Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op maandag 01-03-2004 om 18:22:19
is er in NL ook zoveel gezeik over zijn proces als hier in 't nieuws? hier is echt te erg: beginnen ze al om 7uur met: ja en nu komt die binnen in het gerechtshof, binnen een kwartier komt Dutroux aan!

echt een groot mediacircus

probeer maar is t 7uur journaal op TV1 te checken..
Mip
Gepost door Mip op maandag 01-03-2004 om 18:42:10
valt hier wel mee, gewoon kort verslagje over de stand van zaken
mc_dizzall
Gangsta Crew
Gepost door mc_dizzall op maandag 01-03-2004 om 19:36:13
wah kort verslagjuh over stand van zakuh?? ik word gek van diej rotkop om als ik 'n bietje aant zappuh ben zie ik zijn kop op bijna elke zender staan man!!
----------------------------------------
P'ce
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op maandag 01-03-2004 om 19:38:34
hehe hij was vandaag al in slaap gevallen en eiste dat zn kop niet op tv zou komen!
L2N
twezus
Gepost door L2N op dinsdag 02-03-2004 om 00:29:20
Ik hoop dat ie dood word gemaakt
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 02-03-2004 om 11:05:54
w0rd! alleen jammer dat het niet mag...
Mip
Gepost door Mip op dinsdag 02-03-2004 om 20:02:53
echt te arrogant gewoon in slaap vallen

van mij maggie levenslang zitten
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op dinsdag 02-03-2004 om 20:11:29
hij gaat wel levenslang zitten

ik vind levenslang in een cel veel erger dan doodstraf (voor die persoon) dus fuck doodstraf!
Mip
Gepost door Mip op dinsdag 02-03-2004 om 20:17:42
w0rd!
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 02-03-2004 om 23:07:44
Marc zal vast wel levenslang krijgen, bewijsvoering zal wel erg goed in elkaar zitten. Stijlloos hoe die in slaap valt, maar goed ik ga niet lullen over situaties die ik niet ken, kan tenslotte echt wezen dat ie een paar nachten erg slecht heeft geslapen. En een rechtzaak is vast niet het meest ideale om bij wakker te blijven.

Vind het jammer dat dat proces zo veel kost, geld kan beter besteed worden. Vind het trouwens wel koel van dat hotel nabij de rechtzaak om de ouders van de vermoorde meisjes gratis een kamer aan te bieden voor de duur van het proces. Stukje marketing natuurlijk, maar toch goed werk.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op dinsdag 02-03-2004 om 23:48:30
beter vragen ze wat geld aan de toeristen en de journalisten
als je een proces hebt ga je normaal echt er opgefokt zitten zodat je echt niet kan slapen.. die kerel wilt gewoon opvallen want binnen 10 jaar is hij half weggerot in zn cel en weet zowat niemand nog wie hij is
Mc_sKiTtLeS
De Topfokker - 0416
Gepost door Mc_sKiTtLeS op woensdag 03-03-2004 om 11:14:00
Nu ook ik belgië te verkrijgen... Busjes met achterdeur sluiting....

Wat was dat een blunder zeg Jezus....

Ach ja hijs gelukkig nooit nooit ontsnapt ofzo he....Maar wel heus.

Sorry belgen kep niks tegen jullie maar als de pers van de hele wereld op jullie stoep staan en ja laat zon grote steek vallen dan maak je je er echt niet populairder op....
----------------------------------------
www.soundclick.com/praatjesmakers
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 03-03-2004 om 12:24:52
misschien was dat de bedoeling wel...
dat ie gesloopt wordt

scheelt het belgische recht een bij voorbaat geflopt proces.
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op woensdag 03-03-2004 om 12:25:36
belgen zitten toch altijd voorin?
geen "achterdeur sluiting" nodig dan...
lijkt mij iig.
----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op woensdag 03-03-2004 om 12:42:24
ja zag het op t nieuws maar begreep er niet veel van.. was toch een dubbel deur dus maakt niet echt uit, behalve dan dat marc een koude neus heeft gekregen
Blunt Gepost door Blunt op woensdag 03-03-2004 om 13:46:12
Is toch ook niet zomaar een mafkees die dutroux,
dus als er zo 1 voor de rechter komt is er veel aandacht voor, opzich niet zo gek natuurlijk.
Gelukkig hebben ze tegenwoordig afstandsbedieningen, daar zitten knopjes op.
Moet je eens op drukken voor de grap.
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op woensdag 03-03-2004 om 14:03:15
hij is gewoon zot!
Mip
Gepost door Mip op woensdag 03-03-2004 om 17:38:48
Quote:
spade schreef op 02-03-2004 @ 23:07:44
Vind het jammer dat dat proces zo veel kost, geld kan beter besteed worden.

woord, een hele rechtbank laten maken speciaal voor 1 zaak vind ik echt overdreven
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op woensdag 03-03-2004 om 18:56:13
gewoon nieuw omdat de oude versleten was en ze gaat spijtig gênoeg nog gebruikt moeten worden
Lau Gepost door Lau op woensdag 03-03-2004 om 19:12:34
...leugenaar...
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
The Host
aka PeArL PaNdA
Gepost door The Host op woensdag 03-03-2004 om 21:35:45
Yep Dutroux, hij had de Moordgasten moeten pakken, waren we daar ook vanaf.
----------------------------------------
But I, being poor, have only my dreams I have spread my dreams under your feet.
Tread softly... because you tread on my dreams
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op woensdag 03-03-2004 om 21:39:17
hard... maar toch: HAHAHAH
dap
038
Gepost door dap op woensdag 17-03-2004 om 23:37:12
RUSSEL - In het zoutvaatje van Dutroux is een sleutel voor handboeien ontdekt. Dat meldde de radiozender VRT woensdagavond.

De vondst is dinsdagavond tijdens een controle van de persoonlijke bezittingen van Dutroux gedaan, bevestigde het kabinet van minister van Justitie Onkelinx. De precieze omstandigheden van het voorval worden onderzocht.

De sleutel zat verborgen in een vat zout dat zich buiten de cel van Dutroux bevond. Net zoals andere gedetineerden beschikt hij over een aantal levensmiddelen waarvan hij, op aanvraag, gebruik kan maken.

Op verzoek van Onkelinx waren de controles van de cel en de bezittingen van Dutroux sinds het begin van het proces tegen de verdachte kindermoordenaar opgevoerd.

soww para
Zaine
The Thruth Is Behind You.
Gepost door Zaine op woensdag 17-03-2004 om 23:50:36
Wat is Onkelinx nou voor naam (of achternaam) het lijkt wel op Obelix, misschien is het wel familie.
Als er al een sleutel van de handboeien van Dutroux (neem ik aan) daar gevonden wordt bij hem in het zoutpotje dan lijkt het mij sterk dat er niet een 1 of andere mafkees daar rond loopt die mee helpt om hem telaten ontsnappen.
----------------------------------------
They Say Music Can Alter Moods And Talk To You, Well Can It Load A Gun Up For You And Cock It Too? Well If It Can Then The Next Time You Assault A Dude Just Tell The Judge It Was My Fault And I'll Get Sued.
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 18-03-2004 om 00:42:07
onvoorstelbaar... echt zonder twijfel het grootste drama in de belgische rechtspraak.
Mip
Gepost door Mip op donderdag 18-03-2004 om 14:34:46
grootste drama vind ik nog wel zn ontsnapping van '98..
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 18-03-2004 om 15:07:17
grootste drama is het voorarrest van 8 jaar.
Mip
Gepost door Mip op donderdag 18-03-2004 om 17:46:25
ik geloof niet echt dat ik dat een drama vind
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op donderdag 18-03-2004 om 18:03:03
best wel grappig dit
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 19-03-2004 om 14:13:58
het is wel een drama mip. Niet dat ie niet verdiend om te zitten, maar dat soort grappen werken altijd in zijn voordeel. t liep maar een paar maanden tegen de maximale voorarrest tijd. door zoiets worden in Nederland mensen vrijgesproken.
dap
038
Gepost door dap op donderdag 25-03-2004 om 19:13:20
BRUSSEL/AARLEN -

Wie in België de naam van Marc Dutroux laat vallen, komt al snel dichtbij de alarmknop. Vorige week woensdag ontstond al grote opschudding na de vondst van sleutels van handboeien in een zak zout vlakbij Dutroux' cel. Een week later was er meteen sprake van nieuwe commotie nadat een wegwerpscheermesje werd aangetroffen in de arrestantenwagen, waarmee Dutroux dagelijks van de gevangenis van Aarlen naar de rechtbank wordt vervoerd.

De directeur-generaal van de strafinrichtingen, John van Acker, sloot woensdagavond elk verband tussen het scheermesje en het proces-Dutroux uit. De herkomst van het mesje is niet op te sporen, verklaarde hij tegen het Belgische persbureau Belga. Er komt geen intern onderzoek naar het incident.

Een woordvoerder van de rechtbank in Aarlen had eerder woensdagavond al verklaard dat ook justitie het "non-event" niet uitzoekt. "Er zijn tussendoor ook andere mensen met deze wagen vervoerd", aldus de woordvoerder. "Wellicht hebben die het mesje in het voertuig achtergelaten."

Het scheermesje is maandagochtend al gevonden, voordat Dutroux in de boevenwagen stapte. De vondst werd woensdagavond bekendgemaakt.
Mip
Gepost door Mip op donderdag 25-03-2004 om 19:38:49
ach ja..met een scheermesje kun je niet uitbreken ofzo maar toch weer slordig
ze zouden toch beter moeten weten daar in BE
Schaduw Gepost door Schaduw op donderdag 25-03-2004 om 19:39:56
niet uitbreken, wel zelfmoord.....niet dat dat erg zou zijn.
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op donderdag 25-03-2004 om 19:46:35
nadat hij erop heeft gezeten en ervoor wordt dat busje gecheckt dus zal wel niet van hem komen
Mip
Gepost door Mip op donderdag 25-03-2004 om 20:48:24
Quote:
mc De Beul schreef op 25-03-2004 @ 19:39:56
niet uitbreken, wel zelfmoord.....niet dat dat erg zou zijn.

zelfmoord voorkom je toch niet als hij dat echt wil
hij kan net zo goed zn laken van zn bed gebruiken om zichzelf te wurgen bijvoorbeeld
Schaduw Gepost door Schaduw op donderdag 25-03-2004 om 20:51:11
ok, heb je gelijk aan
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op donderdag 25-03-2004 om 21:02:12
ze zorgen wel dat hij dat niet kan hoor trouwens die kerel is te eidel om zelfmoord te doen
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op vrijdag 26-03-2004 om 11:55:28
IJdel

https://www.nlhiphop.nl/forum/showtopic.php?id=3492
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 26-03-2004 om 15:17:27
smartass
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op vrijdag 26-03-2004 om 15:54:22
ik zeg toch dat ik porblemen heb met ij en ei
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.007 sec.