepost door dap op woensdag 03-03-2004 om 22:48:39
Quote:
Wie is Bin Laden dan? , sorry ik kijk geen TV.


in welk grottencomplex heb jij gewoont de afgelopen jaren ??
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 03-03-2004 om 22:57:39
niet het zelfde iig
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 17-03-2004 om 23:39:26
Quote:
Fransman wil Osama te pletter rijden
Een 35-jarige Fransman heeft drie maanden voorwaardelijke celstraf en schadevergoeding opgelegd gekregen nadat hij maandag had geprobeerd 'Osama bin Laden' omver te rijden. Het bleek echter niet de echte Bin Laden te zijn maar iemand die op hem leek.

De man reed maandag in zijn auto door de zuidelijke stad Montpellier toen hij ineens een voetganger zag die als twee druppels water op de leider van Al-Qaeda leek. Hij twijfelde geen moment en gaf plankgas, reed dwars door een rood licht en ging met z'n wagen het voetgangerspad op. Hij slaagde niet in zijn poging om de lookalike te vermorzelen omdat hij tegen een trappenhuis crashte.

De bestuurder noemde als reden voor zijn impulsieve actie de angst die hij had voor het terrorisme. Onlangs dreigden terroristen met het plegen van aanslagen in Frankrijk nu de hoofddoekjes.Bron: Fok.nl



Yeah was ie nog bijna gepakt ook
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Zaine
The Thruth Is Behind You.
Gepost door Zaine op woensdag 17-03-2004 om 23:43:50
Dan moet je maar niet op Osama lijken dan vraag je er ook wel om.
----------------------------------------
They Say Music Can Alter Moods And Talk To You, Well Can It Load A Gun Up For You And Cock It Too? Well If It Can Then The Next Time You Assault A Dude Just Tell The Judge It Was My Fault And I'll Get Sued.
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op donderdag 18-03-2004 om 11:34:08
uhm Zaine... jij lijkt ook een beetje op Osama
met je grijze bovenlip
----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
QaaZ
Le Rustique
Gepost door QaaZ op vrijdag 19-03-2004 om 00:57:57
hehe
----------------------------------------
Hey rasta ! Heb je marlboro?
wess
Wees verstandig en fok niet met Wess
Gepost door wess op zondag 21-03-2004 om 18:17:37
zou wel echt een UberAmerikaanse actie van Bush zijn...
----------------------------------------
Ongelofelijk als Haribo! Als Tom cruise ik 'm als afro in m'n cabrio. Ik zie je laterzz jo!!
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0083 sec.