Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Niks
Weet je 't al?
Gepost door Niks op vrijdag 21-05-2010 om 21:09:18
http://renshit.hyves.nl/

Brainless

Check 'm.

Jóó!
----------------------------------------
www.myspace.com/niksb
A_PART Gepost door A_PART op vrijdag 21-05-2010 om 21:22:19
hey,

ik vind de beat beat niet zo man, sample gebruik doet gewoon pijn aan me oren, die scratching samples zijn ook niet helemaal lekker op de beat en het intro vind ik ook een beetje zwak. die open hi hat die je af en toe hoort doet echt pijn aan me oren zo hoog dat ie staat. Ik kan ook echt duidelijk horen dat je met Fruity bezig bent....

ik heb niet echt een pluspunt voor je sorry

hopelijk heb je hier wat aan
Niks
Weet je 't al?
Gepost door Niks op zaterdag 22-05-2010 om 00:35:24
haha nouja ik vond 'm wel wat hebben zo Maar zo kun je erover denken ja. Scratches misschien iets teveel maar het is geen sample man. Alleen de intro is uiteraard een sample.
Nouja had wel positieve comments verwacht op deze beat. Blijkbaar niet
----------------------------------------
www.myspace.com/niksb
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op zaterdag 22-05-2010 om 00:45:49
die scratches zijn echt fucked. sample heb ik ook al heel vaak gehoord geloof ik. Ook niks mee gedaan dan. Je drums zijn ook nergens. Layeren die drums. Dikkere sounds gebruiken etc.

Overgang van intro naar sample vinnik ook niet zo

mja
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
Niks
Weet je 't al?
Gepost door Niks op zaterdag 22-05-2010 om 00:50:44
Oké opzich een beat die gewoon geskipped kan worden dus. Dacht dat deze misschien wel kon worden gewaardeerd^^ maar ik ga in elk geval 'm ff aanpassen op wat fronten. Drums layeren, scratches beperken .
Waar heb je deze sample vaker gehoord dan? Heb deze beat lang geleden gemaakt en jou waarschijnlijk al eens laten horen.
maarja
----------------------------------------
www.myspace.com/niksb
A_PART Gepost door A_PART op zaterdag 22-05-2010 om 02:07:57
al wel eens paralelle compressie geprobeerd ook wel genoemd als new york compressie, check dat ff op youtube
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0092 sec.