Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Weazel
Gepost door Weazel op vrijdag 07-05-2010 om 08:37:25
In ieder geval, daar is een grote kans op.

Sha Money XL (New York, 11 februari 1976), geboren als Michael Clervoix III, is een Amerikaanse muziekproducent. Hij is oprichter van Sha Money Management, een bedrijf dat bestaat uit meerdere nieuwe muziekproducenten. Sha Money XL zorgde ervoor dat 50 Cents bekendheid enorm toenam en hij produceerde meerdere liedjes van hem, waaronder "Poor Lil Rich", "Beg For Mercy" en "This Is 50". Nadat 50 Cent van Interscope Records zijn eigen label kreeg werd Money XL president van G-Unit Records.

Sha Money XL produceerde ook een aantal liedjes van andere bekende artiesten, waaronder die van Slim Thug, Snoop Dogg en Paul Wall. Ook produceerde hij vier liedjes van 2Pacs laatste album Pac's Life.

Grappig interview op Urban Daily (Interscope krijgt ervan langs).




En nog een stuk interview van MTV met Sha Money..


In case you haven’t heard, Sha Money XL was recently named Senior VP of A&R at Def Jam Records. Congrats! Sha talked to MTV about his new job and possibly bringing 50 and the Unit to the house Russell built.

“I spoke to Fif, to [his manager Chris] Lighty. I would love to see that there,” Sha admitted. “Banks has an amazing record right now, independently. If things work out, then yeah, I would love to see that happen. The beef stuff, I’m over. We at a certain point in life where we don’t even need that. We eat that. So I will let them speak for their own, but honestly, I would like to see a company continue to grow. And I think G-Unit is in a position — coming from an independent space — that can continue to do their thing. I would like to provide an opportunity for them to continue to grow.”


Muzikaal gezien lijkt mij dat ook geen verkeerde zet nee.
Daarbij zou ik Def Jam ook wel graag weer eens op volle toeren zien draaien.

Maar dan wel met ''fatsoenlijke'' Hip Hop, niet van die toyhop shit..
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op vrijdag 07-05-2010 om 10:55:11
Kan twee kanten op wat mij betreft.
Of G-Unit gaat goeie muziek maken, want Lloyd Banks en fiddy hebben evengoed wel skills (gehad)
of het wordt kakka muziek op Def Jam

ben er in beide gevallen niet echt blij mee maar t zal me verder aan me reet roesten want ik check G-Unit toch niet uit principe
Do-P
!Ongelegen!
Gepost door Do-P op vrijdag 07-05-2010 om 12:14:49
Dat uberhaupt iemand dit volgt :S
----------------------------------------
L2N: "quoten is voor homo's"
Weazel
Gepost door Weazel op vrijdag 07-05-2010 om 14:27:41
Quote:
Do-P schreef op 07-05-2010 @ 12:14
Dat uberhaupt iemand dit volgt :S


Beter gaan ze jou volgen he?
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0102 sec.