Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 07-03-2004 om 03:23:32
Het forum heeft zojuist een kleine update gehad. Nieuw is "Mijn NLhiphop" Hier in vind je oude dingen terug (logisch). Nieuw is het PM systeem. Of te wel het private messages systeem.

Boven aan de berichten staat een nieuw icoontje, als je hier op klikt kan je een bericht sturen aan deze gebruiker. Als je op je eigen PM icoon klikt krijg je je eigen in- / outbox te zien.

Er staat een limiet van 50 te bewaren berichten op zowel je in- al outbox.

Hef fun en maak er niet te veel misbruik van
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-03-2004 @ 22:52:00 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 07-03-2004 om 22:53:16
FF kick je!
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
dap
038
Gepost door dap op zondag 07-03-2004 om 22:54:28
ok mensen .. het is nog in TEST fase.. ookal werkt t. Meld bugs aub ... even voor de duidelijkheid..met het private message systeem kan je prive berichten naar een andere gebruiker sturen. Erg handig dus.

een manier om direct te zien of je nieuwe berichten hebt komt nog!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-03-2004 @ 22:55:01 ]
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op zondag 07-03-2004 om 22:59:03
dus het moet getest worden !!!!!


mmmm evil bowser laugh mmmmm
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 07-03-2004 om 23:24:15
Quote:

Ook NLhiphop heeft nu een private message systeem. Hoe je het kan gebruiken? Tres simplé.

Alle gebruikers hebben een nieuw icoontje boven aan het bericht er bij. Dit is dus het PM icoontje. Als je hier op klikt zie je je eigen 'Mijn NLhiphop', met een invul formuliertje. In dit formulier kan je dus je bericht typen aan de gebruiker op wie zijn of haars PM icoon je geklikt hebt. Met de 'Versturen' knop verstuur je berichten. Met 'Herstel' leeg je het formulier weer.

Je kan een maximum van 50 berichten in je 'Inbox' bewaren. Zit je inbox vol kan je geen berichten meer ontvangen van gebruikers. Je 'Outbox' heeft een maximum van 25 berichten. Zit deze box vol kan je niemand meer berichten versturen. Het outbox legen of enkele berichten wissen is de oplossing.

Rechts zie je enkele linkjes voor 'Privé berichten' met daarnaast getalletjes. Inbox n / 50 (x) en Outbox n / 25. 'n' is hier in het aantal berichten in jou box. 50 is het maximum aantal. En 'x' is het aantal ongelezen berichten. Vrij duidelijk opzich dacht ik.

Berichten verwijderen kan met het 'Prullenbak icoontje', of je kan je gehele in- of outbox in één keer legen met de link In/Out box legen.

Net als met e-mail kan je berichten die je verzonden hebt niet meer bewerken. Verzonden = verzonden.

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
mana Gepost door mana op zondag 07-03-2004 om 23:42:21
leuk! (even kijken of m'n icoon het doet)
dap
038
Gepost door dap op maandag 08-03-2004 om 12:10:44
aight je MIJN NLHIPHOP knippert nu rood als je nieuwe berichten hebt!
rana Gepost door rana op maandag 08-03-2004 om 15:24:03
heb nog geen berichten
----------------------------------------
Kijk moppie geen rozengeur of wodka lime geen trots maar pijn dit is what the fuck ze willen zijn
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 08-03-2004 om 17:12:36
en weer 3 mini updates verder
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 09-03-2004 om 00:26:20
En nu ook op de frontpage!
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op dinsdag 09-03-2004 om 00:34:07
dit heb je alleen aangemaakt voor je spade-dating zeker?
----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 09-03-2004 om 00:34:42
hehehehe NU NOG MAKKERLIJKER!
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 09-03-2004 om 00:39:02
Quote:
N8 schreef op 09-03-2004 @ 00:34:07
dit heb je alleen aangemaakt voor je spade-dating zeker?

Shit man, je had beloofd het niet door te lullen...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op dinsdag 09-03-2004 om 11:59:01
mmmm nou snap ik al die berichtjes van spade ze kant

niks testen die bugs zaten er express in zodat je en excuus had om tegen me te praten
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
 Index / Feedback /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0121 sec.