Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
drace Gepost door drace op vrijdag 11-06-2010 om 18:43:57
nieuwe beat gemaakt:
chek hem op mijn myspace, de bovenste:
Mijn Myspace

commentaar zou fijn zijn .
PZ
A_PART Gepost door A_PART op vrijdag 11-06-2010 om 21:45:03
huhmmmm, die piano sample is leuk maar niet echt bijzonder....misschien kan het aan mij liggen maar het lijkt wel of je kick dieper is dan je sub? ik heb het op oordopjes geluisterd maar denk niet dat het aan mij ligt....

overigens je afmix klinkt erg rommelig heb je er uberhaubt wel wat aan gedaan?

en die vocals gaan me een beetje irriteren op een gegeven moment....

mijn feedback voor jou, helaas niet echt heel positief
JaimyBennett
www.myspace.com/jaimybennett
Gepost door JaimyBennett op vrijdag 11-06-2010 om 22:17:12
Beat zit helemaal niet slecht in elkaar hoor..
Zo te horen weet je iig wel waar je mee bezig bent, maar ben het idd eens met de punten van A_Part.
Sample en vocaltjes gaan redelijk snel vervelen imo. Vooral het stukje vanaf ong. 1.40 vind ik minder..
Dat zijn de puntjes die ik zou willen noemen, maar nogmaals verder heus geen hele slechte beat ofzo!

P'Z
Bennett
drace Gepost door drace op zaterdag 12-06-2010 om 17:31:17
Quote:
A_PART schreef op 11-06-2010 @ 21:45
huhmmmm, die piano sample is leuk maar niet echt bijzonder....misschien kan het aan mij liggen maar het lijkt wel of je kick dieper is dan je sub? ik heb het op oordopjes geluisterd maar denk niet dat het aan mij ligt....

overigens je afmix klinkt erg rommelig heb je er uberhaubt wel wat aan gedaan?

en die vocals gaan me een beetje irriteren op een gegeven moment....

mijn feedback voor jou, helaas niet echt heel positief


ja sorry man, ik kan dat afmixxen niet
ben nou 4 maandjes bezig met hip hop en heb het zelf allemaal uitgevogeld hoe ik deze beats maak door een beetje beatmakervandeweek filmpjes te kijken snapte

als je me een linkie van een filmpje of uitleg van afmixxen zou wel hard zijn .

PZ
A_PART Gepost door A_PART op zaterdag 12-06-2010 om 17:51:02
Haha, ja afmixen leer je niet 123....afmixen is ook nooit het zelfde....voor afmixen heb je een basis kennis nodig van het gebruiken van equalizers/compressors/reverb/volumes etc....ik ben al een tijdje bezig en af en toe lukt het mij ook niet om een goed gebalanceerde mix te krijgen....als je echt de perfecte mix wilt krijgen moet je echt jaren oefenen.

Wat een goede tip is probeer op een zacht volume je volumes goed te krijgen om dat je dan beter hoort wat te hard of te zacht staat....

Ik heb ergens nog wel een globale eq schema, wat erg handig is zal hem binnekort wel even posten....

Gewoo heel veel op forums en youtube kijken of gewoon vragen stellen hier op het forum
EProductions
Beatbakker
Gepost door EProductions op zondag 13-06-2010 om 17:20:13
Wat hierboven gezegd word. En de snare staat veel te hard, en de kick hoor ik bijna tot niet op mn monitors.
Veel oefenen, en prutsen !
Zeker niet opgeven
----------------------------------------
http://www.myspace.com/AlwaysBluntedProductions
Vitamine_C
Gepost door Vitamine_C op woensdag 16-06-2010 om 18:28:43
alsie goed gemixt zou zijn zou ik die close my eyes and count 2 10 wel lekker vinden
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.012 sec.