Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Studio- en audiotechniek /
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op donderdag 18-03-2010 om 16:06:40
Is er een vsti (voor adobe aud 1.5) die je backups/adlips automatisch kan synchen met je main stem? Dat zou mn een hoop schouderpijn schelen
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
Vent
Gepost door Vent op donderdag 18-03-2010 om 17:08:18
heb je dikke latency dan met je opnemen freek? Of gewoon geen gezeik met latency maar zitten de adlibs er toch net een beetje naast? Ik ken iig geen software die het kan maar wie weet

vrees van niet tho
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op donderdag 18-03-2010 om 17:53:30
Hmmm, lijkt me wel raar als ze daar iets voor hebben. Gewoon alle adlibs in 1 track opnemen en onder je stem zetten is het snelst denk ik. Kan dat niet door latency (vertraging) dan moet je een betere geluidskaart kopen of je asio drivers updaten/goed instellen.
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
-Profix
Profixtiviteit
Gepost door -Profix op donderdag 18-03-2010 om 19:06:07
of gewoon iets eerder opnemen
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op donderdag 18-03-2010 om 22:14:45
Er is, naar mijn weten, geen programma voor het synchroniseren van je adlips met je main vocals. Echter kun je het wel vrij makkelijk ongeveer gelijk krijgen door in te zoomen. Gaat je geen schouderpijn schelen tho'.
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op donderdag 18-03-2010 om 22:18:43
Word naar fris,je kan op de millisec verplaatsen met audition.
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
L2N
twezus
Gepost door L2N op vrijdag 19-03-2010 om 01:34:32
freek, freek, freek , je stelt me teleur. Addlips in 1x zetten anders wissen en weer ineenkeer, shit is music man moet wel naturel, tenzij je weer een heel ziek reffreinene ding wil maken dan heb ik niks gezegd.
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
SchoppenHeer Gepost door SchoppenHeer op vrijdag 11-06-2010 om 02:07:37
Freek

dat programma bestaat wel, volgens een leraar op het cons. Audio aligner ofzoiets heet dat en ik kan het nergens vinden als download. Maar het bekijk de golfvorm van de main vocal en past daar de dubs op aan
blasterjack
BJ
Gepost door blasterjack op donderdag 01-07-2010 om 17:26:17
pak de stukken die je geaddlipt wilt hebben en gooi er dubsize (CEP VST) overheen

Hij pakt gewoon die stukken en doet de stem net genoeg pitchen waardoor het precies klinkt alsof je het 2x opgenomen hebt

Werkt niet lekker bij elke stem helaas
----------------------------------------
Represent B.J crew productions genooiyork4life
www.bjmusik.tk voor meer dan 40 dope rappers
 Index / Studio- en audiotechniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0085 sec.