Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 2 ]
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op donderdag 11-03-2010 om 11:29:20


Geïnspireerd door acapella battle leagues als the elements league, smack, grindtime, king of the dot, dont flop en URL is Excellent(bekend van 101 barz die onmenselijk vaak bekeken zijn) begonnen iets op te zetten in nederland voor mensen met die niet het geld hebben om een retourtje oakland te kopen voor een gtwc event als ze een fix battle energie willen. Voorgeschreven battles dus met een snufje flips voor de bruvs

ik post het vooral omdat een ghombre van mij mee doet(diggedy tony) maar ook omdat, mits het succesvol wordt en niemand wordt neegestoken/schoten, een goeie stimulans kan zijn voor de nederlandse battle scene en promotie kan opleveren voor onbekendere rappers.

omdat het de eerste editie is zijn er nog geen grote namen die hun reputatie op spel willen zetten maar alsnog, als je in de buurt bent van roffa en lyrical sword play wilt zien nogza. kom dan langs en support je forum ghombre (tony)

facebook pagina:
http://www.facebook.com/event.php?invites&eid=359081278894
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-03-2010 @ 11:42:45 ]

----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
Tariq
Gepost door Tariq op donderdag 11-03-2010 om 17:55:06
Sowieso, diggedy tony gaat hem pakken, big-r is echt een nerd!
Als het goed is kom ik ook effe langs!
----------------------------------------
Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47
Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het
Gizzle
Onid/Flowėtisch
Gepost door Gizzle op donderdag 11-03-2010 om 18:07:56
Komen d'r vids van á la Grindtime?
----------------------------------------
Basic Instructions Before Leaving Earth'
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op donderdag 11-03-2010 om 18:53:00
@tariq haha, jeweet!

@gizzle aye, shit wordt gefilmd (volgens mij) door dezelfde peeps die de clips schieten van ex en de zwarejongenz
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-03-2010 @ 18:58:29 ]

----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op donderdag 11-03-2010 om 19:46:27
hoop dat het net zo groot wordt als Don't Flop, wat in feite ook een spinoff is van Grind Time & Smack.
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op vrijdag 12-03-2010 om 11:56:28
die league heeft de taal mee + het verleden met jump off en de connecties met amerikaanse rappers via WRC

maar die 101 barz van excellent heeft wel 1+ miljoen views dus er is waarschijnlijk wel vraag naar battle rap(of er zijn gewoon heel veel diehard fans die niet kunnen rippen) en als excellent het fatsoenlijk promoot dan kan het wel tof/groot worden. er zijn genoeg rappers die wel punchlines kunnen schrijven
----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
Gizzle
Onid/Flowėtisch
Gepost door Gizzle op vrijdag 12-03-2010 om 12:01:02
Hmm, aangezien de flyer er nu al is met daarop wie tegen wie is neem ik aan dat het gewoon writtens zijn die gespit gaan worden?

Uiteraard niks op tegen.. zo krijg je wel de hardste texten..zolang de eckte eckte freestyle battle's maar niet verdwijnen..
----------------------------------------
Basic Instructions Before Leaving Earth'
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op vrijdag 12-03-2010 om 12:06:25
ja, writtens zijn openly accepted

en tjsa freestylen. ik vind het altijd een touchy subject met battlen, het komt vaak niet verder dan wat hoer/ik fok je op/bitch/je moeder dissen(95% van de nederlandse battles(-spitt en een paar uitzonderingen)) maar natuurlijk zijn flips wel awesome en ik denk dat ze daar ook wel punten voor geven.

Ik denk dat als dit hele concept door wordt gezet en serieus wordt genomen dat het niveau van de battle scene zal verbeteren, ik hoorde dat een paar gasten dachten wel ff te kunnen freestylen bij deze battles maar als je dat doet tegen 3 voorgeschreven relevante verses dan sta je voor joker en dan doe je de volgende keer wel beter je best/schrijf je voor.
----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
Tony
Onverbeterlijk
Gepost door Tony op vrijdag 12-03-2010 om 17:15:27
Quote:
<b>Gizzle schreef op 12-03-2010 @ 12:01</b>
Hmm, aangezien de flyer er nu al is met daarop wie tegen wie is neem ik aan dat het gewoon writtens zijn die gespit gaan worden?

Uiteraard niks op tegen.. zo krijg je wel de hardste texten..zolang de eckte eckte freestyle battle's maar niet verdwijnen..


1 van de deelnemers gaat freestylen, apnormaal als ik me niet vergis.
surgeon general van grind time weigert grotendeels ook voor te writen. kut voor zn record, maar die papi is wel fo real en je beoorrdeelt ook minder door de skills die hij daarmee toont. iedergeval, hij dwingt er zelfs nog meer respect mee af als hij een battle weet te winnen. door zo scherp te blijven kan je ook onpoint reply's dope flippen. wat een groot plus is bij battles, het ontkrachten van andermans verse.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-03-2010 @ 17:32:27 ]
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op vrijdag 12-03-2010 om 17:42:31
hier zou ik echt graag ooit eens aan deelnemen
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op vrijdag 12-03-2010 om 18:13:38
hollar @ excellent op hyves. als deze versie een succes wordt dan komt er vast nog wel een vervolg op. en dope flowende belgen zijn altijd welkom, denk ik!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-03-2010 @ 18:15:24 ]

----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op zaterdag 20-03-2010 om 16:45:44
bij elke harde punchline die ik die dag hoor ga ik zo doen:


of zo bij spitsvondige wordplay



en als ik gewoon props geef is het op deze tip:


----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op zaterdag 20-03-2010 om 18:55:35
hahaha dieje middelste herkende ik direct
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op zondag 04-04-2010 om 12:00:02
EX legt uit:

----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
Gizzle
Onid/Flowėtisch
Gepost door Gizzle op zondag 04-04-2010 om 12:19:01
Dope, niets meer dan props voor Ex..
Ben benieuwd naar de vids
----------------------------------------
Basic Instructions Before Leaving Earth'
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op zondag 11-04-2010 om 16:53:54
Wie weet hoe dit is afgelopen?
----------------------------------------
onderschrift
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op zondag 11-04-2010 om 17:17:20
ik.

http://jordyvision.wordpress.com/2010/04/10/verslag-van-de-punchout-battles/
----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
Gizzle
Onid/Flowėtisch
Gepost door Gizzle op zondag 11-04-2010 om 17:27:55
Ait, story wel effe cool.. maar ben nu toch wel echt benieuwd geworden naar de battles. Weetje wanneer de vids online gaan?
----------------------------------------
Basic Instructions Before Leaving Earth'
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op zondag 11-04-2010 om 17:45:06
Dope verslag!
benieuwd naar de videos
----------------------------------------
onderschrift
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op zondag 11-04-2010 om 19:35:51
geen idee wanneer ze gereleased worden, maar dan zal ik ze wel posten in dit topic. volgens EX komt er deze week nog een promo filmpje op hiphopinjesmoel.nl

en hopelijk komt er nog een event want het was echt een awesome avond en een battle meemaken van 2 meter afstand is echt een hele andere ervaring dan via youtube.
----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
Jspr
Gepost door Jspr op zondag 11-04-2010 om 19:36:59
Dat is toch het hele idee? Dat het nu aan 1 stuk doorgaat, of was dit meer een pilot.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op zondag 11-04-2010 om 19:43:31
ja word. maar die shit moet wel geregeld worden en er moet animo voor blijven. Maar ik hoor alleen maar positieve berichten dus ik denk dat het wel goed komt.

nog NL-hiphopperts die mee willen doen?
----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op zondag 11-04-2010 om 20:46:41
ja ooit wel
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op zondag 11-04-2010 om 23:36:14
opzich regelt de animo zich vanzelf als je een league ontwikkelt tot 20-30 emcees.
Maar het moet wel op een serieuze basis komen willen mensen er tijd voor vrijmaken en de juiste personen vinden gaat in Nederland iets minder gemakkelijk dan in Amerika.

maar ik vind het een dope initiatief en ik juich het zeker toe hoop dat het van de grond komt
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op maandag 12-04-2010 om 11:07:21
promo filmpje is online:
http://injesmoel.com/articles/3432
----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op dinsdag 20-04-2010 om 11:14:19
en ook de eerste eckte battle

http://bit.ly/9hk3ro
check de sfeer en ga gek. kwalitatief was dit de minste van de avond dus het niveau gaat alleen nog maar omhoog.

als je op de hoogte wilt blijven van de ontwikkelingen op het gebied van neerlandse battle league, join dan die punchout hyve
http://punchoutbattles.hyves.nl/

genoeg promo.
----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op dinsdag 20-04-2010 om 12:44:30
Haha die Apnormaal is kk wack.
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op dinsdag 20-04-2010 om 13:18:21
keep in mind dat hij freestylede.. maar tja, het was een beetje choppy [:

en de punches waren ook niet van bijzonder hoog niveau.

jammer dat de camera niet de volledige aanwezigheid vastlegt van die il duce papi. hij head ice'de hem helemaal!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-04-2010 @ 13:19:18 ]

----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op dinsdag 20-04-2010 om 13:22:12
Ja hij freestylede, maar dat is toch (bijna) altijd bij battles. Er zijn pappies die 100x beter kunnen freestylen. Als je niet kan freestylen doe dan ook gewoon niet mee denk ik dan..hij zet zichzelf alleen maar voor lul.
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op dinsdag 20-04-2010 om 13:25:11
Quote:
Zjoerd schreef op 20-04-2010 @ 12:44
Haha die Apnormaal is kk wack.

idd
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op dinsdag 20-04-2010 om 13:53:12
Quote:
Zjoerd schreef op 20-04-2010 @ 13:22
Ja hij freestylede, maar dat is toch (bijna) altijd bij battles. Er zijn pappies die 100x beter kunnen freestylen. Als je niet kan freestylen doe dan ook gewoon niet mee denk ik dan..hij zet zichzelf alleen maar voor lul.

dit is een geschreven league en dat wist hij maar hij koos er voor om te freestylen.

en word, deze showing is niet perse een incentive om zn album te checken.
----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op dinsdag 20-04-2010 om 13:56:50
Aah oke, ik wist niet dat dit een geschrevebn league is man. Damn nu ik dat weet is die Il Duce ook wack.
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op dinsdag 20-04-2010 om 14:05:14
nah man, die gast komt niet helemaal over op camera(hij heeft swagger for days!). maar hij was hard. en hij freestylde ook(hij had maar 2 rondes voorbereid)

en sowieso die shit is volgens mij kanker lastig, het feit dat je mag voorschrijven betekend niet automatisch dat alles wat je opschrijft ook kan spitten. Je staat in de spotlight omringd door 80 buckwild papies die allemaal doodstil zijn en je willen horen rappen. Het was een wonder dat niemand echt helemaal was gechoked

Ik denk dat het niveau van de volgende edities wel beter zal zijn. check de eerste grindtime battles en check hoe het nu is.
----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op dinsdag 27-04-2010 om 11:35:54
2e battle


----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op dinsdag 27-04-2010 om 12:58:43
Quote:
<b>Teh_Jordy schreef op 20-04-2010 @ 14:05</b>
Ik denk dat het niveau van de volgende edities wel beter zal zijn. check de eerste grindtime battles en check hoe het nu is.


ben ik het niet mee eens, die eerste grind time battles (DFD vs tantrum bijvoorbeeld) waren ook van hoog niveau..
Ik vind dat GT qua niveau niet echt heel veel vooruit gegaan is, wel in de breedte enorm ontwikkeld is, veel cats met goeie inhoud en delivery.

ik zeg, zet er wat formerly Spitt cats in en hele dope artiesten die veel te underrated zijn en je hebt een goeie league, dit is nog duidelijk veel te veel beinvloed door zware jongenz

JORDYVISION SCHAGUHHHH
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-04-2010 @ 13:01:29 ]
Jspr
Gepost door Jspr op dinsdag 27-04-2010 om 13:11:49
Hahaha deze is dan wel een stuk doper dan die eerste
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op dinsdag 27-04-2010 om 13:14:46
Ex is echt een clone van Lush One/Kap Kallous trouwens hij zegt precies dezelfde shit in battles.. dat vind ik wel jammer
en die sterretjes in beeld hoeft van mij ook niet, en het camerawerk moet nog wel wat verbeterd worden vind ik..
maar verder ziet alles er dope uit, deze battle was echt stukken beter en het heeft heel veel potentie
Jspr
Gepost door Jspr op dinsdag 27-04-2010 om 13:18:40
Haha jezus man die dikke pwned wel

Ik zie iedereen ja knikken, je bent NL kampioen zaad slikken, Europees kampioen paalzitten en wereldkampioen aarslikken
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-04-2010 @ 13:18:52 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Vent
Gepost door Vent op dinsdag 27-04-2010 om 13:49:35
die chrismeth kwam wel aardig hard.. maar hij moet wat meer werken aan ze delivery/FLOW
beter neemt ie een pauze'tje na z'n punchline ipv gelijk de volgende zin in te starten.. ik denk dat die &quot;1 minuut&quot; ook wel wat gerekt word als de helft van de tijd mensen aan het juichen zijn
maar je ziet die shit ook bij die grindtime mannen.. gasten doen het al zo lang dat op het moment van de rijm/punch die delivery EXTRA HARD HARD is snapje

shits aan verder.. hoop dat dit doorgezet wordt.. NL moet nog wel ff wat oefenen om het niveau op te krikken

edit; riekmiks heeft te veel SMACK gekeken zoals hij easy roept.. shit man die shit moet je rustig zeggen na een harde ronde.. niet keihard rondschreeuwen na een matige ronde

edit; riemiks deed die pauze shit beter maar matige lines.. 2e rond van chris harder
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-04-2010 @ 13:53:48 ]
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op dinsdag 27-04-2010 om 14:17:02
ik had ook in m'n commentaar/beredenering voor mn vote die bij alle battles weg is geedit, dat riemieks ronde 1, meth 2 en riemiks ronde 3 en dat ik promo OT wou zien. Die is er ook geweest dus die komt waarschijnlijk op een later tijdstip online te staan. en word @vent over dat easy(volgens mij hoor mij ook lachen) en holler at huussuh dan, die gast zou potten breken in deze league.

en die sterretjes bij harde punchlines is wel een beetje corny ja

en @bizzy_d DFD vs Tantrum is bij lange niet de eerste battle. maar ik begrijp em, gasten die dit checken weten wat ze moeten verwachten en welk niveau ze minimaal moeten behalen.

Ik las op de straten(hyves) dat eerst 'try outs' worden ingepland en dat bij het volgende eckte event surya down is met battlen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-04-2010 @ 14:18:04 ]

----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op dinsdag 27-04-2010 om 14:36:40
Remix komt wel harder dan verwacht. Wel leuk concept. Nu kunnen mensen die niet kunnen freestylen en on-beat kunnen flowen ook is de mc spelen Zoiezo verfrissend ten opzichte van normale battles. Alleen mis de onvoorspelbare factor wel een beetje van een freestyle battle. Misschien ga ik me ooit is inschrijven, lijkt me wel leuk om een keer te doen.
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op dinsdag 27-04-2010 om 14:56:33
surya vs dax! de nederlandse illmac vs thesaurus

en dit en freestyle battles over beats zijn natuurlijk niet echt te vergelijken(80% van grindtime kan ook niet rappen over beats)
----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op dinsdag 27-04-2010 om 15:03:19
Quote:
Teh_Jordy schreef op 27-04-2010 @ 14:17
en @bizzy_d DFD vs Tantrum is bij lange niet de eerste battle. maar ik begrijp em, gasten die dit checken weten wat ze moeten verwachten en welk niveau ze minimaal moeten behalen.


word. ik zei iets te snel over DFD vs Tantrum maar dat is wel de battle die ze de grootste boost gegeven heeft.
Eerste (gefilmde) GT battle was volgens mij van Unorthodox Phrases kan dat kloppen? tegen state of mind geloof ik
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op dinsdag 27-04-2010 om 19:49:58
Quote:
Bizzy_D schreef op 27-04-2010 @ 15:03
(...)

word. ik zei iets te snel over DFD vs Tantrum maar dat is wel de battle die ze de grootste boost gegeven heeft.
Eerste (gefilmde) GT battle was volgens mij van Unorthodox Phrases kan dat kloppen? tegen state of mind geloof ik

ja zoiets, maar die hele oude grindtime battles waren niet erg heel goed, thesaurus clones met super geforceerde multies(mosh). pas toen de westcoast erbij kwam ging het niveau heel snel omhoog(heel kort door de bocht))

maar volgende week diggedy tony z'n battle!
----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
Liquidfighter
Dr Pepper
Gepost door Liquidfighter op woensdag 28-04-2010 om 16:27:46
Haten op Mosh........? Niccuh please


Ga je schamen morron
----------------------------------------
-
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op woensdag 28-04-2010 om 18:18:24
hahaha

hij is de witte tiger ty(maar dan niet cool)



en hij bewijst z'n top status heid met lines als:
He looks like Tiger Woods
Busted nuts inside of Little Red Riding Hood
Then out came Kobe Bryant’s foot



he just makes stuff rhyme. en forceert het als de kanker. Z'n battle met johhny storm was dope maar meer door storm dan door hem
[ Dit bericht is gewijzigd door op 28-04-2010 @ 18:19:48 ]

----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op woensdag 28-04-2010 om 18:24:40
haha ik heb men mening op 101 gegeven, vrij onderbouwd. Nu ik reacties lees, kan ik me wel in Vent zen mening vinden.
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op woensdag 28-04-2010 om 18:35:38
aardig stukje maar goddamnit, dan lopen ze erop te haten. ze moeten juist bedanken dat er iemand inhoudelijk op reageert
----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op woensdag 28-04-2010 om 19:16:44
Je weet toch wel dat er een IQ maximum van 50 geldt op 101 barz? sjeesszz...
Liquidfighter
Dr Pepper
Gepost door Liquidfighter op woensdag 28-04-2010 om 20:18:13
Quote:
he just makes stuff rhyme. en forceert het als de kanker. Z'n battle met johhny storm was dope maar meer door storm dan door hem


Haha hij murderde Storm op z'n sloffen, zelfs Storm fans geven dat toe
En zijn battles tegen Knowledge Medina en D-Lor zijn legendarisch

Hij verneukt het tegenwoordig alleen door altijd wasted als een mahfacker te battlen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 28-04-2010 @ 20:19:35 ]

----------------------------------------
-
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 2 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0243 sec.